Jernlov Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 første sangen er train in vain av the clash. 6996096[/snapback] Ja og den andre er Massive Attack - Teardrop Lenke til kommentar
Smartifax Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 HeIsAnN! Jeg lurer på hva de to første sangene i denne filmen heter, noen som kan hjelpe meg? http://www.tvnorge.no/download/salg/salg.swf På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Noen som hvet hva den engelske versjonen av "The kids - forelsket i læreren" heter. Hørte den på radio engang men husker ikke navnet på den. Noen som kan hjelpe meg? Endret 4. oktober 2006 av mX mann Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som hvet hva den engelske versjonen av "The kids - forelsket i læreren" heter. Hørte den på radio engang men husker ikke navnet på den. Noen som kan hjelpe meg? Tenker du på den nye versjonen som er spilt inn? I så fall er det Ralphy Myerz and the Jack Herren Band med "Teacher". Muligens "The Teacher" Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er en sang som er populær for tida. Husker ikke hva den heter men jeg meiner dama som synger heter noe med C ( C**** ca så mange bokstaver ) og sanger heter oh no eller noe. Husker ikke mere enn det Også en annen som går på radion nå, refrenget er noe alla : Girl, step up to the party, boy step up to the party også videre:S Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er en sang som er populær for tida. Husker ikke hva den heter men jeg meiner dama som synger heter noe med C ( C**** ca så mange bokstaver ) og sanger heter oh no eller noe. Husker ikke mere enn det Også en annen som går på radion nå, refrenget er noe alla : Girl, step up to the party, boy step up to the party også videre:S 7002142[/snapback] Denne ? http://artists.letssingit.com/darin-lyrics-step-up-j26pc9f Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja Det var den ene. Er btw sinnsykt dårlig til å forklare:P Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som vet hva den låta med sånn fløyteaktige greier i ca etter 1min i dette klippet heter? 6995619[/snapback] Det er en Dilated Peoples beat, fra Dilated Peoples Feat Kanye West - This Way. Fet sang! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som vet hva den låta med sånn fløyteaktige greier i ca etter 1min i dette klippet heter? 6995619[/snapback] Det er en Dilated Peoples beat, fra Dilated Peoples Feat Kanye West - This Way. Fet sang! 7002965[/snapback] Tuusen takk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Rike rappere oppfører seg som voksne småunger med masse penger på visa-kortet. Ganske festlig. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Og hatere hater. Ganske festlig. Bare hyggelig Jernlov! HeIsAnN! Jeg lurer på hva de to første sangene i denne filmen heter, noen som kan hjelpe meg? http://www.tvnorge.no/download/salg/salg.swf På forhånd tusen takk! 6997750[/snapback] Første heter Azzido Da Bass - Dooms Night Endret 4. oktober 2006 av Rs125 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Pff, jeg hater da vel ingenting. Like gangsta-rap jeg. Syns bare det er morro å se voksne menn fjolle rundt. Dere smågangstere er litt for kjappe med å anta at alle som ikke skriker "fantastisk" er "haters". Lenke til kommentar
07hedhauma Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei Lurte på om noen vet hvem/hva den piano melodien til storebrand, reklamene heter. De det er laget en liten parodi av nå :!: Lenke til kommentar
Evju Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Trenger virkelig å vite hva sangen til en musikkvideo heter. Musikkvideo viser evolusjonen fra begynnelsen til mennesket. Det er ikke Pearl Jam med "Do the Evolution". Er tidenes kuleste musikkvideo, og den må jeg bare ha tak i. Men hva heter sangen?? Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Trenger virkelig å vite hva sangen til en musikkvideo heter. Musikkvideo viser evolusjonen fra begynnelsen til mennesket. Det er ikke Pearl Jam med "Do the Evolution". Er tidenes kuleste musikkvideo, og den må jeg bare ha tak i. Men hva heter sangen?? 7008571[/snapback] Fatboy Slim - Right Here, Right Now Lenke til kommentar
Evju Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Trenger virkelig å vite hva sangen til en musikkvideo heter. Musikkvideo viser evolusjonen fra begynnelsen til mennesket. Det er ikke Pearl Jam med "Do the Evolution". Er tidenes kuleste musikkvideo, og den må jeg bare ha tak i. Men hva heter sangen?? 7008571[/snapback] Fatboy Slim - Right Here, Right Now 7008611[/snapback] Takk!! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hey! Går en låt på radioen nå for tiden... Cover av Bruce Springsteen's Every Breath You Take.. dame-vokal, med en mann som synger deler av teksten tror jeg.. noen som vet hva denne heter, og hvem som har den? Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hey! Går en låt på radioen nå for tiden... Cover av Bruce Springsteen's Every Breath You Take.. dame-vokal, med en mann som synger deler av teksten tror jeg.. noen som vet hva denne heter, og hvem som har den? 7009800[/snapback] Cover av Bruce Springsteen's Every Breath You Take Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hey! Går en låt på radioen nå for tiden... Cover av Bruce Springsteen's Every Breath You Take.. dame-vokal, med en mann som synger deler av teksten tror jeg.. noen som vet hva denne heter, og hvem som har den? 7009800[/snapback] Cover av Bruce Springsteen's Every Breath You Take 7009907[/snapback] Police som har orginalen. Covret av blant annet Puff daddy og Faith Evans ... men det var tilbake i 97-98. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hehe beklager.. har jobbet i 16 timer idag.. småtrøtt kan man vel si Men tror denne er helt ny.. høres ut som om det er Christina Milian som synger... er ikke sikker da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå