Gaston Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Vet noen hva sangen som går på Tine reklamen av osten "Ridder" om jeg ikke tar helt feil heter..? *Skal sjekke litt selv* Lenke til kommentar
Shen Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Noen som vet hva den techno sangen i denne cs 1.6 filmen heter? video.google@hardclan-diehard takk. 7055738[/snapback] Er en mix av flere harddance låter det der, tar ikke alle men det er iallefall; Warp Brothers - Power Megara & DJ Lee - Hold your Hands up Brooklyn Bounce - We are live Warp Brothers - Blast the Speakers Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Noen som vet hva sangen som spilles av i starten av "Getaway in Stockholm 6" heter? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hva heter sangen i denne videoen? Den begynner fra 1:40 og fortsetter til ca. 2:20. Samme tunen som er på Touch The Sky. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hva heter sangen i denne videoen? Den begynner fra 1:40 og fortsetter til ca. 2:20. Samme tunen som er på Touch The Sky. 7062584[/snapback] Curtis Mayfield - Move On Up? Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei, er det noen som vet hva denne sangen heter? Har vært på Fresh Prince Of Bel Air, er 100% sikker på at noen vet det, kan noen være så snill å hjelpe meg? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei, er det noen som vet hva denne sangen heter? Har vært på Fresh Prince Of Bel Air, er 100% sikker på at noen vet det, kan noen være så snill å hjelpe meg? 7062804[/snapback] SIR MIX-A-LOT - JUMP ON IT? Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei, jeg så en Fanta reklame for en stund siden. De er på stranda og det er en sang som blir spilt i bakrunn. Den går sånn: "and the day is young, you walk on the street, you say heyheeyey". Vær så snill å hjelp meg med å finne denne sangen, har lett overalt å har så lyst på den. Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei, er det noen som vet hva denne sangen heter? Har vært på Fresh Prince Of Bel Air, er 100% sikker på at noen vet det, kan noen være så snill å hjelpe meg? 7062804[/snapback] SIR MIX-A-LOT - JUMP ON IT? 7062862[/snapback] Ok Tuuusen Takk Lenke til kommentar
Prosit Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Sangen jeg lurer på er en veldig typisk (og det er vel også) en Irsk Drikkevise, som jeg hørte på Color Line Fantasy for litt siden. Har prøvd google og diverse, men får ingen resultater. Sangen går som følger "But its nooooo maaay neeevaaah..... me no never no moooooooooore" *klapp-klapp-klapp*. Tror faktisk den har vært i en ølreklame for noen år tilbake også. Håper noen kan hjelpe:) EDIT: Har nå funnet den Beklager bryderiet. Genial tråd. Thumbs up. Endret 13. oktober 2006 av Prosit Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Sangen jeg lurer på er en veldig typisk (og det er vel også) en Irsk Drikkevise, som jeg hørte på Color Line Fantasy for litt siden. Har prøvd google og diverse, men får ingen resultater. Sangen går som følger "But its nooooo maaay neeevaaah..... me no never no moooooooooore" *klapp-klapp-klapp*. Tror faktisk den har vært i en ølreklame for noen år tilbake også. Håper noen kan hjelpe:) 7063635[/snapback] Wild rover, tror jeg sangen heter.. Hvertfall det den heter i playlista mi. Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Denne siden funker bra hvis du lurer på en sang: Findmeatune Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Denne siden funker bra hvis du lurer på en sang: Findmeatune 7063718[/snapback] Takk for tipset Første innlegg er oppdatert: Ny: Find me a tune er et søkeverktøy for sangtitler og artister. Lenke til kommentar
MonZteR Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Lurer litt på hvilken sang dette er? hørte den på en fest og husker litt av teksten... tror det er rock:P tekst: Sing me a song, the last one in my life. My time has come , life has been short. Stay in my dreams, so I can take you with me. Sing me a song that I never forget. Noen som hvet hva sangen heter?? Er så fiiiin Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Lurer litt på hvilken sang dette er? hørte den på en fest og husker litt av teksten... tror det er rock:P tekst: Sing me a song, the last one in my life. My time has come , life has been short. Stay in my dreams, so I can take you with me. Sing me a song that I never forget. Noen som hvet hva sangen heter?? Er så fiiiin 7064967[/snapback] Return - "Sing me a song" Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Nå trenger jeg hjelp,og det er viktig. Jeg er ute etter noe jeg absolutt ikke har greie på,nemlig Trance. Jeg vet ikke om dette er navnet på artist eller låt,men sier "Tranceparent" dere noe? Dette er en låt på 3 minutter og er uten noe vokal. Låta består Drums og Synths. Låta begynner forholdsvis rolig med trommer og synth som kommer etter ca 14 sek. Etter ca 1:35 så tar det helt av. Mulig dette var dårlig forklart,men det er alt jeg klarer å forklare. Har prøvd å søke uten hell.Litt usikker på hvor gammel den kan være,men...tipper rundt 4 - 5 år. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Siden jeg er litt gått igang så har jeg et umulig spørsmål fra en venninde... TV2 zebra har en reklame der de skryter av at de har blitt Norges filmkanal.. og i bakgrunnen der går det et kjent klassisk stykke men HVA er det for en! Hjelp.... 6696640[/snapback] Dette har jeg spurt i denne posten óg, flere ganger. Bumper denne.. Noen? Lenke til kommentar
Mystic Dragon Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hva heter de "Melodiene" i dette spillet? tenker på alle 3 lvlene http://game.coden.ntt.com/flash/29/cirring.swf Takker for svar! Lenke til kommentar
bugwald Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Har plystret inn melodien på en sang jeg skulle visst hva heter. Noen som kan hjelpe meg? Tror kanskje det er en sang av Euroboys eller Kåre & the cavemen. Opptak__2_.mp3 Lenke til kommentar
Matias Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Hva heter de "Melodiene" i dette spillet? tenker på alle 3 lvlene http://game.coden.ntt.com/flash/29/cirring.swf Takker for svar! 7067235[/snapback] http://www.geocities.jp/dr0p4u/sndlib/ Endret 14. oktober 2006 av Matias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå