Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Ingen som vet?

7021179[/snapback]

Eg trur det der er ein mix av to sangar. Kanskje frå ein lang mix på fleire timar. Men den musikken som var i bakgrunnen av sangen høyrest litt Tiesto-aktig ut. Evt. Armin van Buuren eller liknande. trance er det vertfall.

Endret av MK_Blackbird
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så nettopp filmen Forrest Gump.

Og så lurer jeg på hva sangen som spilles når han og han reke fyren blir flydd inn til vietnam i helikopter heter?

Vet at jeg kan se på imdb.com, men det var så mange sanger der at jeg ikke orker å se gjennom alle :whistle:

EDIT: Fant det ut. ;)

Var Credence Clearwater Revival med Fortunate Son

Endret av _Zero
Lenke til kommentar

Hei,

jeg leter etter en sang eller rettere sagt en musikk video,

Det er 4 gutter med langt hår og greier som ser ut som 20 år gamle rocke stjerner som kjører rundt i en gammel bil og "rægger" rundt i nabolaget. Musikkvideon er å se rundt om kring. Var iallefall det får ikke for lenge siden...

En av artistene ligner på Nick Carter, jeg har søkt etter mye rart og lett men finner den ikke.

Det er en fengende rocke låt.

Kan virke som et boyband som har laget en parodi av 80-tallet.

Anyone?

Lenke til kommentar
Hei,

Det er 4 gutter med langt hår og greier som ser ut som 20 år gamle rocke stjerner som kjører rundt i en gammel bil og "rægger" rundt i nabolaget.  Musikkvideon er å se rundt om kring. Var iallefall det får ikke for lenge siden...

En av artistene ligner på Nick Carter, jeg har søkt etter mye rart og lett men finner den ikke.

Anyone?

7024071[/snapback]

Kan det være Backstreet Boys med "Just want you to know"?

Ikke spør meg hvordan jeg vet om sånn musikk...

Lenke til kommentar
Hei,

Det er 4 gutter med langt hår og greier som ser ut som 20 år gamle rocke stjerner som kjører rundt i en gammel bil og "rægger" rundt i nabolaget.  Musikkvideon er å se rundt om kring. Var iallefall det får ikke for lenge siden...

Anyone?

7024071[/snapback]

Kan det være Backstreet Boys med "Just want you to know"?

Ikke spør meg hvordan jeg vet om sånn musikk...

7024093[/snapback]

ja, takk!

Lenke til kommentar
Noen som vet hvem som har den sløye jazzvokal-låten i den nyeste TINE melk reklamen? "Hey mama, what's that there.." etc?

7024095[/snapback]

Vet ikke hva sangen heter, men må bare si: Uff, for en fæl sang! Blir gal av den!

7024102[/snapback]

Men det hjelper jo ikke meg særlig mye, gjør det vel? La meg forøvrig gjøre deg oppmerksom på at denne tråden er øremerket spørsmål av typen jeg nettopp stilte, og gir ikke rom for meningsutvekslinger av typen du nettopp gjorde deg skyldig i. Hadde du svart "den er av artist x, og finnes på abumet x, men personlig blir jeg gal av den" kunne jeg til nød latt det passere.

Det gjorde du imidlertid ikke, så derfor mener jeg meg berettiget til å oppfordre deg til å finne andre tråder for denslags.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvem som har den sløye jazzvokal-låten i den nyeste TINE melk reklamen? "Hey mama, what's that there.." etc?

7024095[/snapback]

Jeg kan ikke huske å ha sett reklamen, men etter et raskt søk på google etter "hey mama, what's that there" lyrics ser det ut som sangen er Rickie Lee Jones - Dat Dere.

Lenke til kommentar

På p3 i går rundt klokka 16.30 hørte jeg en sang jeg aldri har hørt før. Det eneste jeg kan si om den var at den var rocka, utrolig fengende og hadde mye wahwah-gitar i seg. Det hørtes ut som en låt av nyere dato. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Hei!

Noem som vet hva sangen i tine reklamen heter?

-Reklamen handler om Tine melk.

-Det er et barn som søler melk, mens moren sitter i telefonen.

-Det er ei dame som synger.

-På slutte av reklamen så synger hun "Oh mama, can I get that biiig elephant over here?". Eller noe lignende ;D

Lenke til kommentar
Hei!

Noem som vet hva sangen i tine reklamen heter?

-Reklamen handler om Tine melk.

-Det er et barn som søler melk, mens moren sitter i telefonen.

-Det er ei dame som synger.

-På slutte av reklamen så synger hun "Oh mama, can I get that biiig elephant over here?". Eller noe lignende ;D

7026462[/snapback]

7024095[/snapback]

Jeg kan ikke huske å ha sett reklamen, men etter et raskt søk på google etter "hey mama, what's that there" lyrics ser det ut som sangen er Rickie Lee Jones - Dat Dere.

7024242[/snapback]

Lenke til kommentar
På p3 i går rundt klokka 16.30 hørte jeg en sang jeg aldri har hørt før. Det eneste jeg kan si om den var at den var rocka, utrolig fengende og hadde mye wahwah-gitar i seg. Det hørtes ut som en låt av nyere dato. Noen som kan hjelpe?

7024934[/snapback]

I følge søketipsene i første innlegg kan du søke i NRK sitt søk.

I følge programmet til P3 var det programmet "Heidi" som ble sendt mellom kl 16.06 og 18.00 i går.

Er ikke det et barneprogram?

Lenke til kommentar

7024095[/snapback]

7024242[/snapback]

good man!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...