ThOms-N Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) EDIT: Glem det! Endret 28. september 2006 av ThOms-N Lenke til kommentar
salah Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 I denne vidoen går en liten snupp av en sang, dette er sangen som starter etter 02 minutter og 57 sekunder. Kan noen hjelpe meg å finne ut hva den heter? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 I denne vidoen går en liten snupp av en sang, dette er sangen som starter etter 02 minutter og 57 sekunder. Kan noen hjelpe meg å finne ut hva den heter? 6962069[/snapback] Vanilla Ice - Ice Ice Baby Lenke til kommentar
ZooTV Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 TV3 reklamerer med den ellers ganske dårlige filmen "Speed" i denne reklamen går en sang i bakgrunnen. Ei dame synger "Keanu" på forskjellige måter. Noen som har peil på hva den heter? Lenke til kommentar
heggland0 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hva heter den sangen som er i starten av trinityfilmen. Første flimen Trinity - djevelens høyre hånd. Starter med no plystring. Så er det en som synger etterhvert 6942838[/snapback] Ingen som vet? 6950823[/snapback] Joda, og jeg registrerte meg kl 06:30 på morgenkvisten for å fortelle det Det er Franco Micalizzi som har laget soundtracket til filmen "Lo chiamavano Trinità", og sangen heter "Trinity: titoli". Tror de fleste bare kaller den 'lo chiamavano trinita'. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Noen som vet hva sangene på Alig G in tha house heter? har de som ikke er instrumentale, men noen som vet navne på noen instrumentale? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 http://imdb.com/title/tt0284837/soundtrack Hadde du lest førstepost hadde du klart det selv. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Kan det være denne? Every time you need me I'll be hereEvery time you leave me I'll be near Every time you hold me like you do I'm so in love with you MüNCHENER FREIHEIT » Everytime (1. 2. 3. og 4. treff på google) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg husker litt av låten og teksten? "Love me love me, say that you love me ..." Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 The Cardigans - Lovefool, kanskje? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Det er det. Takk, Vegard. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Har en bit av en konsert til DJ Tiesto hvor det er en del forskjellig, men det er en bit av en sang, får med meg ordene "You love her, I love u, but this .....", noen som vet hva det kan være? Finner ikke hva den heter noen sted, og kan derfor ikke skaffe meg en fullversjon av den. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Den spilles ofte på radioMp3, har noe slikt i seg:"I dont want/need no Angelina or Christina" Anna Kornikova nevnes også For min del kunne det godt vært en Akcent sang, dog vet jeg ikke helt. 6960766[/snapback] Anyone? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Trenger virkelig hjelp nå. Hadde en CD av Aerosmith som er borte. Er ute etter sang nummer 1 på CD-en. Den inneholdt blant annet Rag Doll og Walk This Way og muligens Linvin' on the Edge hvis jeg ikke husker helt feil. Noen anelse om hva CD-en heter og hva sang nummer 1 heter? Har lett gjennom hele diskografien uten å gjenkjenne navnet på sangen. Og det er en laaaaaang diskografi Hadde blitt kjempeglad for svar. Er en balade/rolig sang Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Trenger virkelig hjelp nå. Hadde en CD av Aerosmith som er borte. Er ute etter sang nummer 1 på CD-en. Den inneholdt blant annet Rag Doll og Walk This Way og muligens Linvin' on the Edge hvis jeg ikke husker helt feil. Noen anelse om hva CD-en heter og hva sang nummer 1 heter? Har lett gjennom hele diskografien uten å gjenkjenne navnet på sangen. Og det er en laaaaaang diskografi Hadde blitt kjempeglad for svar. Er en balade/rolig sang 6965710[/snapback] Mama Kin eller Dream On? Var det "Best Of" du hadde? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Noen som vet hva sangen i reklamen for Peugeot 207 eller noe sånt. Den der to marihøner har det litt hett i bilen Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hva heter denne sangen ?? http://www.youtube.com/watch?v=kfTJXs5CG_0 Takk fir svar! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hva heter denne sangen ?? http://www.youtube.com/watch?v=kfTJXs5CG_0 Takk fir svar! 6966767[/snapback] Hva het den da? I tilfelle andre lurer Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Trenger virkelig hjelp nå. Hadde en CD av Aerosmith som er borte. Er ute etter sang nummer 1 på CD-en. Den inneholdt blant annet Rag Doll og Walk This Way og muligens Linvin' on the Edge hvis jeg ikke husker helt feil. Noen anelse om hva CD-en heter og hva sang nummer 1 heter? Har lett gjennom hele diskografien uten å gjenkjenne navnet på sangen. Og det er en laaaaaang diskografi Hadde blitt kjempeglad for svar. Er en balade/rolig sang 6965710[/snapback] Mama Kin eller Dream On? Var det "Best Of" du hadde? 6965855[/snapback] Fant det ut. Amazing het den. Har Best of Aerosmith også, men den er ikke der Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Noen som vet hva sangen i denne videoen heter? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå