Onkel Kompost Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Fant det ut Polyushko Pole Ahh...den ja Trist sang.. Oooh! Det er jo Cossack Patrol (på engelsk) jo. Ivan Rebroff har en fantastisk kul versjon av denne, og den versjon har blitt brukt i flashanimasjonen som noen av dere kanskje kjenner til, den der "A scared little boy". Jaja, det var noen andre som var kjappere enn meg, men sant, det får gå... Lenke til kommentar
tiss Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Fann ut hva sangen heitte:P Endret 28. september 2006 av tiss Lenke til kommentar
2mat Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er det noen som har den der techno joiken på dataen sin `? Den der hvor en eller annen samenisse joiker festlig... og i refrenget hvisker en dame "the return to innocence" uhm.... har lett og lett, men klarer ikke å finne den noe sted... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Enigma - Return To Innocence. Du finner den på albumet The Cross Of Changes, så det er bare å dra seg ned til nærmeste platebutikk. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Noen som vet om det er mulig å få tak i TG05 - "We are the robots"? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Feil link :/ Hørte det var korn .. var egentli denne jeg skulle spørre om : Sorry 6959144[/snapback] Teksten passer til Drop by TIMBALAND AND MAGOO, men det kan være en remix. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Takk.. skal finne ut av det Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Søketipsene i første innlegg er oppdatert med følgende punkt: Ny: Tunatic er et program som gjenkjenner sanger du spiller på PC'en eller i mikrofonen (avhengig av hva du har satt som innspillingsenhet). Endrebjorsvik som tipset om dette mener det gjenkjenner utrolig mange sanger. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Søketipsene i første innlegg er oppdatert med følgende punkt: Ny: Tunatic er et program som gjenkjenner sanger du spiller på PC'en eller i mikrofonen (avhengig av hva du har satt som innspillingsenhet). Endrebjorsvik som tipset om dette mener det gjenkjenner utrolig mange sanger. 6959675[/snapback] Pøh, den greide ikke å gjenkjenne min eminente gitarspilling edit: Funket forøvrig på både In Flames og Jan Garbarek når jeg stilte mikrofonen ved siden av høytaleren på laptopen Endret 28. september 2006 av SBS Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Søketipsene i første innlegg er oppdatert med følgende punkt: Ny: Tunatic er et program som gjenkjenner sanger du spiller på PC'en eller i mikrofonen (avhengig av hva du har satt som innspillingsenhet). Endrebjorsvik som tipset om dette mener det gjenkjenner utrolig mange sanger. 6959675[/snapback] Kanskje dette blir litt OT, men det er bare for å vise hvor veldig godt førsteinntrykk Tunatic ga meg. :!: Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvordan funker det ?.. skal jeg legge micen foran høytaleren på PC og spille av ? Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Veldig pent .. tok litt tid. Men dæven , najs! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 http://www.dopestylez.com/IIIl/break-641.wmv Noen som vet hva sangen heter? Det er en rap/hip-hop sang. Tøff film btw Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Den spilles ofte på radioMp3, har noe slikt i seg: "I dont want/need no Angelina or Christina" Anna Kornikova nevnes også For min del kunne det godt vært en Akcent sang, dog vet jeg ikke helt. Anyone? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvordan funker det ?.. skal jeg legge micen foran høytaleren på PC og spille av ? 6960001[/snapback] Ja, er det sånn man skal gjøre? Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvordan funker det ?.. skal jeg legge micen foran høytaleren på PC og spille av ? 6960001[/snapback] Ja, er det sånn man skal gjøre? 6960772[/snapback] Ja, det er slik du skal gjøre det ! Fantastisk program. Er ikke sikkert jeg trenger å spørre på denne topicen lengre. Bare hjelpe andre! Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Fant det ut Polyushko Pole Ahh...den ja Trist sang.. Oooh! Det er jo Cossack Patrol (på engelsk) jo. Ivan Rebroff har en fantastisk kul versjon av denne, og den versjon har blitt brukt i flashanimasjonen som noen av dere kanskje kjenner til, den der "A scared little boy". Jaja, det var noen andre som var kjappere enn meg, men sant, det får gå... 6959179[/snapback] Har sett den flashanimasjon Moro! Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvordan funker det ?.. skal jeg legge micen foran høytaleren på PC og spille av ? 6960001[/snapback] Ja, er det sånn man skal gjøre? 6960772[/snapback] Ja, det er slik du skal gjøre det ! Fantastisk program. Er ikke sikkert jeg trenger å spørre på denne topicen lengre. Bare hjelpe andre! 6960871[/snapback] Da kanskje du kan hjelpe meg og?? Lurer på hva den heter. Den spiller i ett program som heter ImTooRipper Pack den er for å bytter filer fra DVD til DviX osv. her er lyd: lydklipp2_2_.wav lydklipp_2_.wav Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvordan funker det ?.. skal jeg legge micen foran høytaleren på PC og spille av ? 6960001[/snapback] Ja, er det sånn man skal gjøre? 6960772[/snapback] Ja, det er slik du skal gjøre det ! Fantastisk program. Er ikke sikkert jeg trenger å spørre på denne topicen lengre. Bare hjelpe andre! 6960871[/snapback] Da kanskje du kan hjelpe meg og?? Lurer på hva den heter. Den spiller i ett program som heter ImTooRipper Pack den er for å bytter filer fra DVD til DviX osv. her er lyd: 6961263[/snapback] Jeg tror det helst bør være teks i sangen .. Ellers klarer ikke programmet å finne ut av det. Klikket var også for kort. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvordan funker det ?.. skal jeg legge micen foran høytaleren på PC og spille av ? 6960001[/snapback] Det blir bedre hvis du tar opp gjennom lydkortet istedetfor mikrofonen. Dette gjør du ved å velge 'Stereo Mix' istedetfor 'Microphone' i Volumkontrollen (opptaksdelen: Options -> Properties -> Recording -> OK). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå