Forumforumforum Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Tror du er litt vel generell i beskrivelsen din, Espen ... En sang som får danske bankettdeltagere til å danse på bordet? Åja den ja ... 6818505[/snapback] Det var jo som en nasjonalsang for de jo ;o Det var en sang som tok helt av, når de spillte andre sanger forholdt de seg helt rolig. Det var 2 sanger som endevendte hele lokalet. Er det ingen dansker her da ? Kanskje jeg må finne et dansk musikkforum Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Rødgrød med fløde på? Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Du har mer riktig enn du aner. "Habanera" fra operaen Carmen komponert av Bizet i 1875. 6818645[/snapback] Takker og bukker. Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hva heter sangen som spilles i bakgrunnen på denne lille videosnutten?http://www.youtube.com/watch?v=aOsJThMfIjc 6811322[/snapback] hmm... det hørest veldig ut som The Seekers - Georgy Girl men det er ikke helt likt. Kan det være noen andre band som har spilt inn den sangen på nytt? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvilken sang blir brukt i EM reklamen på Eurosport nå om dagen? Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hva heter sangen på diskoteket/baren i alle elsker raymond episoden: "Robert's date"? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Noen som veit hva musikkstykket i den filmsnutten her heter? Tenker da på det litt aggressive temaet da det zoomes inn på han krigeren. Det er oh' så kjent men jeg er ikke kar om å plassere det. Begynner å irritere meg litt. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Noen som veit hva musikkstykket i den filmsnutten her heter? Tenker da på det litt aggressive temaet da det zoomes inn på han krigeren. Det er oh' så kjent men jeg er ikke kar om å plassere det. Begynner å irritere meg litt. 6821611[/snapback] Imperial March i loop-remix? Eller er det rett og slett Star Wars-temaet jeg tenker på? Blander alltid de to... Endret 7. september 2006 av Fidel_Castro Lenke til kommentar
Josty Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg hørte en sang på p4 for noen dager siden. Det var en norsk artist. Jeg tenkte først at det var Maria Solheim (altså noe av samme stil?), men det var det altså ikke. Det eneste jeg husker er to bruddstykker. 1. Song of life is about you (sikkert ikke akkurat det, men noe i den duren) 2. Finally i'm singing it too Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Kimboy Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Er det noen som vet hva sangen i en episode av Judas på tvnorge, der de drar en fyr over ei elv i oslo. Han dras i et tau av noen studenter eller noe sånt. Med vannski. Det er et gitarriff som er ganske stili. Lenke til kommentar
Kimboy Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg hørte en sang på p4 for noen dager siden. Det var en norsk artist. Jeg tenkte først at det var Maria Solheim (altså noe av samme stil?), men det var det altså ikke. Det eneste jeg husker er to bruddstykker. 1. Song of life is about you (sikkert ikke akkurat det, men noe i den duren) 2. Finally i'm singing it too Håper noen kan hjelpe 6823495[/snapback] Idol-tone som har den... Husker ikke hva den heter.... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg hørte en sang på p4 for noen dager siden. Det var en norsk artist. Jeg tenkte først at det var Maria Solheim (altså noe av samme stil?), men det var det altså ikke. Det eneste jeg husker er to bruddstykker. 1. Song of life is about you (sikkert ikke akkurat det, men noe i den duren) 2. Finally i'm singing it too Håper noen kan hjelpe 6823495[/snapback] Kan være Elvira Nikolaisen? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg hørte en sang på p4 for noen dager siden. Det var en norsk artist. Jeg tenkte først at det var Maria Solheim (altså noe av samme stil?), men det var det altså ikke. Det eneste jeg husker er to bruddstykker. 1. Song of life is about you (sikkert ikke akkurat det, men noe i den duren) 2. Finally i'm singing it too Håper noen kan hjelpe 6823495[/snapback] Idol-tone som har den... Husker ikke hva den heter.... 6825554[/snapback] "The Bliss Song" med nevnte Tone Damli Aaberge. Lite tips til neste gang du hører en P4-låt du liker: Send SISTE til 1904, så får du artist og tittel på de tre-fire sist spilte låtene i svarmeldinga. Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg hørte en sang på p4 for noen dager siden. Det var en norsk artist. Jeg tenkte først at det var Maria Solheim (altså noe av samme stil?), men det var det altså ikke. Det eneste jeg husker er to bruddstykker. 1. Song of life is about you (sikkert ikke akkurat det, men noe i den duren) 2. Finally i'm singing it too Håper noen kan hjelpe 6823495[/snapback] Tome Damlie Aaberge - The Bliss Song. Hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hva heter sangen som vi hører i begynnelsen av denne Punk'd episoden? - http://www.youtube.com/watch?v=UMYMg14QDl0 Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Det er "Ready steady go" av Oakenfold. Albumet heter Bunkka. Lenke til kommentar
Carolinembobodjv Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hørte en sang for en uke siden hvor hele sangen gikk ut på at det var ei dame som stønnet. En trance, dance låt eller noe... Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hørte en sang for en uke siden hvor hele sangen gikk ut på at det var ei dame som stønnet. En trance, dance låt eller noe... Noen som vet hva den heter? 6827882[/snapback] Um. Jeg tar bare noe ut fra lufta nå, men jeg har en thecno sang der hvor en dame driver å stønner hele tiden på mobilen. Den heter "Beat track", kanskje det hjelper deg lenger :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Du tenker på Beattraxx - Project Well. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hørte en reklame på radioen i halv 10-tiden i kveld om noe kjærlighet, kjærestepar, ekstra koner, en internettadresse og masse fornøyde kunder. Var dette en tullereklame eller noe seriøst? Jeg er ihvertfall ute etter internettadressen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå