gunnberg Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Heisann.. =) Har altid lurt på hva den engelske fotball klubben Leeds sin "theme" sang heter?? Blir alltid spilt når gutta entreer banen, og har noe som "Get now Down....." eller noe... hmm.. Hjelp:) Litt usikker på akkurat hva som spilles når de entrer banen, men den KLART mest populære klubbsangen er "Marching on together". Lenke til kommentar
gunnberg Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Så samtidig denne fra en stengt tråd: "Hallo! Nå har jeg søkt og søkt om en sang jeg lurer på hva heter... lurer på om dere vet hva den heter her kan dere laste ned et lite klipp av den.. http://www.home.no/mrhippi/sooong.wav" Det er den danske big brother sangen fra 2000 (tror jeg. kan være 99). Mener den er av dj ett eller annet og heter "see right through (to you)". Ikke helt sikker på noe annet enn dansk bb. Måtte skaffe den selv etter en "treningsleir" Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Så samtidig denne fra en stengt tråd: "Hallo! Nå har jeg søkt og søkt om en sang jeg lurer på hva heter... lurer på om dere vet hva den heter her kan dere laste ned et lite klipp av den.. http://www.home.no/mrhippi/sooong.wav" Det er den danske big brother sangen fra 2000 (tror jeg. kan være 99). Mener den er av dj ett eller annet og heter "see right through (to you)". Ikke helt sikker på noe annet enn dansk bb. Måtte skaffe den selv etter en "treningsleir" Dj Encore - I see right through you Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei .. Sangen jeg leter etter i dag har teksta "eg har mista klinkeluå, eg har mista klinkekula mi" noe i nærheten av den.. Prøvde å søke etter den men fant den ikke.. .. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Så på Svisj her om dagen. Hvilken låt er det som har to stk keyboards hengende i sjetting med masse regn og damer? Det er vel en trance låt? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei .. Sangen jeg leter etter i dag har teksta "eg har mista klinkeluå, eg har mista klinkekula mi" noe i nærheten av den.. Prøvde å søke etter den men fant den ikke.. .. Sibbe - Klinkekulå Mi Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Noen som vet hva sangen i traileren til "Eternal Sunshine of the Spottless mind" heter Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hva heter sangen som spilles av når "Kåre" i den norske filmen "United" spiller den dere kampen for Fredrikstad eller noe sånnt?! Den sangen er jo nokså kul så hvem har laga den og hva heter den? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Så på Svisj her om dagen. Hvilken låt er det som har to stk keyboards hengende i sjetting med masse regn og damer? Det er vel en trance låt? Sash - Adelante Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Gikk en sang i bakgrunnen når hun rullestoldama fra big brother ble stemt ut. Hvilken sang er det? Tror det er Moby, men er meget usikker... Lenke til kommentar
audhage Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Gikk en sang i bakgrunnen når hun rullestoldama fra big brother ble stemt ut. Hvilken sang er det? Tror det er Moby, men er meget usikker... Er ikke det Moby med Natural Blues? Er ikke sikker men jeg tror det er den. Lenke til kommentar
N* Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 musikkvideoen til moby-natural blues har vertfall en del rullestoler. så da er det nok det. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Heisann.. =) Har altid lurt på hva den engelske fotball klubben Leeds sin "theme" sang heter?? Blir alltid spilt når gutta entreer banen, og har noe som "Get now Down....." eller noe... hmm.. Hjelp:) Litt usikker på akkurat hva som spilles når de entrer banen, men den KLART mest populære klubbsangen er "Marching on together". Lurer på det ja, hva den Norske Tippeliga fanfaren heter, og hvor man kan få skaffe den.. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hørte en ny sang av dr.dre på radioen for en time siden ca. noen som vet hva den heter? tror det var på nrj, men er den ny så bør vel noen vite hva den heter. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hva heter sangen som spilles av når "Kåre" i den norske filmen "United" spiller den dere kampen for Fredrikstad eller noe sånnt?! Den sangen er jo nokså kul så hvem har laga den og hva heter den? noen som vet eller? er "litt" utålmodig *Skynde deg* Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 musikkvideoen til moby-natural blues har vertfall en del rullestoler. så da er det nok det. Det tror jeg er helt tilfeldig, for spiller de ikke den sangen hver gang noen går ut? Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Noen som vet om en morsom sang hvor en synger om rosa, og at rosa er så kult? vet ikke hva den heter Lenke til kommentar
johnj Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hva heter sangen som spilles av når "Kåre" i den norske filmen "United" spiller den dere kampen for Fredrikstad eller noe sånnt?! Den sangen er jo nokså kul så hvem har laga den og hva heter den? noen som vet eller? er "litt" utålmodig *Skynde deg* Tar det for gitt at du selvfølgelig har sjekket soundtracket allerede? 01: D´Sound - Give Myself Away02: Surferosa - Olympia 03: Kaizers Orchestra - Djevelens Orkester 04: Cato Salsa Experience - Lovesick 05: Split Image - My Shades 06: Velvet Belly - Remember 07: Arild Lindeflaten - Kåre Og Annas Tema 08: Ugress - Loungemeister 09: Wunderkammer - Dos Vodkas 10: Sgt. Petter - Let´s Play In D-Major 11: Minor Majority - By This Time Tomorrow 12: Movie -The Fool 13: Tennis - Grand Ol´ Time 14: Babel Fish - The Real Me 15: 10 Ft. Baby - Keep It Real 16: El Corazon - Carma 17: Black Debbath - Traditional Norwegian Food 18: Henrik Mestad - Dobre Dobre Man United Ville hjulpet vesentlig om du hadde hatt peiling på sjanger, fått med deg noe av eventuell tekst etc. Hvis beskrivelsen er "nokså kul" som du skriver, ville jeg i første rekke holdt en knapp på spor fire eller åtte... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Noen som vet om en morsom sang hvor en synger om rosa, og at rosa er så kult? vet ikke hva den heter Aerosmith - pink? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 noen som veit kva linkin park sang dette er? "i let myself become you" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå