000111222 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Ingen som vet? 7021179[/snapback] Eg trur det der er ein mix av to sangar. Kanskje frå ein lang mix på fleire timar. Men den musikken som var i bakgrunnen av sangen høyrest litt Tiesto-aktig ut. Evt. Armin van Buuren eller liknande. trance er det vertfall. Endret 7. oktober 2006 av MK_Blackbird Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Så nettopp filmen Forrest Gump. Og så lurer jeg på hva sangen som spilles når han og han reke fyren blir flydd inn til vietnam i helikopter heter? Vet at jeg kan se på imdb.com, men det var så mange sanger der at jeg ikke orker å se gjennom alle EDIT: Fant det ut. Var Credence Clearwater Revival med Fortunate Son Endret 7. oktober 2006 av _Zero Lenke til kommentar
dale Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei, jeg leter etter en sang eller rettere sagt en musikk video, Det er 4 gutter med langt hår og greier som ser ut som 20 år gamle rocke stjerner som kjører rundt i en gammel bil og "rægger" rundt i nabolaget. Musikkvideon er å se rundt om kring. Var iallefall det får ikke for lenge siden... En av artistene ligner på Nick Carter, jeg har søkt etter mye rart og lett men finner den ikke. Det er en fengende rocke låt. Kan virke som et boyband som har laget en parodi av 80-tallet. Anyone? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei, jeg leter etter en sang eller rettere sagt en musikk video, Det er 4 gutter med langt hår og greier som ser ut som 20 år gamle rocke stjerner som kjører rundt i en gammel bil og "rægger" rundt i nabolaget. Musikkvideon er å se rundt om kring. Var iallefall det får ikke for lenge siden... En av artistene ligner på Nick Carter, jeg har søkt etter mye rart og lett men finner den ikke. Det er en fengende rocke låt. Kan virke som et boyband som har laget en parodi av 80-tallet. Anyone? 7024071[/snapback] Kan det være Backstreet Boys med "Just want you to know"? Ikke spør meg hvordan jeg vet om sånn musikk... Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Noen som vet hvem som har den sløye jazzvokal-låten i den nyeste TINE melk reklamen? "Hey mama, what's that there.." etc? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Noen som vet hvem som har den sløye jazzvokal-låten i den nyeste TINE melk reklamen? "Hey mama, what's that there.." etc? 7024095[/snapback] Vet ikke hva sangen heter, men må bare si: Uff, for en fæl sang! Blir gal av den! Lenke til kommentar
dale Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei, jeg leter etter en sang eller rettere sagt en musikk video, Det er 4 gutter med langt hår og greier som ser ut som 20 år gamle rocke stjerner som kjører rundt i en gammel bil og "rægger" rundt i nabolaget. Musikkvideon er å se rundt om kring. Var iallefall det får ikke for lenge siden... En av artistene ligner på Nick Carter, jeg har søkt etter mye rart og lett men finner den ikke. Det er en fengende rocke låt. Kan virke som et boyband som har laget en parodi av 80-tallet. Anyone? 7024071[/snapback] Kan det være Backstreet Boys med "Just want you to know"? Ikke spør meg hvordan jeg vet om sånn musikk... 7024093[/snapback] ja, takk! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Noen som vet hvem som har den sløye jazzvokal-låten i den nyeste TINE melk reklamen? "Hey mama, what's that there.." etc? 7024095[/snapback] Vet ikke hva sangen heter, men må bare si: Uff, for en fæl sang! Blir gal av den! 7024102[/snapback] Men det hjelper jo ikke meg særlig mye, gjør det vel? La meg forøvrig gjøre deg oppmerksom på at denne tråden er øremerket spørsmål av typen jeg nettopp stilte, og gir ikke rom for meningsutvekslinger av typen du nettopp gjorde deg skyldig i. Hadde du svart "den er av artist x, og finnes på abumet x, men personlig blir jeg gal av den" kunne jeg til nød latt det passere. Det gjorde du imidlertid ikke, så derfor mener jeg meg berettiget til å oppfordre deg til å finne andre tråder for denslags. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Noen som vet hvem som har den sløye jazzvokal-låten i den nyeste TINE melk reklamen? "Hey mama, what's that there.." etc? 7024095[/snapback] Jeg kan ikke huske å ha sett reklamen, men etter et raskt søk på google etter "hey mama, what's that there" lyrics ser det ut som sangen er Rickie Lee Jones - Dat Dere. Lenke til kommentar
