Scotty Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Var på fest i går. Hørte en sang av Jay-Z som er basert på en annen sang. Fant klippet på YouTube. Den "melodien" jeg er ute etter begynner etter 20 sec(den damestemma). Det må være fra en annen sang. Jay-Z - Blueprint 2 6838061[/snapback] Hvorfor må melodien være fra en annen sang? Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Det er fra en annen sang ja;) Metallica brukte den i S&M albumet sitt tror jeg det var... skal finne ut hva den heter EDIT: Metallica - The Ecstasy of Gold Tror det er Ennio Morricone som har originalen. Endret 10. september 2006 av vegkaar Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det er fra en annen sang ja;)Metallica brukte den i S&M albumet sitt tror jeg det var... skal finne ut hva den heter EDIT: Metallica - The Ecstasy of Gold Tror det er Ennio Morricone som har originalen. 6838166[/snapback] Den kommer fra filmen "The good, the bad and the ugly" Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hørte litt av en melodi i en Top Gear episode. Vet jeg har hørt den mange manger før, men kommer ikke på hvor jeg har den fra. Noen som klarer å finne det ut fra det lille lydklippet ? http://tinyurl.co.uk/tjf6 Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hva heter den sangen i the fast and the furious tokyo drift, som spilles når vi ser det grønne bilen til den mørkhudete gutten? "my life be like ooo aaa" Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hva heter den sangen i the fast and the furious tokyo drift, som spilles når vi ser det grønne bilen til den mørkhudete gutten? "my life be like ooo aaa" 6839536[/snapback] Gritz - My Life Be Like Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 En mann som synger denne sangen. Synger sånn lyst som Kristian Valen tror jeg. Det jeg husker best fra sangen er: Take it eeeeeeeeeaasyy !! wherever (et eller annet) dritt fin sang syns jeg.. Lurer på hvem som har den sangen!? og hva den heter... Lenke til kommentar
Mollin Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 kanskje det er william hut? han synger da lyst nok i alle fall Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Fant ingenting på William Hut.. edit: William Hut - Take it easy.. Søkte bare på feil navn.. Takk takk Endret 10. september 2006 av TurtleMan Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Går igjennom noen gamle cd`er og den ene sangen minnet meg om en annen sang, sangen er rolig sang (typisk "roligdans" sang for 5-7 år siden) de synger noe lignede dette: Close to me you look like my father, close to me you look like my mother, you are the only thing osv... Håper noen kan tittelen på denne sangen, eller hvem som har den =) Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Går igjennom noen gamle cd`er og den ene sangen minnet meg om en annen sang, sangen er rolig sang (typisk "roligdans" sang for 5-7 år siden) de synger noe lignede dette: Close to me you look like my father, close to me you look like my mother, you are the only thing osv... Håper noen kan tittelen på denne sangen, eller hvem som har den =) 6841015[/snapback] K-Ci And Jojo - "All My Life" Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 hva heter den melodien jeg forbinder med en løpetur på stranda i slowmotion lydklipp: WTF_is_this_song.wav Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 hva heter den melodien jeg forbinder med en løpetur på stranda i slowmotion lydklipp: 6841618[/snapback] Om jeg forstår plystringen din riktig; Vangelis - "Chariots Of Fire". Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 hva heter den melodien jeg forbinder med en løpetur på stranda i slowmotion lydklipp: 6841618[/snapback] Om jeg forstår plystringen din riktig; Vangelis - "Chariots Of Fire". 6841869[/snapback] ja det er den ja, er grei å ha siden jeg holder på med videoredigering og slikt. Takk! Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Går igjennom noen gamle cd`er og den ene sangen minnet meg om en annen sang, sangen er rolig sang (typisk "roligdans" sang for 5-7 år siden) de synger noe lignede dette: Close to me you look like my father, close to me you look like my mother, you are the only thing osv... Håper noen kan tittelen på denne sangen, eller hvem som har den =) 6841015[/snapback] K-Ci And Jojo - "All My Life" 6841253[/snapback] takker og bukker minnene strømmer på Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Noen som veit hva denne sangen heter? Blei litt hekta Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Noen som veit hva denne sangen heter? Blei litt hekta 6843011[/snapback] Tashannie - "Caution" Lenke til kommentar
ThaBman Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Turn around! Nokken som veit? Tine reklamen Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 På TVNorge for en drøy time siden gikk det et par Nokia-reklamer for den nye telefonen N91 tror jeg. Den begynner med et pianospill men utvikler seg. På skjermen ser vi en dude i byen som har tattoveringer, men de forrandrer seg.. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) ............................... Endret 11. september 2006 av dan1el Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå