Kenneth686 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 ingen som vet hva den i rimi reklamen heter?De bruker sangen på slutten av rimi reklmane? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 en sang jeg lurer litt på er en som gikk på multi lan i bodø nå i helga. Den handler rett å slett om at man aldri kommer til å få sangen ut av hodet, eller noe sånt. u never gonna get this song out of your head, eller noe sånt. Kansje litt dårlig forklart, menmen Du eller jeg-form? Om det er det sistnevnte som gjelder, så kan det være The Arrogant Worms med Song Inside My Head. Dette er jo et humorband, så det er kanskje passe "nerdete" til å spille på LAN. Denne varierer også mellom et par sjangre. Min versjon er fra samle-CDen deres "Gift Wrapped". Lenke til kommentar
fompa Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 en sang jeg lurer litt på er en som gikk på multi lan i bodø nå i helga. Den handler rett å slett om at man aldri kommer til å få sangen ut av hodet, eller noe sånt. u never gonna get this song out of your head, eller noe sånt. Kansje litt dårlig forklart, menmen Du eller jeg-form? Om det er det sistnevnte som gjelder, så kan det være The Arrogant Worms med Song Inside My Head. Dette er jo et humorband, så det er kanskje passe "nerdete" til å spille på LAN. Denne varierer også mellom et par sjangre. Min versjon er fra samle-CDen deres "Gift Wrapped". 7046310[/snapback] Skal få tak i den sangen, å høre. men det eneste den handler om er at man aldri kommer til å få denne sangen ut av hodet Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Men er det ingen som vet hva de sangene de bruker i Hard Dance Mania Vol.8? Takker for svar Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Men er det ingen som vet hva de sangene de bruker i Hard Dance Mania Vol.8? Takker for svar 7048850[/snapback] Hva med å sjekke sangene på forrige side? De står jo lista der.. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg veit det, men er litt kjipt å laste ned så mange sanger, så lurte bare på om det er noen som vet AKKURAT hvilken sanger de bruker.... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg veit det, men er litt kjipt å laste ned så mange sanger, så lurte bare på om det er noen som vet AKKURAT hvilken sanger de bruker.... 7048897[/snapback] Hvorfor ikke bare laste ned samtlige, og så slette de du ikke liker? Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg veit jo det, men må likevel søke på alle sangene å laste de ned osv. Men jeg må jo det hvis det ikke er noen som vet hvilkene sanger de spiller i reklamen... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hvorfor ikke kjøpe skiva? Lenke til kommentar
kathrlar Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 jeg er på jakt etter en sang.. den begynner med samme innledning som musikken i pirates of carribean, men har også litt annet innhold.. (det er ikke den til dj tiesto). Har hørt den mye, men ikke klart å finne ut hva den heter. Er vel en dance/trance sang. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kan noen si meg navnet på låta som begynner 20 sekunder ut i dette filmklippet? Hentet fra Top Gear hvor de tester Lamborghini Murcielago Roadster i Spania. http://youtube.com/watch?v=8LI6RsireBA Jeg kan ikke finne navnet noe sted, blir snart gal! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Trenger navn på artist/gruppe. Husker vi hørte på denne cd`n hver gang jeg satt på med en kamerat til trening i vinter, det er en type rap/hip-hop artist/gruppe. Den ene sangen sier han noe om gandma` på starten og i en sang(husker ikke om det er den samme) sier han noe sånt som, "I need somone who can do it faster baby". Eller noe i den duren. Så sier en "I know someone who can do it faster" også hører man en som rapper j***** fort. Kanskje litt dårlig forklaring men håper noen kjenner den igjen. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Trenger navn på artist/gruppe. Husker vi hørte på denne cd`n hver gang jeg satt på med en kamerat til trening i vinter, det er en type rap/hip-hop artist/gruppe. Den ene sangen sier han noe om gandma` på starten og i en sang(husker ikke om det er den samme) sier han noe sånt som, "I need somone who can do it faster baby". Eller noe i den duren. Så sier en "I know someone who can do it faster" også hører man en som rapper j***** fort. Kanskje litt dårlig forklaring men håper noen kjenner den igjen. 7050636[/snapback] Sangen du nevner er iallefall: Kanye West Feat Twista & Jamie Fox - Slow Jamz. Twista er han som rapper fort. [*Aisha Taylor talking over ad-libs*]Now Kanye, I know I told you to slow it down It's good, it's all good, it's beautiful But now I need you to do it faster baby can you please - do it faster, do it faster [*Kanye talking*] Damn baby, I can't do it that fast but I know somebody who can, Twista! Endret 11. oktober 2006 av Rs125 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Takker og bukker, det var den jeg lette etter:) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Glem det, fant det ut gitt... Endret 11. oktober 2006 av Benbjo Lenke til kommentar
anitarosberg Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Joan of Arcandia har en reklame som går på tv3/ztv. Det er en sang som spilles i den reklame jeg må finne ut hva heter. Jeg tror det er Tori Amos som synger og det høres ut som hun synger noe "is anybody here/there". Fin melankolsk sang. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hva heter sangen som Steve Vai spiller sammen med to andre (ukjente for meg) gitarister og Billy Sheehan ca. halvveis uti filmen?Ganske glad sang... Håper noen vet hvem jeg mener! Her er videoen: G3 Live in Denver Sangen begynner 37:14 uti videoen... Håper noen klarer å finne det ut... 6995361[/snapback] Må bare quote meg selv... Er det virkelig ingen Steve Vai fans der ute som vet hvilken sang dette er? Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Noen som vet hva den techno sangen i denne cs 1.6 filmen heter? video.google@hardclan-diehard takk. Lenke til kommentar
delay Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Hei, noen som vet hva de spiller på Greenstreet Hooligans. Under den siste slåss kampen (næreme 120min) ? Endret 12. oktober 2006 av delay Lenke til kommentar
R1nate Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Noen som vet hva artisten eller sangen heter som blir spilt i begynnelsen og slutten av episodene av Ørnen på Nrk?? har lett i flere mnd, blir gaal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå