Matias Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Nr.2 er "Foggy - Come into my dreams". Lenke til kommentar
lixo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg leter etter en sang. Vett ikke hvem som synger eller hva sangen heter. Men jeg husker noelunde refrenget, har prøvd google uten lykke. Her er det jeg husker av refrenget. "For jeg kan ingenting av det som superman kan." Lenke til kommentar
NaboeN Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg leter etter en sang. Vett ikke hvem som synger eller hva sangen heter.Men jeg husker noelunde refrenget, har prøvd google uten lykke. Her er det jeg husker av refrenget. "For jeg kan ingenting av det som superman kan." 6797690[/snapback] Folk og Røvere - Supermann.. Lenke til kommentar
tiss Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Noen som vet hva sangen i denne videoen heter? http://www.youtube.com/watch?v=GJ-tcy2yMFY Ikke den i begynnelsen som er Rob Thomas - Lonely no more Men den med kvinnestemmen Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Noen som vet hva sangen i denne videoen heter?http://www.youtube.com/watch?v=GJ-tcy2yMFY Ikke den i begynnelsen som er Rob Thomas - Lonely no more Men den med kvinnestemmen 6798056[/snapback] http://www.sing365.com/music/Lyric.nsf/Rum...8256F2C000B13F6 Lenke til kommentar
rbk_ultra Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hei.. jeg lurer på hva sangen i rimi reklamen heter og hvem som synger den? har sjekka på rimi's hjemmesider uten å finne noe på forehånd takk Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Artisten/gruppen i Nokia reklamen? - D.J. Lenke til kommentar
Burrinis Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 får en stund siden så jeg en snøscooter film som hadde en litt "rocka" sang. flowers on the wall ble det sunget mange ganger gjrennom sangen. husker ikke helt hva filmen het men den var sånn blåaktig på coceret. noen som har noen som helt anelse? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg spilte litt på gitaren og kom på en strofe jeg har hørt før. Mener jeg har hørt den på en reklame for en film eller noe. Legger ved tabulatur. |-------------------| |-------------------| |-3-0-3-0-2-0-------| |-------------1-3-0-| |-------------------| |-------------------| Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hørte en sang på Tusenfryd i dag som minnet meg om "gamle dager"... Det var en temmelig populær techno låt for noen år tilbake. Den begynner med at en fransk kvinnelig stemme lirer av seg noen strofer i begynnelsen. Og så er det en del techno. Og inniblandt så kommer det en setning ala "I coming from (er ikke sikker på det siste ordet)? Noen som vet hvilken låt jeg tenker på? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg spilte litt på gitaren og kom på en strofe jeg har hørt før. Mener jeg har hørt den på en reklame for en film eller noe. Legger ved tabulatur. |-------------------| |-------------------| |-3-0-3-0-2-0-------| |-------------1-3-0-| |-------------------| |-------------------| 6802558[/snapback] Hehe er nok Gudfaren temaet det der Lenke til kommentar
Burrinis Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 forrige helg hørte jeg en sang. tror den er temmelig ny. trance ca. hørte party ettellerannet flere ganger og litt ohh oohhh. skjønner? noen som vet?? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 forrige helg hørte jeg en sang. tror den er temmelig ny. trance ca. hørte party ettellerannet flere ganger og litt ohh oohhh. skjønner? noen som vet?? 6805290[/snapback] Tja. Da er det vel bare.. 99% av alle trancesanger i verden å velge mellom? Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvis den hadde to ekstra oher og noen aher så varre nok noe av DJ Tiesto. Husker ikke akkurat hvilken sang, men var nok det. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hørte en sang på Tusenfryd i dag som minnet meg om "gamle dager"...Det var en temmelig populær techno låt for noen år tilbake. Den begynner med at en fransk kvinnelig stemme lirer av seg noen strofer i begynnelsen. Og så er det en del techno. Og inniblandt så kommer det en setning ala "I coming from (er ikke sikker på det siste ordet)? Noen som vet hvilken låt jeg tenker på? 6805089[/snapback] Kate Ryan - Deschante? :o Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 noen som vet hva theme songen til den amerikanske versonen av brat camp som gikk på tvn heter Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 noen som vet hva theme songen til den amerikanske versonen av brat camp som gikk på tvn heter 6806548[/snapback] cat steven's - "where do the children play?". Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hørte en sang på Tusenfryd i dag som minnet meg om "gamle dager"...Det var en temmelig populær techno låt for noen år tilbake. Den begynner med at en fransk kvinnelig stemme lirer av seg noen strofer i begynnelsen. Og så er det en del techno. Og inniblandt så kommer det en setning ala "I coming from (er ikke sikker på det siste ordet)? Noen som vet hvilken låt jeg tenker på? 6805089[/snapback] Kate Ryan - Deschante? :o 6806357[/snapback] Det er ikke denne låta jeg tenker på, er kun noen setninger i begynnelsen som er på fransk. Og som sagt; inniblandt så er det en stemme som skriker noe ala dette "I coming from" Rett etter denne setningen begynner et slikt techono-refreng eller hva det heter... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 I filmen Grandma's boy møter me nokre sære karakterar som jobbar i selskapet brainiac studios. Ein av dei heiter J.P - og går kledd i ein frakk ala Morpheus frå The Matrix. Når J.P jobbar på spelet sitt i filmen, på 'kontoret' sitt, høyrer han på ein 'bråkete techno song'. Er det nokon her som veit kva den songen heiter? Eg elskar slik musikk, og har leita ganske lenge etter den. Takkar for svar. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Noen som vet av en sang av dumdum boys (tror jeg) som har denne linja i teksten : "hadde det blitt som det ble" kommer ikke på mer Vær så snill og hjelp meg med denne da... 6779824[/snapback] *bump... ja vet det er dårlig med info, men kan da ikke være mange norske sanger med den strofa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå