E-wok Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Eh, veit dette kanskje blir litt vanskelig men; MÅ vite navnet på en sang som ble spilt i en Sony LCD TV reklame for en del måneder sia... Har ikke noe spess info å komme med, men var en mann som sang i affal Melodien på det karen sang minner veldig om refr. i house låta: The Knife - Heartbeats ((Rex The Dog Remix)) Finner noen ut detta blir jeg veldig glad inni meg Endret 27. september 2006 av Obbjørn The Legend Lenke til kommentar
zacka Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Eh, veit dette kanskje blir litt vanskelig men; MÅ vite navnet på en sang som ble spilt i en Sony LCD TV reklame for en del måneder sia...Har ikke noe spess info å komme med, men var en mann som sang i affal Melodien på det karen sang minner veldig om refr. i house låta: The Knife - Heartbeats ((Rex The Dog Remix)) Finner noen ut detta blir jeg veldig glad inni meg 6953562[/snapback] Jose Gonzales - Heartbeats Lenke til kommentar
Ballebaldi Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Lurer på hva sangen i Coop Prix reklamen heter (tror d var dn reklamen).. Sangen går noe ala dette: "ingen bekymringer og inget mas" MÅ bare ha denne siden et stort nachspeil er under planlegging Takker masse på forhånd! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Lurer på hva sangen i Coop Prix reklamen heter (tror d var dn reklamen).. Sangen går noe ala dette: "ingen bekymringer og inget mas" MÅ bare ha denne siden et stort nachspeil er under planlegging Takker masse på forhånd! 6954107[/snapback] Ganske sikker på at det er Cornelius Wresvik, men vet ikke hvilken sang det er. Litt vanskelig å finne tekster på nettet også av han. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg har ikke sett reklamen, men hvis du finner den til meg kan jeg saktens se etter om den står i Vreeswijk-sangboka mi. Lenke til kommentar
Ballebaldi Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Akkurat ja.. Men fant akkurat utav at det var Rimi som har denne reklamen og ikke Coop Men takker uansett, men skulle gjerne ha hatt denne sangen ! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 http://hardware.forumet.youaremighty.com/ Hva heter sangen her? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hvis det som står her er riktig, er det ingen Vreswijk-sang: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=69942 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hvis det som står her er riktig, er det ingen Vreswijk-sang:http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=69942 6954790[/snapback] interessant... høres veldig ut som han Men da er det vel avklart? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det ser sånn ut, med mindre han som kommer med opplysningen skrøner. Ser ingen grunn til at noen skulle ha behov for å dikte opp noe slikt. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er det noen her som vet hvilken sang som blir sunget i klasserommet i filmen "Gymnaslærer Pedersen"?Var en russisk sang hørtes det ut som. Skulle hatt filmen så jeg kunne lagt opp et lydklipp 6895239[/snapback] Hvordan låter den? Kan du mymme? 6896940[/snapback] Gikk å plystra på den i forgårs men nå er den helt borte 6900785[/snapback] Fant det ut Polyushko Pole Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er det noen her som vet hvilken sang som blir sunget i klasserommet i filmen "Gymnaslærer Pedersen"?Var en russisk sang hørtes det ut som. Skulle hatt filmen så jeg kunne lagt opp et lydklipp 6895239[/snapback] Hvordan låter den? Kan du mymme? 6896940[/snapback] Gikk å plystra på den i forgårs men nå er den helt borte 6900785[/snapback] Fant det ut Polyushko Pole 6955753[/snapback] Ahh...den ja Trist sang.. Lenke til kommentar
2mat Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hei... Er det noen her som aner hva den der berømte joike sangen heter... tror den var med i grand prix eller noe... prøver å få tak i den... men aner jo ikke hvor jeg skal lete... Hvor nå enn dumt dette ser ut... så går den ca slik "ee å lå le lå åååå lå le la ååå lå å le å lå lå le la å låå leeee.... ee åå lå e la lå åå le la å lå lå le...." o.s.v hehe og i refrenget er det en dame som visker "words of innosence" eller noe i den duren... På forhånd takk Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Sverre kjelsberg & Mattis Hætta - Sámild Ædnan Lenke til kommentar
2mat Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Sverre kjelsberg & Mattis Hætta - Sámild Ædnan 6957142[/snapback] Cheers Det hadde tatt meg evig tid å finne ut det der... Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Nå har jeg lest hele tården uten å finne svaret! (hrmpf!) Kan noen si meg hvilken sang som spilles her: http://www.porkolt.com/other/daniela+cicar...h-sex-6166.html Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hva heter den første sangen i denne vidioen - Lenke til kommentar
kalli Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hva heter den første sangen i denne vidioen - 6958505[/snapback] Høres hvertfall ut som noe med Korn... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hva heter den første sangen i denne vidioen - 6958505[/snapback] Korn - Coming Undone Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Feil link :/ Hørte det var korn .. var egentli denne jeg skulle spørre om : Sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå