-Redhead- Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Noen som vet hva sangen i denne videoen heter? På forhånd takk. 6967857[/snapback] its called because i love you n its by dj fuckin jamesy if u read all the comments u wud hve known m8... Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Noen som vet hva sangen i denne videoen heter? På forhånd takk. 6967857[/snapback] its called because i love you n its by dj fuckin jamesy if u read all the comments u wud hve known m8... 6967867[/snapback] Ops, såg eg ikkje. Takk. Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Noen som vet hva sangen i denne videoen heter? http://www.youtube.com/watch?v=xDuR1Q57ako Lenke til kommentar
Koppit Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Noen som vet hva den sangen Ali-G hører på når han kjører bil i Ali-G in da house? Er noe Drum n' Bass tror jeg Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Noen som vet hva den sangen Ali-G hører på når han kjører bil i Ali-G in da house? Er noe Drum n' Bass tror jeg 6967922[/snapback] "INCREDIBLE" (Hart/Levy) Performed by M Beat feat. General Levy Courtesy of Renk Records/Warner Strategic Marketing UK Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hva heter denne http://www.youtube.com/watch?v=SMe5UjX7iiQ?? Fikk ikke søkt den opp på tunatic Takk for svar Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Noen som vet hvilken sang som har linja: "Eg har en jævlige sjukdom i trusa" ? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Denne sangen er en remix eller no av sangen jeg lurer på hva heter. I mixen synger de følgende: " Ill Sue you, Ill take all of your money " Ligner veldig på rage, men er det noen som veit hva orginalen heter? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Nenei, nå tuller maskinen med meg. *POFF* Endret 30. september 2006 av CurSe Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 noen som vet hva bandet som spiller i denne videoen heter? http://video.google.com/videoplay?docid=16...580610&q=Alizee Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Quo Vadis - Silence Calls the Storm? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Noen som vet hvilken sang som har linja: "Eg har en jævlige sjukdom i trusa" ? 6968310[/snapback] Selvgjort er velgjort! Skolekorps - "Furore" Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Kan det være denne? Dj Tiesto - Love comes again Har en bit av en konsert til DJ Tiesto hvor det er en del forskjellig, men det er en bit av en sang, får med meg ordene "You love her, I love u, but this .....", noen som vet hva det kan være? Finner ikke hva den heter noen sted, og kan derfor ikke skaffe meg en fullversjon av den. 6965561[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): You have become What you have always been Life figuring out Rephrase your vision No words I can speak A path should been chosen All trembling track She lead us back and here the guts are Love comes again Just when I booked in none of her Love can come again You gotta believe that Love comes again Just when I booked in none of her Love can come again Deep within me Turn all the secret stones Voice of fields Breathing when love holds Still no word we can speak A path should been chosen But all trembling track She lead us back and here the guts are Love comes again Just when I booked in none of her Love can come again You gotta believe that Love comes again Just when I booked in none of her Love can come again Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hei, jeg leter etter en lang versjon av denne lyden jeg har lagt til. ring.mp3 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hva heter komponisten og hva er tittelen på verket i dette utdraget? Utdrag På forhånd takk! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Høres ut som noe Mozart eller Bach kunne lagd. Florlett og enkelt, men like vel fett. Har hørt det temaet masse ganger, men veit ikke hva det er jeg heller. Sikkert en eller annen Opus 14, verk 2358 i andre grad. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Takk for at du prøver å hjelpe, men jeg trenger nøyaktige fakta her Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Kan det være denne?Dj Tiesto - Love comes again Har en bit av en konsert til DJ Tiesto hvor det er en del forskjellig, men det er en bit av en sang, får med meg ordene "You love her, I love u, but this .....", noen som vet hva det kan være? Finner ikke hva den heter noen sted, og kan derfor ikke skaffe meg en fullversjon av den. 6965561[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): You have become What you have always been Life figuring out Rephrase your vision No words I can speak A path should been chosen All trembling track She lead us back and here the guts are Love comes again Just when I booked in none of her Love can come again You gotta believe that Love comes again Just when I booked in none of her Love can come again Deep within me Turn all the secret stones Voice of fields Breathing when love holds Still no word we can speak A path should been chosen But all trembling track She lead us back and here the guts are Love comes again Just when I booked in none of her Love can come again You gotta believe that Love comes again Just when I booked in none of her Love can come again 6968702[/snapback] Nei, den har jeg, og det er ikke den. Hvordan får dere til å spille inn lydklippene av sangene? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Takk for at du prøver å hjelpe, men jeg trenger nøyaktige fakta her 6969967[/snapback] Er det Barry Lyndon du har sett? George Frideric Handel sin Sarabande. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå