banantiss Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 viasatt reklamen på tv3, den dokumentar kananelen så får vi se små klipp av bush,saddam, terror,krig noen som vet hvilken sang det er? det er techno sang Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Noen som vet hva den sangen de bruker i Skode Octavia reklamen heter? hvis du vet det, hadde det vært fint om du kunne sendt meg en PM... Endret 3. mars 2005 av VgaR Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei. Lurte på en låt som er/var i en bilreklame (husker ikke merke).Et lite stykke uti låta høres det ut som om det henger seg opp på "run, run, run osv..." Liker låta utrolig godt, så den som vet navnet er jeg evig takknemlig til. edit: noe liknende electronica tror jeg.. Har nå funnet ut at det var en reklame for Wolkswagen Polo (+/-) hvis noen skjønner hvilken låt det er da.... Ok, siste gang jeg quoter meg selv her, men jeg så reklamen nylig på TvNorge og fant ut at det er snakk om en "Toyota Corolla." Noen som vet nå, da? Vet ikke om du har fått svar. Svaret er uansett Air med Run på albumet Talkie Walkie! Lenke til kommentar
Martinsbl Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Noen som vet hva hamburgersangen i bigbrother heter? Det var en låt som ble spilt under spisekonkuransen. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Har du prøvd bigbrother-forumet? Det er garantert noen som vet det der... Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 viasatt reklamen på tv3, den dokumentar kananelen så får vi se små klipp av bush,saddam, terror,krig noen som vet hvilken sang det er?det er techno sang Det er "Dreamgate - Now we are free" Noen som vet hva hamburgersangen i bigbrother heter? Det var en låt som ble spilt under spisekonkuransen. Kan det være "Fast Food Rockers - The fast food song"??? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Lurer på hva en sang heter, den går sånn her: "Drop it like a star, drop it like a star" eller no sånnt... Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei jeg hvis det er noen der ute som liker trance og kansje kan hjelpe meg med å finne u hva denne: http://bryce.clansalsa.com/Trance.mp3 låten heter og hvem som har den hadde jeg blitt VELDIG glad Liten sampel bare Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Lurer på hva en sang heter, den går sånn her: "Drop it like a star, drop it like a star" eller no sånnt... Snoop Dogg Feat. Pharrell - Drop It Like It's Hot? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hehe, ja det var den... var visst ikke så god til å skjønne texten der Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 En ting som er kjekt når folk skal spørre om låter som de har litt av teksten er å forklare litt hvordan teksten går, hva slags sjanger det er og så videre. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Hei jeg hvis det er noen der ute som liker trance og kansje kan hjelpe meg med å finne u hva denne: http://bryce.clansalsa.com/Trance.mp3 låten heter og hvem som har den hadde jeg blitt VELDIG glad Liten sampel bare Det er Sasha&Emerson med Scorchio. Godlåt Endret 4. mars 2005 av Hittman Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei! Noen som vet hva den sangen Bjørn Olav i Idol sang? "I want you, I love you ..." eller noe. Takker! Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei! Noen som har hørt om en norsk gruppe som heter Slalom med en sang som heter Fast? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Hei! Noen som vet hva den sangen Bjørn Olav i Idol sang? "I want you, I love you ..." eller noe. Takker! Foorige gang sang han Kelly Family. Husker ikke tittelen, men det er svar på det tidligere i tråden. Edit: "I can`t help myself" heter sangen. Endret 4. mars 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Volvo reklame på tv. Husker ikke hvilken kanal eller modell. Dame som synger på fransk. Noen som vet? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Noen som vet hva den sangen de bruker i Skode Octavia reklamen heter?hvis du vet det, hadde det vært fint om du kunne sendt meg en PM... Kan være denne? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Volvo reklame på tv. Husker ikke hvilken kanal eller modell. Dame som synger på fransk. Noen som vet? Kan hende du finner noe her, hvis ikke så er fortsatt google din venn. Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Volvo reklame på tv. Husker ikke hvilken kanal eller modell. Dame som synger på fransk. Noen som vet? Kan hende du finner noe her, hvis ikke så er fortsatt google din venn. Har seff googlet. Noen ganger er han ikke kompis Og reklamen er vel fra 04/05. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Noen som vet hva den sangen de bruker i Skode Octavia reklamen heter?hvis du vet det, hadde det vært fint om du kunne sendt meg en PM... Kan være denne? ja, det kan det være...skal skjekke det ut...takker så meget... edit: ja det var den. takk skal du ha Endret 5. mars 2005 av VgaR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå