Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slumpet innom sonen her en dag og da spilte Simen en sang fra en gruppe som jeg mener å huske har ordet "Damage" i seg. Tror bandet består av to ord og det siste er Damage, men jeg husker ikke første ordet. Kan være at det begynner på M, men er ikke helt sikker. De skulle visstnok spille i Oslo for noen år siden, men det ble aldri noe av den konserten. Noen som vet hvilken gruppe jeg skal fram til?

Lenke til kommentar

Noen som vet hva den sangen i reklamen for P4 (eller var det Radio1?) der det spilles mange forskjellige sanger og det viser mange forskjellige peroner. Det er en sang som går noe sånn som dette "You say I dpn't care about you..." og det sitter en småfeit fyr i helsetrøye og digger til den. Noen som vet hva den heter?

Lenke til kommentar
Noen som vet hva den sangen i reklamen for P4 (eller var det Radio1?) der det spilles mange forskjellige sanger og det viser mange forskjellige peroner. Det er en sang som går noe sånn som dette "You say I dpn't care about you..." og det sitter en småfeit fyr i helsetrøye og digger til den. Noen som vet hva den heter?

6971767[/snapback]

 

The Cure - "Friday I´m In Love" ?

Lenke til kommentar
Noen som vet hva den sangen i reklamen for P4 (eller var det Radio1?) der det spilles mange forskjellige sanger og det viser mange forskjellige peroner. Det er en sang som går noe sånn som dette "You say I dpn't care about you..." og det sitter en småfeit fyr i helsetrøye og digger til den. Noen som vet hva den heter?

6971767[/snapback]

The Cure - "Friday I´m In Love" ?

6972031[/snapback]

I så fall må det være "Thursday I don't care about you" i stedet for "You say I don't care about you".

 

The Cure - Friday I'm In Love

Lenke til kommentar
Hva heter den sangen som er i starten av trinityfilmen. Første flimen Trinity - djevelens høyre hånd. Starter med no plystring. Så er det en som synger etterhvert

6942838[/snapback]

 

Ingen som vet?

6950823[/snapback]

 

Trinity: Titoli

Franco Micalizzi - vocal by Annibale

 

hehe

 

Link her: http://www.moviegrooves.com/shop/theycallmetrinity.htm

 

Mulighet for å høre den på høyreside av navnet på sangene.. Fin sang... Elsker Bud Spencer og Terrence Hill filmene, og da smaker det med å ha musikken også..

 

EDIT: Ennio Morricone - Trinity går den også under ser jeg.. :hmm:

Endret av SpoileD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...