Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I sangen "velkommen te nordland" med tungtvann, er det et sample som det er en som synger "....they call it murder...!" eller noe.

 

Det jeg da lurer på er hilken låt det sample er tatt fra, synes jeg husker låta fra gta:vice city, men er ikke sikker... kan noen være så greie og fortelle meg eller hjelpe meg med det?!

 

going crazy here... :cry:

Endret av CustomTP
Lenke til kommentar
I sangen "velkommen te nordland" med tungtvann, er det et sample som det er en som synger "....they call it murder...!" eller noe.

 

Det jeg da lurer på er hilken låt det sample er tatt fra, synes jeg husker låta fra gta:vice city, men er ikke sikker... kan noen være så greie og fortelle meg eller hjelpe meg med det?!

 

going crazy here... :cry:

6939609[/snapback]

 

Samplen finnes også i Damien Marley - Welcome To Jamrock, er ikke den du mener?

 

Hvis du søker på teksten og trykker på første treff på google, finner du ut at samplet er hentet fra Ini Kamoze - World

Endret av Rs125
Lenke til kommentar
I sangen "velkommen te nordland" med tungtvann, er det et sample som det er en som synger "....they call it murder...!" eller noe.

 

Det jeg da lurer på er hilken låt det sample er tatt fra, synes jeg husker låta fra gta:vice city, men er ikke sikker... kan noen være så greie og fortelle meg eller hjelpe meg med det?!

 

going crazy here... :cry:

6939609[/snapback]

 

Samplen finnes også i Damien Marley - Welcome To Jamrock, er ikke den du mener?

 

Hvis du søker på teksten og trykker på første treff på google, finner du ut at samplet er hentet fra Ini Kamoze - World

6940054[/snapback]

 

følte på en måte at ikke det var originalen....

tar gjærne i mot andre gode forslag...

takker rs125 (fin sykkel btw)... :thumbup:

Lenke til kommentar
Har hele to sanger jeg lurer på. Vet at jeg har hørt begge før noen ganger, men husker rett og slett ikke hvor og hva. Har tatt opp to lydklipp, den ene fra en dokumentar postet i en eller annen tråd om house her på forumet, og den andre måtte jeg gjengi ved plystring  ;)

6940638[/snapback]

 

Det er iallefall ATB.. Hva heter sangen igjen... 9pm, till I come?

Lenke til kommentar

Hørte en bra sang her om dagen, men fikk ikke helt med meg hva den het, eller hvem som synger den.

 

Refrenget er sånn: I`m in love with you babe, your driving me crazy, I`m so in love with you.

 

 

Det er en trance låt. Sikkert en remix av en gammel låt. Den som synger har en lys mixa stemme.

 

 

 

Er det noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Har hele to sanger jeg lurer på. Vet at jeg har hørt begge før noen ganger, men husker rett og slett ikke hvor og hva. Har tatt opp to lydklipp, den ene fra en dokumentar postet i en eller annen tråd om house her på forumet, og den andre måtte jeg gjengi ved plystring  ;)

6940638[/snapback]

 

ATB - 9pm (Till I Come)

 

Fikk ikke lagt opp to filer samtidig? Jaja, beklager dobbelposter, men her kommer den andre:

 

Edit: Fikk ikke lastet den opp av en eller annen grunn, så rapidshare får duge.http://rapidshare.de/files/34452597/lurerp_2.wav

6940643[/snapback]

 

Var noe rart siden du har uploada .wav, fikk bare hørt en gang. Lignet litt på Ayla - Liebe (Atb Rmx) men tror ikke det er riktig.

Endret av Matias
Lenke til kommentar
Inngangs musikken til Ut I Vår Hage

 

takker for svar :)

6944351[/snapback]

 

Intromusikken til Uti Vår Hage er skrevet av Audun Skau Hansen og Vegard Dahlin Skau Hansen.

Den kan lastes ned på hjemmesiden deres: www.spitfire.no

 

Edit: om du trodde det var en kjent sang, kan den minne om Leonard Cohen - Woke Up This Morning som brukes i Sopranos.

Endret av YBD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...