Cuneax Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Tusen takk! Ser på BBC-dokumentarer om Auschwitz. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jernlov: Takker for svar Fett band! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hva heter basstesteren på slutten i denne videoen? http://videos.streetfire.net/recentvideos/...84b00669d76.htm Lenke til kommentar
Viddi_boy Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 hva hetter sangen hær?? 3453.wav Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Slumpet innom sonen her en dag og da spilte Simen en sang fra en gruppe som jeg mener å huske har ordet "Damage" i seg. Tror bandet består av to ord og det siste er Damage, men jeg husker ikke første ordet. Kan være at det begynner på M, men er ikke helt sikker. De skulle visstnok spille i Oslo for noen år siden, men det ble aldri noe av den konserten. Noen som vet hvilken gruppe jeg skal fram til? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Noen som vet hva den sangen i reklamen for P4 (eller var det Radio1?) der det spilles mange forskjellige sanger og det viser mange forskjellige peroner. Det er en sang som går noe sånn som dette "You say I dpn't care about you..." og det sitter en småfeit fyr i helsetrøye og digger til den. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Noen som vet hva den sangen i reklamen for P4 (eller var det Radio1?) der det spilles mange forskjellige sanger og det viser mange forskjellige peroner. Det er en sang som går noe sånn som dette "You say I dpn't care about you..." og det sitter en småfeit fyr i helsetrøye og digger til den. Noen som vet hva den heter? 6971767[/snapback] The Cure - "Friday I´m In Love" ? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Nei, den har jeg, og det er ikke den. Hvordan får dere til å spille inn lydklippene av sangene? 6969972[/snapback] Kan du ikke bruke lydavspilling til å hente ut ein bit av lyden, så skal vi se om vi ikke kan finne ut av det!? Berre endre Egenskaper for lydinnspilling til Stereo Mix i stedet for Microphone! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Noen som vet hva den sangen i reklamen for P4 (eller var det Radio1?) der det spilles mange forskjellige sanger og det viser mange forskjellige peroner. Det er en sang som går noe sånn som dette "You say I dpn't care about you..." og det sitter en småfeit fyr i helsetrøye og digger til den. Noen som vet hva den heter?6971767[/snapback] The Cure - "Friday I´m In Love" ? 6972031[/snapback] I så fall må det være "Thursday I don't care about you" i stedet for "You say I don't care about you". The Cure - Friday I'm In Love Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 *snip* True, men den sangen er i hvertfall med i reklamen eller hur? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Joda, jeg mente bare at Even trolig siterte litt feil. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg fikk det til å spille inn en bit av sangen jeg lurer på. Noen som kjenner den igjen? Det er en bit av konsert til Tiesto. ukjent_sang.wav Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 leiter etter en norsk gruppe, sangen begynner med dette på refrenget: postman postman kommer klokka 10 Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hørte en annen verson av sangen ''Hellbillies - Aksjon på Ål'' i dag. Den gikk på engelsk, men med samme melodien. Noen som veit hvilken sang jeg prater om? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 I refrengene og på slutten på Sonne - Rammstein er det er lys kvinne-stemme, og jeg er bombe-sikker på at jeg har hørt den i en annen sang også. Noen som vet hvilken? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 jeg veit tatu er med i moskau...kanskje det er hun... Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Hva heter den sangen som er i starten av trinityfilmen. Første flimen Trinity - djevelens høyre hånd. Starter med no plystring. Så er det en som synger etterhvert 6942838[/snapback] Ingen som vet? 6950823[/snapback] Trinity: Titoli Franco Micalizzi - vocal by Annibale hehe Link her: http://www.moviegrooves.com/shop/theycallmetrinity.htm Mulighet for å høre den på høyreside av navnet på sangene.. Fin sang... Elsker Bud Spencer og Terrence Hill filmene, og da smaker det med å ha musikken også.. EDIT: Ennio Morricone - Trinity går den også under ser jeg.. Endret 1. oktober 2006 av SpoileD Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hva heter den sangen som koret synger i statoil-reklamen, hvor den ene gutten såvidt rekker å komme inn med sin tone. Alt dette oppstyret pga av oljen/gassen som var forsinket. Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Noen som vet hva sangen i sigdal kjøkken reklamen heter? jeg tror det er the rolling stones Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hørte en sang i stad som jeg lurer på artist\tittel på. Det var en svensk artist som hadde laget en rocke-versjon av "Trollmor har lagt sine elleve små troll". Noen som vet artist\tittel? Morsom sang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå