Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

leter etter en hip-hop\rap sang, husker lite av den egentlig, har noen stikkord thou: "mya", superstar, i videoen e den en dame som rapper foran masse jurnalister tror jeg.. sangen er vel fra 90-tallet en gang..

 

noen som klarer å komme på hva jeg leter etter? :ermm:

 

edit: fant, det var ghetto superstar med mya

Endret av rjd-2
Lenke til kommentar

Daydreamin` Lupe Fiasco feat. Jill Scott, som jeg så tilfeldig på tv (svisj ja...) har et sampel som har hengt med meg siden jeg hørte den på en klubb i praha får 3år siden, det jeg lurer på er hvilken original låt er det tatt fra? sampelet lyder følgende

" Daydream

I fell asleep beneath the flowers

For a couple of hours

On a beautiful day

Daydream

I dream of you amid the flowers

For a couple of hours

Such a beautiful day"

 

 

edit:

finnes også en club version av den og, som er på et "renesance"(riktig skrevet?) album....

Endret av CustomTP
Lenke til kommentar

Har blitt helt forelska i den sangen i den nye Tine Melk-reklamen med hu lille jenta som vil ha melk og elefant og gudene vet hva.

Jeg husker aldri å søke på den når jeg hører den og husker den aldri etterpå.

edit: denne er "Ricky Lee Jones - Dat Dere"

 

 

 

Samt litt mer farfetched, den "sangen" for den kattemat saken med en pus som vet at fyllet er gjemt i midten eller noe :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

hei, trenger litt hjelp til og finne en sang her. husker ikkje heilt kossen an gikk. men mener det er indisk spilling. og midt inni sangen begynner de og klappe med hendene to ganger, så knipser de med fingrene to ganger også klapper de på lårene eller noe to ganger.

 

Kansje ikkje så bra forklart, men takker nå uansett for alle svar

 

mvh Børge

Lenke til kommentar

Jeg leter etter tittelen på en sang som en sjelden gang i blant blir spilt på NRK mPetre. (Jeg noterte meg tidspunktet og prøvde spillelistene, men noe må ha vært feil der, for det var ingen av de som sto oppført.) Den faller i kategorien dance, og inneholder en del dialog/konversasjon/snakk i sang-form, samt linjen "M-m-mmm" som repeteres ganske mange ganger. Det veksler mellom å være en mann og ei dame som sier det/synger.

 

Det er kanskje vanskelig å forestille seg uttalen av "m-m-mmm", men tenk deg at det er dette noen sier når de ser en dødslekker person på gata.

 

 

Jeg har kun hørt sangen én gang (men vet av noen andre at den har blitt spilt hvertfall én gang tidligere også), og det var i det øyeblikk jeg våknet om morgenen, så jeg var ganske trøtt. Håper likevel jeg har gitt bra nok beskrivelse til at noen klarer å hjelpe meg. :)

Lenke til kommentar
leter etter en hip-hop\rap sang, husker lite av den egentlig, har noen stikkord thou: "mya", superstar, i videoen e den en dame som rapper foran masse jurnalister tror jeg.. sangen er vel fra 90-tallet en gang..

 

noen som klarer å komme på hva jeg leter etter?  :ermm:

 

edit: fant, det var ghetto superstar med mya

6983925[/snapback]

 

Dette er Pras feat Ol' dirty bastard and Mya - ghetto superstar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...