dapre Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Musikk som spilles i bakgrunnen for NRK's egenreklame for programmet "Planet Earth" ("Planeten vår") ? Endret 23. september 2006 av dapre Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Musikk som spilles i bakgrunnen for NRK's egenreklame for programmet "Planet Earth" ("Planeten vår") ? 6924475[/snapback] Hvis jeg tenker på riktig reklame så: Rod Zombie - Clubbed to Death Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Noen som vet om Fergie fra Black Eyed Peas har brukt deler fra andre sanger i London Bridge(s?) ? Jeg synes enkelte deler av den høres så sinnsykt kjent ut, men jeg klarer ikke å høre hva det kan være. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Noen som vet om Fergie fra Black Eyed Peas har brukt deler fra andre sanger i London Bridge(s?) ? Jeg synes enkelte deler av den høres så sinnsykt kjent ut, men jeg klarer ikke å høre hva det kan være. 6925682[/snapback] Hva med f.eks. London Bridge is falling down? Falling down. Lenke til kommentar
dapre Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hvis jeg tenker på riktig reklame så:Rod Zombie - Clubbed to Death Joda, det var det Takk skal du ha Fant den riktig nok under Rob D (Dougan) - Clubbed to Death, men det er sikkert den samme ?? Takk Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) noen som har peiling på den sangen som er i h&m reklamen. den der klassiske sang tingen. edit: kvinneguiden kan sine saker http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=225954 Endret 24. september 2006 av Sovietpig Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 noen som vet hva den heter elr linken til den? det var noen på forumet som la ut en laaang trance elr techno sang varte i noe som 38 min. har leitet sykt lenge men finner den ikke er det noen her som vet noe? Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Noen som vet om Fergie fra Black Eyed Peas har brukt deler fra andre sanger i London Bridge(s?) ? Jeg synes enkelte deler av den høres så sinnsykt kjent ut, men jeg klarer ikke å høre hva det kan være. 6925682[/snapback] Hva med f.eks. London Bridge is falling down? Falling down. 6925701[/snapback] hæ? misforsto du meg, eller misforstår jeg deg? Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Borte.. Endret 3. september 2007 av Junkfood Junkie Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hva heter sangen som var med i Pusur 2: Blast the stereo, turn of the radio wææææææææ! Noe sånt:p Håper på noen positive svar Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 hæ? misforsto du meg, eller misforstår jeg deg? 6926883[/snapback] han mener nok den sangen man syngte så fint i engelsk timene på barneskolen. http://en.wikipedia.org/wiki/London_Bridge_is_Falling_Down Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hva heter sangen som var med i Pusur 2: Blast the stereo, turn of the radio wææææææææ! Noe sånt:p Håper på noen positive svar 6926911[/snapback] Kan ikke være Black Eyed Peas - Pump It? Har ikke sett filmen, men de sier "Turn up the radio, Blast your stereo, Right now" i den sangen. Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hva heter sangen som var med i Pusur 2: Blast the stereo, turn of the radio wææææææææ! Noe sånt:p Håper på noen positive svar 6926911[/snapback] Kan ikke være Black Eyed Peas - Pump It? Har ikke sett filmen, men de sier "Turn up the radio, Blast your stereo, Right now" i den sangen. 6926949[/snapback] Tuuusen takk for det korrekte svaret;p Chick it out! Det var ikke verst... Her er teksten Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Noen som har sett den Citroën reklamen som går for tiden? Transformer-ripoff der bilen går på skøyter. Uansett, sangen i reklamen virker meget kjent og jeg lurer på om noen vet hva den heter. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Noen som har sett den Citroën reklamen som går for tiden? Transformer-ripoff der bilen går på skøyter. Uansett, sangen i reklamen virker meget kjent og jeg lurer på om noen vet hva den heter. 6927232[/snapback] Vet ikke vi har sett den samme reklamen, men en i en av dem spiller de denne: The Egg - Walking Away (evt. Tocadisco remix) Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Noen som har sett den Citroën reklamen som går for tiden? Transformer-ripoff der bilen går på skøyter. Uansett, sangen i reklamen virker meget kjent og jeg lurer på om noen vet hva den heter. 6927232[/snapback] Vet ikke vi har sett den samme reklamen, men en i en av dem spiller de denne: The Egg - Walking Away (evt. Tocadisco remix) 6927770[/snapback] Det kan nok stemme, for i den første Citroën-reklamen med "Transformeren", ble låta Les Rythmes Digitales - Jacques Your Body (Make Me Sweat) brukt. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Her er en tricky en Spillet det gjelder: Def Jam: Fight for New York (kun prøvd for Xbox) Etter man har laget en character, da kommer det en video der "sjefen sjøl" blir lagt i jern og frakta ut i politibilen. Samtidig viser de hvem som er med i spillet osv. Hvilken låt er det som spiller der? (Det høres ut som en intro på en låt, men det kan være spesifikt for spillet) Fra før har jeg låst opp alle låtene som er i spillet, og det er ingen av dem. Håper noen som har greie på rap kan finne ut av dette, for riffet er meget bra. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Okay.. Dette blir vanskelig å forklare, men jeg prøver. Dette er vel en slags electronica sang, men kan også minne om tidlig hiphop. Minner bitte litt om Grandmaster Flash and The Furious Five - The Message... Selve melodien går i ett, bare avbrutt av et barnekor som synger noe jeg ikke helt har fått med meg... Denne sangen er iallefall et par år gammel.. Lurer faktisk på om artisten er norsk.. Ralph Myerz? Noen som vet? Endret 24. september 2006 av Rs125 Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Her er en jeg må ha tak i: I GTA San Andreas har man en reggaekanal på radioen kalt K-Jah West. Der er det en sang som inneholder noe med "pressure time, pressure coming down on you". Egentlig ganske happy sang, begynner med" It is yoooouuu, lalala"-synging. Takk til den som gir meg svaret! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Her er en jeg må ha tak i: I GTA San Andreas har man en reggaekanal på radioen kalt K-Jah West. Der er det en sang som inneholder noe med "pressure time, pressure coming down on you". Egentlig ganske happy sang, begynner med" It is yoooouuu, lalala"-synging. Takk til den som gir meg svaret! 6929197[/snapback] The Maytals - Pressure Drop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå