wilzoo Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Satt å så på en dørgendes kjedelig dokumentar om fattigdom i England i SK timen i dag laget av BBC. De brukte en sang innimellom som jeg synes var ganske fresh, jeg vet at den er brukt flere plasser enn akkurat bare den filmen. Vil tro at sangen er i ambient-sjangeren. Har brukt ca 2 timer nå til å prøve å søke meg frem til navnet på dokumentaren men uten hell. Om jeg finner navnet på dokumentaren kan jeg vel sikkert få frem en soundtrackliste. Hvis noen vil hjelpe meg å finne navnet på dokumentaren kan jeg vel gi litt info; den ble sendt på NRK for en god del år siden, den handlet om fattige problembarn i byene Sheffield og Leicester og en annen by jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 hei.. jeg lurer på hva sangen i rimi reklamen heter og hvem som synger den? har sjekka på rimi's hjemmesider uten å finne noe på forehånd takk 6798570[/snapback] ja, denne lurer jeg også litt på. dere får se på tissen min hvis dere vet. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 takker kom på denne også edit: det er sangen som starter fra begynnelsen 6834082[/snapback] Busta Rhymes - Fire It Up/turn It Up? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 hei.. jeg lurer på hva sangen i rimi reklamen heter og hvem som synger den? har sjekka på rimi's hjemmesider uten å finne noe på forehånd takk 6798570[/snapback] ja, denne lurer jeg også litt på. dere får se på tissen min hvis dere vet. 6834118[/snapback] da hjelper jeg deg ikke... Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 http://dagobah.dy.fi/flash.php?nimi=superslam.swf Noen som vet hva den heter? 6832786[/snapback] Det er jo Themet til Space jam husker ikke artister. men du skulle finne den lett 6833840[/snapback] Jock Jams - Space Jam Theme. Det der er en remix, men orginalen er mye bedere Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg er på jakt etter en melodi jeg husker fra Windows 3.1 sine dager. Det var en midi fil som het noe i retning av "Ballade.mid" Har søkt flere plasser uten hell. Noen som har den liggende på disk? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Er en ganske rolig / trist sang. Du hører pianomusikk i bakrunden. Det er en manlig og en kvinnelig person som synger. Den handler om en birthay eller noe sånt. Har hørt sangen mange ganger men har allttid lurt på hva den heter , noen her som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 jeg brukte google skillza mine og kom fram til dette ((( http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=69942 Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Er en ganske rolig / trist sang. Du hører pianomusikk i bakrunden. Det er en manlig og en kvinnelig person som synger. Den handler om en birthay eller noe sånt. Har hørt sangen mange ganger men har allttid lurt på hva den heter , noen her som kan hjelpe meg ? 6834799[/snapback] Flipsyde - happy birthday tror det er den du mener Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 hva heter sangen? http://www.youtube.com/watch?v=XJQGu-BA7Gw rå reklame btw ^^ Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg lurer på hva artisten heter. Den norske gitaristen, han er barbert på hode, har sånn smultring bar/skjegg...men! han spiller gitar, to gitarer på en gang, og han spessielitet, er vell det eneste han gjør, tapper! Han har gitt ut en god del plater, deriblant der han spiller Jimi Hendrix Hva heter denne mannen? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Ole Staveteig kanskje? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Er en ganske rolig / trist sang. Du hører pianomusikk i bakrunden. Det er en manlig og en kvinnelig person som synger. Den handler om en birthay eller noe sånt. Har hørt sangen mange ganger men har allttid lurt på hva den heter , noen her som kan hjelpe meg ? 6834799[/snapback] Flipsyde - happy birthday tror det er den du mener 6834870[/snapback] Var denne ja, tusen takk Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Leter etter en sang, nærmere bestemt techno! De synger noe slikt: "I remember the time of my life" Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Leter etter en sang, nærmere bestemt techno! De synger noe slikt: "I remember the time of my life" Noen som vet hva den heter? 6836084[/snapback] Det kan kanskje være Dj Toy - It's a dream. Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Leter etter en sang, nærmere bestemt techno! De synger noe slikt: "I remember the time of my life" Noen som vet hva den heter? 6836084[/snapback] Det kan kanskje være Dj Toy - It's a dream. 6836109[/snapback] Kan være det er den, men fant den ikke på Bearshare. Skal se om eg får tak i den, så kan eg si om det er rett eller galt. Takk iallefall. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 http://www.break.com/index/new_numa_numa.html Hva heter denne sangen ? Hehe.. vidioen er ganske fin Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Noen som veit hva den wasa sangen heter, Fullkorn sangen..? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Noen som veit hva den wasa sangen heter, Fullkorn sangen..? 6837022[/snapback] Denne? Nesten garantert spesialskrevet for formålet og ikke utgitt kommersielt. Du kan jo alltids splitte ut lydsporet fra reklamefilmen, da. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Var på fest i går. Hørte en sang av Jay-Z som er basert på en annen sang. Fant klippet på YouTube. Den "melodien" jeg er ute etter begynner etter 20 sec(den damestemma). Det må være fra en annen sang. Jay-Z - Blueprint 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå