Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har den der techno joiken på dataen sin `?

Den der hvor en eller annen samenisse joiker festlig...

og i refrenget hvisker en dame

"the return to innocence"

uhm.... har lett og lett, men klarer ikke å finne den noe sted...

Lenke til kommentar
Søketipsene i første innlegg er oppdatert med følgende punkt:

•  

• Ny: Tunatic er et program som gjenkjenner sanger du spiller på PC'en eller i mikrofonen (avhengig av hva du har satt som innspillingsenhet). Endrebjorsvik som tipset om dette mener det gjenkjenner utrolig mange sanger.

6959675[/snapback]

Pøh, den greide ikke å gjenkjenne min eminente gitarspilling :(

edit:

Funket forøvrig på både In Flames og Jan Garbarek når jeg stilte mikrofonen ved siden av høytaleren på laptopen

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Søketipsene i første innlegg er oppdatert med følgende punkt:

•  
  • Ny: Tunatic er et program som gjenkjenner sanger du spiller på PC'en eller i mikrofonen (avhengig av hva du har satt som innspillingsenhet). Endrebjorsvik som tipset om dette mener det gjenkjenner utrolig mange sanger.

6959675[/snapback]

Kanskje dette blir litt OT, men det er bare for å vise hvor veldig godt førsteinntrykk Tunatic ga meg. :!:

post-100327-1159463940_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hvordan funker det ?.. skal jeg legge micen foran høytaleren på PC og spille av ?

6960001[/snapback]

Ja, er det sånn man skal gjøre?

6960772[/snapback]

Ja, det er slik du skal gjøre det !:D Fantastisk program. Er ikke sikkert jeg trenger å spørre på denne topicen lengre. Bare hjelpe andre! :cool:

Lenke til kommentar

Fant det ut :)

Polyushko Pole

Ahh...den ja :) Trist sang.. :(

Oooh! Det er jo Cossack Patrol (på engelsk) jo. Ivan Rebroff har en fantastisk kul versjon av denne, og den versjon har blitt brukt i flashanimasjonen som noen av dere kanskje kjenner til, den der "A scared little boy".

Jaja, det var noen andre som var kjappere enn meg, men sant, det får gå...

6959179[/snapback]

Har sett den flashanimasjon :) Moro!

Lenke til kommentar
Hvordan funker det ?.. skal jeg legge micen foran høytaleren på PC og spille av ?

6960001[/snapback]

6960772[/snapback]

Ja, det er slik du skal gjøre det !:D Fantastisk program. Er ikke sikkert jeg trenger å spørre på denne topicen lengre. Bare hjelpe andre! :cool:

6960871[/snapback]

Da kanskje du kan hjelpe meg og??

Lurer på hva den heter. Den spiller i ett program som heter ImTooRipper Pack den er for å bytter filer fra DVD til DviX osv.

her er lyd:

lydklipp2_2_.wav

lydklipp_2_.wav

Lenke til kommentar

6960001[/snapback]

6960772[/snapback]

6960871[/snapback]

Da kanskje du kan hjelpe meg og??

Lurer på hva den heter. Den spiller i ett program som heter ImTooRipper Pack den er for å bytter filer fra DVD til DviX osv.

her er lyd:

6961263[/snapback]

Jeg tror det helst bør være teks i sangen .. Ellers klarer ikke programmet å finne ut av det. Klikket var også for kort.

Lenke til kommentar

6960001[/snapback]

Det blir bedre hvis du tar opp gjennom lydkortet istedetfor mikrofonen. Dette gjør du ved å velge 'Stereo Mix' istedetfor 'Microphone' i Volumkontrollen (opptaksdelen: Options -> Properties -> Recording -> OK).

post-30930-1159478488_thumb.png

post-30930-1159478517_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...