Meits Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 På p3 i går rundt klokka 16.30 hørte jeg en sang jeg aldri har hørt før. Det eneste jeg kan si om den var at den var rocka, utrolig fengende og hadde mye wahwah-gitar i seg. Det hørtes ut som en låt av nyere dato. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei! Noem som vet hva sangen i tine reklamen heter? -Reklamen handler om Tine melk. -Det er et barn som søler melk, mens moren sitter i telefonen. -Det er ei dame som synger. -På slutte av reklamen så synger hun "Oh mama, can I get that biiig elephant over here?". Eller noe lignende ;D Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei! Noem som vet hva sangen i tine reklamen heter? -Reklamen handler om Tine melk. -Det er et barn som søler melk, mens moren sitter i telefonen. -Det er ei dame som synger. -På slutte av reklamen så synger hun "Oh mama, can I get that biiig elephant over here?". Eller noe lignende ;D 7026462[/snapback] Noen som vet hvem som har den sløye jazzvokal-låten i den nyeste TINE melk reklamen? "Hey mama, what's that there.." etc? 7024095[/snapback] Jeg kan ikke huske å ha sett reklamen, men etter et raskt søk på google etter "hey mama, what's that there" lyrics ser det ut som sangen er Rickie Lee Jones - Dat Dere. 7024242[/snapback] Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 På p3 i går rundt klokka 16.30 hørte jeg en sang jeg aldri har hørt før. Det eneste jeg kan si om den var at den var rocka, utrolig fengende og hadde mye wahwah-gitar i seg. Det hørtes ut som en låt av nyere dato. Noen som kan hjelpe?7024934[/snapback] I følge søketipsene i første innlegg kan du søke i NRK sitt søk. I følge programmet til P3 var det programmet "Heidi" som ble sendt mellom kl 16.06 og 18.00 i går. Er ikke det et barneprogram? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Noen som vet hvem som har den sløye jazzvokal-låten i den nyeste TINE melk reklamen? "Hey mama, what's that there.." etc? 7024095[/snapback] Jeg kan ikke huske å ha sett reklamen, men etter et raskt søk på google etter "hey mama, what's that there" lyrics ser det ut som sangen er Rickie Lee Jones - Dat Dere. 7024242[/snapback] good man! Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Veldig få barneprogram på p3... Lenke til kommentar
Meits Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 I følge programmet til P3 var det programmet "Heidi" som ble sendt mellom kl 16.06 og 18.00 i går. 7026518[/snapback] Jeg vet, men programmet "Heidi" har ingen spillelister ute. Lenke til kommentar
Ex1cO Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 http://youtube.com/watch?v=ZBST2JCtuO8 Hva heter sangen som er først , ikke thunderstruck , men den første. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg kommer søren meg ikke på hvor jeg har hørt bakgrunnsmelodien i denne låten før. Jeg vet det egentlig, men kommer søren med ikke på det. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har nettopp sett filmen Over Hekken (Over the hedge), og jeg lurer på hvordan sang som spilles på sluttet av filmen, altså i "credits" Noen som vet? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har nettopp sett filmen Over Hekken (Over the hedge), og jeg lurer på hvordan sang som spilles på sluttet av filmen, altså i "credits" Noen som vet? 7028708[/snapback] http://volokh.com/posts/1152496189.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå