VgRD Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 var en sang som hørtes ut som simon and garfunkel, hørte ikek ye men det var gitarspill og en som sang;"hello grandpha my old friend" Noen som vet tittel? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 var en sang som hørtes ut som simon and garfunkel, hørte ikek ye men det var gitarspill og en som sang;"hello grandpha my old friend" Noen som vet tittel? 7013607[/snapback] http://www.amiright.com/parody/70s/simonandgarfunkel2.shtml Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Takk der redda du dagen min Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hva heter sangen i denne videoen med Daniel Braaten? http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/06/478946.html Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hva heter den sangen som ble spilt i skal vi danse programmet istad? Må hete noe med buena sera senjor rita! Men åssen skal jeg skrive det? Artist? Takk for svar=) Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Noen her som vet hva den Partyboy-sangen fra Jackass heter ? Chris Pontius aka Partyboy Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Noen her som vet hva den Partyboy-sangen fra Jackass heter ? Chris Pontius aka Partyboy 7016472[/snapback] Bare søk etter party boy song så finner du den Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Burde jeg ha tenkt på ja Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei Jeg lurer på hva sangen i reklamen fra Voice of europe heter Takker på forhånd Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hva heter den sangen som ble spilt i skal vi danse programmet igår? Må hete noe med buena sera senjor rita! Men åssen skal jeg skrive det? Artist? Takk for svar=) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Denne er litt krevende tror jeg. Serien heter "Ørnen". Noen vet hva kjenningsmelodien heter? http://www.nrk.no/kanal/programoversikt/?p...p_artikkel_id=0 Har lett meg til døde. Den går på torsdag... Hvis ingen vet svaret skal jeg prøve å skrive ned deler av teksten, og bruke tunatic. Jeg følger ikke med på serien, men kjenningsmelodien er heftig. Lenke til kommentar
Dybfest Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei, jeg har en skikkelig stor utfordring, min beskrivelse av den låta jeg ikke kan navnet på og bare har hørt litt av, men MÅ høre er elendig, men jeg gir det et forsøk: I begynnelsen av låta, om ikke hele så er det en utrolig lys og rolig damestemme, sounden av stemmen er nesten litt elektronisk om jeg kan kalle den dette. Tror hun synger på litt gebrokkent engelsk, men kan også være et annet språk. utrolig rooolig og behagelig sang. Jeg hørte sangen fra mp3 spilleren til en kamerat, noterte meg tittelen og artisten, men har selfølgelig glemt dette nå. Tror tittelen og artistnavnet er litt utenom det vanlige, eller så er dette også utelandsk. Kan noen hjelpe en fortvilet stakkar som ikke får sove før jeg hører melodien/låta Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Bare se bort fra spørsmålet mitt ovenfor. Jeg sendte mail til [email protected], fikk svar. Sangen heter "Forgiveness" av Jacob Groth. http://www.dr.dk/oernen/Back_musik.asp Endret 7. oktober 2006 av ikkespisgress Lenke til kommentar
kalli Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Hva heter sangen som Steve Vai spiller sammen med to andre (ukjente for meg) gitarister og Billy Sheehan ca. halvveis uti filmen?Ganske glad sang... Håper noen vet hvem jeg mener! Takker på forhånd for svar! Edit: glemte og poste videoen! Her er den ihvertfall: G3 Live in Denver 6995361[/snapback] Ingen som vet? Sangen begynner 37:14 uti videoen... Håper noen klarer å finne det ut... Edit: Post nr. 300 Endret 7. oktober 2006 av kalli Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Ingen som vet? ukjent_sang.wav Endret 7. oktober 2006 av prostoman Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 bump Jeg lurer på hva sangen i reklamen av Voice of europe heter ? håper på svar Lenke til kommentar
Royo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg leter som sagt etter en sang som har blitt spilt på radiokanalen NRK mP3 (mPetre) et par sjeldne ganger, uten at spillelisten stemte. Hovedkjennetegnet ved sangen er frasen "m-m-mmm" som blir repetert en del ganger, vekselsvis mellom mannlig og kvinnelig vokalist. Sjangeren er dance, med innslag av rap. "M-m-mmm" er synonymt med det vi sier "nam" til når vi ser/smaker/hører noe godt. Bare at det stort sett er engelsktalende (gjerne afroamerikanere) som sier "m-m-mmm". Jeg fant et lydklipp fra en annen sang (Beats International - Dub Be Good To Me) som kanskje kan vekke noens minner. m_m_m_m_m.mp3 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Noen som vet hva begge sangene her heter? Den moderne, og den klasssiske. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Noen som vet hva begge sangene her heter? Den moderne, og den klasssiske. 7021783[/snapback] Høh? Står jo så fint i videoen... skjønner ikke hva du spør om egentlig... Jerry C - Canon Rock (moderne komposisjon) Johan Pachelbel - Canon in D major Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei, lurer på hvem som synger buena sera på norsk!=) Har hørt den mange ganger, men jeg vet ikke hvem som synger den! Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå