FL1P Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Nyeste Nokia reklamen som spilles hele tiden på tv nå for tiden. n91 er mobilen tror jeg. Men i reklamen så har de en sang, som høres ut som Moby, noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Nyeste Nokia reklamen som spilles hele tiden på tv nå for tiden. n91 er mobilen tror jeg. Men i reklamen så har de en sang, som høres ut som Moby, noen som vet hva den heter? 6875299[/snapback] Moby - Porcelain? Endret 16. september 2006 av Foxyboy Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Moby - In My Hearth Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Herlig sang. Takker! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hvem har og hva heter den norske fotballsangen som går noe som det her: Vi er røde, vi er blå og sammen skal vi stå på. Eller noe i den dur. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Så en musikkvideo på MTV i dag, en mann som ikke sang, men snakket seg gjennom hele sangen, om Vietnam-krigen. Var bilder og klipp av amerikanske soldater og lignende, men jeg fikk ikke med meg hva sangen het. Husker iallfall han sa noe at heltene ble glemt når de kom hjem, på engelsk, det ble gjentatt flere ganger. Noen som vet hva sangen heter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Noen som har en anelse hva sangen de første 5 minuttene i denne videoen heter, og/eller hvem som står bak den? http://video.google.com/videoplay?docid=-1...4&q=thunderdome Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Ikke lett, Thunderdome er en uendelig lang serie med dobbel-CD'r fulle av hardcore gabba trance hovedsaklig fra nederland. Det var kanskje 20 forskjellige artister på hver utgivelse. De er lett å gjenkjenne i butikken, de har veldig grafiske covere av monstre eller onde klovner o.l. Kanskje du finner noen fremdeles. Det kom visst noen livesets også på CD i samme konseptet. Endret 16. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Haha, Thunderdome ja. Minner, husker jeg var 11 og digget det der Villt. Er nok ikke bare bare å finne ut hvilken sang det der er ettersom det bare er en haug mixer av xx antall DJ'r. Lenke til kommentar
englefjes Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Det kan vel ikke akkurat karakteriseres som "sang" det første jeg lurer på. 1) stammer fra en eller annen kort, tegneseriesnutt på MTV for 5-6 år siden 2) var en blå fugl som satt i et tre og falt ned 3) musikken var latter (henholdsvis:hihihihihihih-hahahahahaha-hohohohohoho... HE HE.... gjentatt flere ganger, på melodi) + en sang jeg hørte på SATS noen år tilbake (ja, jeg har søkt lenge og vel på google.com for å finne den med tekst, noe som får meg til å mistenke at jeg har hørt skjevt) Min kvalifiserte gjetning, er at teksten går omtrentlig slik: "I'm gonna get you, bang, bang, bang or that's it, when it's over it is my life and it's nothing" Takknemlig hvis noen vet Endret 16. september 2006 av englefjes Lenke til kommentar
lars1000 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hei, noen som vet hvor jeg kan laste ned Frost T - Game over?? Har lett overalt men finner den ikke Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hvem har og hva heter den norske fotballsangen som går noe som det her:Vi er røde, vi er blå og sammen skal vi stå på. Eller noe i den dur. 6876661[/snapback] Den er dansk! Dido & VM Holde - Re-Sepp-Ten elns :s søk....... Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Tror sangen heter "breath" Det er en hip-hop låt. Det er noe sånnt: two, three greier. Noen? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hva heter den "bakerst i bussen, hvor de kule sitter" eller noe slikt? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Tror sangen heter "breath"Det er en hip-hop låt. Det er noe sånnt: two, three greier. Noen? 6878456[/snapback] Fabolous - "breathe" Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Leter etter sangen som spilles under kvalifiseringen i denne filmen: http://www.pinkbike.com/rcdn/stund/episode_3.mov Noen som vet? Mads Lenke til kommentar
jøran Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Vet det er en kjent sang, har hørt den mange ganger før, men vet ikke hva den heter! Sangen: http://www.planetvids.com/html/Awesome-Breakdancing.html BTW: Ja jeg vet, helt syk breakdance! 6863267[/snapback] Ingen som vet? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Prøver meg på nytt... Hørte sangen på Energy tirsdagen, tror det er en nykommer i USA. Tror også at de spilte under Emmy Awards som var forleden. Noen som vet hva bandet/låten heter? Minnte meg om Sum 41/punk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Vet det er en kjent sang, har hørt den mange ganger før, men vet ikke hva den heter! Sangen: http://www.planetvids.com/html/Awesome-Breakdancing.html BTW: Ja jeg vet, helt syk breakdance! 6863267[/snapback] Ingen som vet? 6879065[/snapback] Det er en Remix av Eric B & Rakims "I know you got soul". Har bare hørt originalen før så kan nok ikke hjelpe deg mer enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå