Acrid Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 noen som veit kva linkin park sang dette er? "i let myself become you" Google sier: Figure.09 Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 fant det ut linkin park - figure Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Husker ikke hvem eller hva, men husker litt av teksten: "This day is gonna be the day I'll sing the song to you. By now, I should have somehow realized what *nananananna*. But I don't believe that aaaaanybooodyy feels the way I do about you now". Noen som sa det var oasis, men de var visst ikke helt sikre. Uansett var det ingen som visste hva sangen het. Noen som vet? edit: google sier oasis... men ikke sangtittel... Endret 7. mars 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 wonderwall? er ikke heeelt sikker, men tror det er den... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Hva heter sangen som spilles av når "Kåre" i den norske filmen "United" spiller den dere kampen for Fredrikstad eller noe sånnt?! Den sangen er jo nokså kul så hvem har laga den og hva heter den? noen som vet eller? er "litt" utålmodig *Skynde deg* Tar det for gitt at du selvfølgelig har sjekket soundtracket allerede? 01: D´Sound - Give Myself Away02: Surferosa - Olympia 03: Kaizers Orchestra - Djevelens Orkester 04: Cato Salsa Experience - Lovesick 05: Split Image - My Shades 06: Velvet Belly - Remember 07: Arild Lindeflaten - Kåre Og Annas Tema 08: Ugress - Loungemeister 09: Wunderkammer - Dos Vodkas 10: Sgt. Petter - Let´s Play In D-Major 11: Minor Majority - By This Time Tomorrow 12: Movie -The Fool 13: Tennis - Grand Ol´ Time 14: Babel Fish - The Real Me 15: 10 Ft. Baby - Keep It Real 16: El Corazon - Carma 17: Black Debbath - Traditional Norwegian Food 18: Henrik Mestad - Dobre Dobre Man United Ville hjulpet vesentlig om du hadde hatt peiling på sjanger, fått med deg noe av eventuell tekst etc. Hvis beskrivelsen er "nokså kul" som du skriver, ville jeg i første rekke holdt en knapp på spor fire eller åtte... takk for hjelpen skal strax finne ut hvem sang det er... og neste gang skal jeg beskrive sangen bedre EDIT: Finner den ike, og det er ikke alle sanger jeg finner heller men tror sangen går sånn her; "Cause I Believe In You, and you believe in me... Yeah we believe together..." Endret 7. mars 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 noen som veit kva linkin park sang dette er? "i let myself become you" er ikke sikkert, men har du prøvd: By Myself? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) BurTMastA og Cheezcake: takk. Jeg og en kompis har gått rundt og sunget på den hele skoleåret (skjønt han kan den bedre enn meg), men ingen, verken vi selv eller andre, visste hva den het... edit: tingen var at jeg drev og blanda med Spaceman (mener det er babylon zoo). gikk og sang den der og så sporer jeg helt av og lander på spaceman... hver gang! babylon zoo heter de ja... aldri drevet og hørt på de uansett Endret 7. mars 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 noen som veit kva linkin park sang dette er? "i let myself become you" er ikke sikkert, men har du prøvd: By Myself? Sangen heter Linkin Park - Figure .09 jeg har selv aldri hørt den (utrolig hva google kan) Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 noen som veit den sangen på svish der en kar i videoen sitter og spiller klespoker med en haug fine damer en tecno sang den er også med på soundtracket til gta vice city Lenke til kommentar
johnj Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 noen som veit den sangen på svish der en kar i videoen sitter og spiller klespoker med en haug fine damer en tecno sang den er også med på soundtracket til gta vice city Uniting Nations - "Out of Touch" Forøvrig en remake av Hall & Oates hit fra 1984 med samme tittel. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 noen som veit den sangen på svish der en kar i videoen sitter og spiller klespoker med en haug fine damer en tecno sang den er også med på soundtracket til gta vice city Uniting Nations - "Out of Touch" Forøvrig en remake av Hall & Oates hit fra 1984 med samme tittel. takk du en av de bedre tecno/trance wathever sangene jeg har hørt Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hva heter den sangen de bruker i DNB sparebank reklamen? der for hu dama sier: Da tar vi den Rosa sangen dere. Den rosa sangen! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hva heter den sangen de bruker i DNB sparebank reklamen? der for hu dama sier: Da tar vi den Rosa sangen dere. Den rosa sangen! Det er vel en reklamefilm for Posten? Hvis det er karaokelåta du tenker på, er dette Tammy Wynettes "Stand By Your Man". Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) kanskje... Men er det ikke en annen sang i bakgrunnen? Du kan høre sangen i denne filmen http://www.acgym.dk/artikler/konkurrence/d...rrer/hulbyserie[XviD].avi Endret 7. mars 2005 av stian123 Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 kanskje... Men er det ikke en annen sang i bakgrunnen?Du kan høre sangen i denne filmen http://www.acgym.dk/artikler/konkurrence/d...rrer/hulbyserie[XviD].avi Riktig link hadde ikke gjort noe.. her er den rette Lenke til kommentar
johnj Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) EDIT: Tok en stund å laste ned, den. Du har ingen andre hint, sjanger, tekstbiter etc? Endret 7. mars 2005 av johnj Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jess, fikk det ikke til jeg... Bruk Jan Fredrik sin link. Elsker den sangen!! (L) Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Legger inn en liten del av sangen. Fryktelig dårlig kvalitet, men dere hører hvem det er. Link Lenke til kommentar
johnj Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det tror jeg er rett og slett er en del av lydlogoen til Posten. Temaet avsluttes med sju pianotoner på slutten av filmen. Forferdelig dårlig forklart, men dere skjønner sikkert. I alle fall etter å ha sett filmen igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå