Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som hvet hva den engelske versjonen av "The kids - forelsket i læreren" heter. Hørte den på radio engang men husker ikke navnet på den. Noen som kan hjelpe meg?

Tenker du på den nye versjonen som er spilt inn? I så fall er det Ralphy Myerz and the Jack Herren Band med "Teacher". Muligens "The Teacher"

Lenke til kommentar

Det er en sang som er populær for tida. Husker ikke hva den heter men jeg meiner dama som synger heter noe med C ( C**** ca så mange bokstaver ) og sanger heter oh no eller noe. Husker ikke mere enn det :cry:

Også en annen som går på radion nå, refrenget er noe alla : Girl, step up to the party, boy step up to the party også videre:S

Lenke til kommentar
Det er en sang som er populær for tida. Husker ikke hva den heter men jeg meiner dama som synger heter noe med C ( C**** ca så mange bokstaver ) og sanger heter oh no eller noe. Husker ikke mere enn det  :cry:

Også en annen som går på radion nå, refrenget er noe alla : Girl, step up to the party, boy step up to the party også videre:S

7002142[/snapback]

Denne ?

http://artists.letssingit.com/darin-lyrics-step-up-j26pc9f

Lenke til kommentar

Trenger virkelig å vite hva sangen til en musikkvideo heter. Musikkvideo viser evolusjonen fra begynnelsen til mennesket. Det er ikke Pearl Jam med "Do the Evolution". Er tidenes kuleste musikkvideo, og den må jeg bare ha tak i. Men hva heter sangen??

Lenke til kommentar
Hey!

Går en låt på radioen nå for tiden... Cover av Bruce Springsteen's Every Breath You Take.. dame-vokal, med en mann som synger deler av teksten tror jeg.. noen som vet hva denne heter, og hvem som har den? :)

7009800[/snapback]

Cover av Bruce Springsteen's Every Breath You Take :nei:

Lenke til kommentar
Hey!

Går en låt på radioen nå for tiden... Cover av Bruce Springsteen's Every Breath You Take.. dame-vokal, med en mann som synger deler av teksten tror jeg.. noen som vet hva denne heter, og hvem som har den? :)

7009800[/snapback]

Cover av Bruce Springsteen's Every Breath You Take :nei:

7009907[/snapback]

Police som har orginalen.

Covret av blant annet Puff daddy og Faith Evans ... men det var tilbake i 97-98.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...