Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
en sang jeg lurer litt på er en som gikk på multi lan i bodø nå i helga.

Den handler rett å slett om at man aldri kommer til å få sangen ut av

hodet, eller noe sånt. u never gonna get this song out of your head, eller noe sånt.

Kansje litt dårlig forklart, menmen

Du eller jeg-form?

Om det er det sistnevnte som gjelder, så kan det være The Arrogant Worms med Song Inside My Head. Dette er jo et humorband, så det er kanskje passe "nerdete" til å spille på LAN. Denne varierer også mellom et par sjangre.

Min versjon er fra samle-CDen deres "Gift Wrapped".

Lenke til kommentar
en sang jeg lurer litt på er en som gikk på multi lan i bodø nå i helga.

Den handler rett å slett om at man aldri kommer til å få sangen ut av

hodet, eller noe sånt. u never gonna get this song out of your head, eller noe sånt.

Kansje litt dårlig forklart, menmen

Du eller jeg-form?

Om det er det sistnevnte som gjelder, så kan det være The Arrogant Worms med Song Inside My Head. Dette er jo et humorband, så det er kanskje passe "nerdete" til å spille på LAN. Denne varierer også mellom et par sjangre.

Min versjon er fra samle-CDen deres "Gift Wrapped".

7046310[/snapback]

Skal få tak i den sangen, å høre. men det eneste den handler om er at man aldri kommer til å få denne sangen ut av hodet

Lenke til kommentar

jeg er på jakt etter en sang.. den begynner med samme innledning som musikken i pirates of carribean, men har også litt annet innhold.. (det er ikke den til dj tiesto).

Har hørt den mye, men ikke klart å finne ut hva den heter. Er vel en dance/trance sang.

Noen som kan hjelpe?

:hmm:

Lenke til kommentar

Trenger navn på artist/gruppe. Husker vi hørte på denne cd`n hver gang jeg satt på med en kamerat til trening i vinter, det er en type rap/hip-hop artist/gruppe. Den ene sangen sier han noe om gandma` på starten og i en sang(husker ikke om det er den samme) sier han noe sånt som, "I need somone who can do it faster baby". Eller noe i den duren. Så sier en "I know someone who can do it faster" også hører man en som rapper j***** fort. Kanskje litt dårlig forklaring men håper noen kjenner den igjen.

Lenke til kommentar
Trenger navn på artist/gruppe. Husker vi hørte på denne cd`n hver gang jeg satt på med en kamerat til trening i vinter, det er en type rap/hip-hop artist/gruppe. Den ene sangen sier han noe om gandma` på starten og i en sang(husker ikke om det er den samme) sier han noe sånt som, "I need somone who can do it faster baby". Eller noe i den duren. Så sier en "I know someone who can do it faster" også hører man en som rapper j***** fort. Kanskje litt dårlig forklaring men håper noen kjenner den igjen.

7050636[/snapback]

Sangen du nevner er iallefall: Kanye West Feat Twista & Jamie Fox - Slow Jamz.

Twista er han som rapper fort.

[*Aisha Taylor talking over ad-libs*]

Now Kanye, I know I told you to slow it down

It's good, it's all good, it's beautiful

But now I need you to do it faster baby

can you please - do it faster, do it faster

[*Kanye talking*]

Damn baby, I can't do it that fast but I know somebody who can, Twista!

Endret av Rs125
Lenke til kommentar
Hva heter sangen som Steve Vai spiller sammen med to andre (ukjente for meg) gitarister og Billy Sheehan ca. halvveis uti filmen?

Ganske glad sang...

Håper noen vet hvem jeg mener!

Her er videoen: G3

Live in Denver

Sangen begynner 37:14 uti videoen...

Håper noen klarer å finne det ut...

6995361[/snapback]

Må bare quote meg selv...

Er det virkelig ingen Steve Vai fans der ute som vet hvilken sang dette er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...