Wipeout Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Turn around! Nokken som veit? Tine reklamen 6845913[/snapback] Turnaround by Bonnie Tyler 6845974[/snapback] Denne har vært oppe 100 ganger, og sangen heter "Total eclipse of the heart" med Bonnie Tyler. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Turnaround by Bonnie Tyler Denne har vært oppe 100 ganger, og sangen heter "Total eclipse of the heart" med Bonnie Tyler. 6846036[/snapback] Hurratorpedo har også laget en morsom versjon av denne... Lenke til kommentar
Kosmo Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Noen som vet hva sangen til den nye dressman reklamen heter? http://www.dressmann.no/ fant det ut, Ladytron Destroy Everything You Touch ! Endret 11. september 2006 av Kosmo Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hva heter sangen i dette klippet? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hva heter sangen i dette klippet? 6846795[/snapback] Patrick Hernandez - Born to be Alive. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Drar noen av dere kjensel på musikken i vedlegget, sakset fra årets utgave av informasjonsvideoen til min gamle videregående skole? Lenke til kommentar
Fatmouse Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 hei. I den norske filmen Sinus er mye av musikken genial. Noen som vet hvilke sanger som spilles i den? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 hei. I den norske filmen Sinus er mye av musikken genial. Noen som vet hvilke sanger som spilles i den? 6847587[/snapback] Fant dette: Musikk: Briskeby, Vidar Busk, Ane Brun, Sofian, Lukestar, Fence, Maria Solheim, JR Ewing m.fl. Burde jo være en pekepinn. Lenke til kommentar
Fatmouse Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 ja. Fant ut dette selv. Men jeg har ikke tålmodighet til å høre gjennom samtlige sanger av ovennevnte artister. Lurte på om noen hadde sett filmen, og vet hva sangene heter. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 ja. Fant ut dette selv. Men jeg har ikke tålmodighet til å høre gjennom samtlige sanger av ovennevnte artister. Lurte på om noen hadde sett filmen, og vet hva sangene heter. 6848166[/snapback] Husker du noen linjer eller noe fra visse sanger? Du kan jo søke på disse artistene på amazon.com og velge ett album, de har ofte en liten smakebit fra hver låt så kan du lete igjennom om du kjenner igjen noe. Er usikker på om de har samples på mindre sjeldne norske artister men er verdt ett forsøk. Hjemmesiden til bandene kan og være en hjelpende ressurs på flere måter, mp3 samples, kontaktskjema osv. Lenke til kommentar
Fatmouse Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeh. Men jeg hadde håpet å slippe det Jeg regner med det må finnes noen filmentusiaster som også hører på disse artistene et eller annet sted på dette forumet. Hva synes dere om filmen forresten? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Jeh. Men jeg hadde håpet å slippe det Jeg regner med det må finnes noen filmentusiaster som også hører på disse artistene et eller annet sted på dette forumet. Hva synes dere om filmen forresten? 6848545[/snapback] Send en mail ([email protected]) til produsenten og spør om tracklist. Når det gjelder hva folk syns om filmen så bør det tas i Filmkafèen Endret 12. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 " I've been waiting, for a girl I knew " Dette er en setning som blir sunget noen ganger midt inni sangen. Noen som veit hvem jeg mener og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 " I've been waiting, for a girl I knew "Dette er en setning som blir sunget noen ganger midt inni sangen. Noen som veit hvem jeg mener og kan hjelpe meg? 6848845[/snapback] Husker du litt mer? Hva som helst kan være til hjelp. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 En "middelalder"-sang, eller noe. Vokalen er av ei dame, som synger om Jon og henne selv som må utnytte natten godt, fordi de må skille lag når morgenen kommer. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Dette er ikke akkurat et spm angående topicen, men er det noen som vet hva de synger når Malcom i Midten starter! Høres ut som Jørn are the boss in meet now, et eller anna slik, det er der første ordet jeg spes lurer på, vet det ikke er Jørn (hehe), noen som vet! Irritert meg leenge, Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) " I've been waiting, for a girl I knew "Dette er en setning som blir sunget noen ganger midt inni sangen. Noen som veit hvem jeg mener og kan hjelpe meg? 6848845[/snapback] Prøv Foreigner - Waiting for a girl like you. Kanskje du har hørt feil? Datacalibel: You're not the boss of me now. Endret 12. september 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Prøv Foreigner - Waiting for a girl like you. Kanskje du har hørt feil? Datacalibel: You're not the boss of me now. 6849564[/snapback] Som forøvrig er spill inn av They might be giants? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) " I've been waiting, for a girl I knew "Dette er en setning som blir sunget noen ganger midt inni sangen. Noen som veit hvem jeg mener og kan hjelpe meg? 6848845[/snapback] Prøv Foreigner - Waiting for a girl like you. Kanskje du har hørt feil? 6849564[/snapback] Veit du hva? det var "Foreigner - Waiting for a girl like you" Fy heite så utrolig takk for hjelpen alle sammen, og selvfølgelig en spesiell takk til deg SteffyBoy som trodde jeg kanskje hadde hørt feil, så utrolig bra! Takk skal dere ha! Endret 12. september 2006 av Vegard Melsom Lenke til kommentar
hertz Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Leter etter navnet på en slags ny diskosang som går på tv og radio for øyeblikket. Husker ikke hva de synger om men det er et band som står å snger, også står det en mann i et hjørne og ser på. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå