Isbilen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ja, det kan jeg umulig forestille meg. Det er jo en fullstendig ulogisk setning. Sikker på at den ikke var annerledes? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 I filmen Grandma's boy møter me nokre sære karakterar som jobbar i selskapet brainiac studios.Ein av dei heiter J.P - og går kledd i ein frakk ala Morpheus frå The Matrix. Når J.P jobbar på spelet sitt i filmen, på 'kontoret' sitt, høyrer han på ein 'bråkete techno song'. Er det nokon her som veit kva den songen heiter? Eg elskar slik musikk, og har leita ganske lenge etter den. Takkar for svar. 6807693[/snapback] Nevermind.Det er songen Windowlicker, fra Aphex Twins. Men segmentet eg leita etter kom ikkje før 4 minuttar og 50 sekund uti sangen. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg spilte litt på gitaren og kom på en strofe jeg har hørt før. Mener jeg har hørt den på en reklame for en film eller noe. Legger ved tabulatur. |-------------------| |-------------------| |-3-0-3-0-2-0-------| |-------------1-3-0-| |-------------------| |-------------------| 6802558[/snapback] Hehe er nok Gudfaren temaet det der 6805146[/snapback] Aha, der har vi det. Takk Lenke til kommentar
Toxon Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Da jeg satte meg på bussen ca. 07.10 i går, gikk det en låt på radioen jeg svært gjerne skulle ha navnet på. Den var lys og optimistisk (og skikkelig god ), og refrenget gikk noe som "save the world tomorrow". Vokalisten var mannlig. Er det noen som vet hva sangen heter, og artist/band? Endret 5. september 2006 av Toxon Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Sangen som går i bakgrunnen av "Planeten Vår" reklamen på nrk1..hva heter den? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ozzy Osbourn... Noe i denne duren (refreng) girl i had a feeling. I feel you girl. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Da jeg satte meg på bussen ca. 07.10 i går, gikk det en låt på radioen jeg svært gjerne skulle ha navnet på. Den var lys og optimistisk (og skikkelig god ), og refrenget gikk noe som "save the world tomorrow". Vokalisten var mannlig. Er det noen som vet hva sangen heter, og artist/band? 6808970[/snapback] Kan det være, Orson - Save the world tomorrow eller Ship of fools - Save me from tomorrow? Lenke til kommentar
chlauri Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hva heter sangen som spilles i bakgrunnen på denne lille videosnutten? http://www.youtube.com/watch?v=aOsJThMfIjc Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Da jeg satte meg på bussen ca. 07.10 i går, gikk det en låt på radioen jeg svært gjerne skulle ha navnet på. Den var lys og optimistisk (og skikkelig god ), og refrenget gikk noe som "save the world tomorrow". Vokalisten var mannlig. Er det noen som vet hva sangen heter, og artist/band? 6808970[/snapback] hmm.. parklife - someday love? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Sangen som går i bakgrunnen av "Planeten Vår" reklamen på nrk1..hva heter den? 6809079[/snapback] Jeg sendte mail til nrk, fikk svar, så hvsit andre lurer på hva denne sangen heter: Rob D - Clubbed To Death thank you nrk1 support team Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hva heter sangen som spilles i bakgrunnen på denne lille videosnutten?http://www.youtube.com/watch?v=aOsJThMfIjc 6811322[/snapback] Jeg vil også vite hva den der heter. Håper noen vet det ;p Lenke til kommentar
Toxon Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg fant det ut. Det var Eurythmics - I Saved The World Today. Lenke til kommentar
Snurre_1976 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Kan noen hjelpe meg med tittel og artist på snutten som ligger som vedlegg? Har sett at det er mange eksperter her. Rart at ingen har forslag en gang. 235.mp3 Endret 9. september 2006 av Snurre_1976 Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hva heter sangen der dem synger "Die diane" ? Noen som kan hjelpe please Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hva heter sangen der dem synger "Die diane" ? Noen som kan hjelpe please 6817248[/snapback] Therapy? "Diane" Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 hva heter melodien Tror melodien er fra en eller annen opera eller noe i den duren, eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Har ikke den melodien noe med tango og gjøre? Vet jeg har hørt den melodien hundrevis av ganger, men klarer ikke plassere den :/ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ok, var i danmark i helgen.. Var på en bankett på lørdagskvelden, spiste mat, drakk god drikke osv.. Rett etter desserten spiller de som styrte musikken plutselig en dansk sang. SAMTLIGE dansker spratt oppå bordet, hoppet og spratt, danset og sang.. Ikke skikkelig drekkavise, men det var en sang som slo ann hos alle danskene. Jeg trenger navnene på de, noen som kan hjelpe meg ? 6761229[/snapback] bump... :S Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Tror du er litt vel generell i beskrivelsen din, Espen ... En sang som får danske bankettdeltagere til å danse på bordet? Åja den ja ... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 hva heter melodien Tror melodien er fra en eller annen opera eller noe i den duren, eller tar jeg helt feil? 6817849[/snapback] Du har mer riktig enn du aner. "Habanera" fra operaen Carmen komponert av Bizet i 1875. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå