Dorian Gray Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Noen som vet hva denne sangen heter? Mener å ha hørt bandet før men kan bare ikke huske hvor. 6900504[/snapback] Najs sang .. Synd jeg ikke vet hva den heter.. HJELP OSS! 6901095[/snapback] Three Days Grace - Animal I Have Become Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Noen som vet hva denne sangen heter? Mener å ha hørt bandet før men kan bare ikke huske hvor. 6900504[/snapback] Najs sang .. Synd jeg ikke vet hva den heter.. HJELP OSS! 6901095[/snapback] Three Days Grace - Animal I Have Become 6902733[/snapback] <3<3 Takk Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Så en musikkvideo på MTV i dag, en mann som ikke sang, men snakket seg gjennom hele sangen, om Vietnam-krigen. Var bilder og klipp av amerikanske soldater og lignende, men jeg fikk ikke med meg hva sangen het.Husker iallfall han sa noe at heltene ble glemt når de kom hjem, på engelsk, det ble gjentatt flere ganger. Noen som vet hva sangen heter? 6876849[/snapback] Ingen som vet? Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=88...&q=He-man&hl=en Hva heter den sangen han begynner å synge på rundt 1:28? takk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 4 None Blondes - What's Up Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Pent ..! takk skal du ha ..... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg visste selv ikke hva artist og låt var, men med litt enkel søking på google ved å inkorporere teksten "hey what's going on"+lyrics, fant jeg det raskt ut Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har en sang på hjernen, den går noe sånt som: Kom la traktorn stå, la gampen gå, og gubben sitt å blander seg til han blir blå, slår av telefon, sett på grammofon, for i kveld skal han sivert dans... (noe sånt ) Det er vel danseband\country... Gikk på svisj før. Håper noen har svaret Lenke til kommentar
carinav Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Vivikes reklamen... The similou - All this love Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Som nevnt mange ganger, hvis du husker en del av teksten, skriv den inn i google og sleng på +lyrics. 99% sjans for å finne riktig låt da. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Har prøvd google, men finner den ikke: Sangen går noe ala "cause everybodys talking in a {noe} way" mener jeg å huske, med litt rask rytme. Ikke noe hardrock, men mer popaktig. Ikke Harry Nilsson, prøvehørte hans Everybody's Talkin', men var ikke den. Noen som vet? Spør om dere behøver mer info. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Hvis du har mer info inne, kan du vel bare legge det ut samtidig? EDIT: Kan det være Dr. Hook - Walk Right In? Endret 21. september 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Haha, takk for svar, men den sangen var så langt unna Høres ut som en tele2 reklame Vel, jeg har liksom ikke mer info som jeg kommer på, men om dere har noen spørsmål kan jeg jo kanskje svare. Er litt glatt pop vil jeg si. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Musikken på Toyota Corolla reklamen? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har en sang på hjernen, den går noe sånt som: Kom la traktorn stå, la gampen gå, og gubben sitt å blander seg til han blir blå, slår av telefon, sett på grammofon, for i kveld skal han sivert dans... (noe sånt ) Det er vel danseband\country... Gikk på svisj før. Håper noen har svaret 6909550[/snapback] Nordans - "Syvers lørdagsdans" Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 takker så meget Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 I en reklame på tv er det en kar som skal være instruktør i en aerobis-time, men han suger skikkelig osv. Husker ikke hva reklamen var for, men det er en litt fengende trance (eller noe sånt) låt i bakgrunnen på den. Noen som vet? Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Noen som hvem som har noen av låtene på intro/eller helt på starten av Woodstock DVD`en? Takker for svar. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hva heter den sang? Slam... http://dagobah.dy.fi/flash.php?nimi=slam.swf Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Quad City DJ - Space Jam Jeg googla bare på det jeg hørte av teksten han gjentok ørten ganger. Endret 22. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå