Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hørte en fet sang på platekompaniet på oslo city idag, det jeg fikk med meg som jeg skrev ned av teksten:

 

dont come around me my boys around me we aint right my boys are frightening cause its your time

 

hørte navnet JME ble nevnt, har funnet han på myspace men finner ikke igjen sangen... kanskje han var en gjesteartist på en sang? hvis det i det hele tatt var på den sangen jme ble nevnt.

 

noen som har noe peil på hva det kan være ? veldig fet beat syns jeg. han hørtes ut som han var fra jamaica eller noe han som rappa. ( deler av sangen hvertfall.)

Lenke til kommentar

Har prøvd å google og søke utallige ganger, men finner ikke ut hviken sang det er. Har gått som reklame på tv i sommer. Det er et band med flere medlemmer,(menn og kvinner) tipper sangen er fra 80-90 tallet engang. :hmm: Og har nok på den tiden vært en hit. Mener å huske at det er et par menn som sitter i en cabriolet. Hvis det er noen som har en minste anelse, så er jeg evig takknemmlig for forslag til sangtittel. :thumbup:

MVH

Marius

 

EDIT: Er reklame for H&M

 

EDIT2: Var reklame for Dressmann ja, og sangen er "Bryan Ferry and Roxy Music - Don't Stop The Dance" :w00t:

Endret av MariusMac
Lenke til kommentar
Musikken på Toyota Corolla reklamen?

6912008[/snapback]

 

Søke = resultat

:)

6916719[/snapback]

Mnai, det var feil, men takk for forsøket.

 

Har prøvd google, men finner den ikke:

Sangen går noe ala "cause everybodys talking in a {noe} way" mener jeg å huske, med litt rask rytme. Ikke noe hardrock, men mer popaktig.

Ikke Harry Nilsson, prøvehørte hans Everybody's Talkin', men var ikke den.

 

Noen som vet?

Spør om dere behøver mer info.

6911063[/snapback]

Lenke til kommentar
BUMP: Jeg lærte denne sangen av min bror for over 10 år siden. Kom plutselig på den. Hva er det?

6920777[/snapback]

Det hørtes jo bare jævelig ut, sikker på at det er tabba riktig? Jeg som koper med takta kanskje. Om du har guitarpro så kan du jo lage en midifil som vil dekke ett større publikum ettersom ikke alle spiller gitar.

Lenke til kommentar
BUMP: Jeg lærte denne sangen av min bror for over 10 år siden. Kom plutselig på den. Hva er det?

6920777[/snapback]

Det hørtes jo bare jævelig ut, sikker på at det er tabba riktig? Jeg som koper med takta kanskje. Om du har guitarpro så kan du jo lage en midifil som vil dekke ett større publikum ettersom ikke alle spiller gitar.

6921918[/snapback]

 

Hear Yee! Hear Yee!

 

My Friends av Red Hot Chili Peppers!

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar
Har prøvd google, men finner den ikke:

Sangen går noe ala "cause everybodys talking in a {noe} way" mener jeg å huske, med litt rask rytme. Ikke noe hardrock, men mer popaktig.

Ikke Harry Nilsson, prøvehørte hans Everybody's Talkin', men var ikke den.

 

Noen som vet?

Spør om dere behøver mer info.

6921671[/snapback]

Kan legge til at når han synger det jeg skrev, så høres det litt ut som Dream On med Aerosmith når han synger everybodys gone producing eller noe lsikt.

Endret av matsemann1
Lenke til kommentar
Har prøvd google, men finner den ikke:

Sangen går noe ala "cause everybodys talking in a {noe} way" mener jeg å huske, med litt rask rytme. Ikke noe hardrock, men mer popaktig.

Ikke Harry Nilsson, prøvehørte hans Everybody's Talkin', men var ikke den.

 

Noen som vet?

Spør om dere behøver mer info.

6921671[/snapback]

Kan legge til at når han synger det jeg skrev, så høres det litt ut som Dream On med Aerosmith når han synger everybodys gone producing eller noe lsikt.

6923649[/snapback]

Wild guess, keane - everybody's changing ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...