Xarus Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Wires on fire - Learn To Drown Sabla bra sang ... EDIT: Feil sang .. var: the finalist - leave the broken hearts behind <3 Link til sangen : http://www.youtube.com/watch?v=F3mbk8IzUb0 /ignore vidioen , den var stygg dåli . Endret 1. september 2006 av Xarus Lenke til kommentar
Junioren Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Noen som vet hva den nye rimi reklamen sangen heter? fått den komplett på hjernen:p Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hei, lurer på hvem som synger: engler i sneen/snøen ?? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Hei, lurer på hvem som synger: engler i sneen/snøen ??6787510[/snapback] Jonas Fjeld (muligens sammen med Ole Paus) Jørn Hoel har vist covret den om jeg husker rett. Muligens Lynni Treekrem også. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hei, lurer på hvem som synger: engler i sneen/snøen ??6787510[/snapback] Jonas Fjeld (muligens sammen med Ole Paus) Jørn Hoel har vist covret den om jeg husker rett. 6787518[/snapback] ok, takker=) Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) hva heter den sangen av Korn der de spiller på sekkepipe i starten av sangen? Endret 2. september 2006 av VgRD Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 KoЯn - Shoots and Ladders ? Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 ja det var det, takk Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Sjanger: Hip-hop Hørt den flere ganger, nå sist på The Voice TV, og det eneste jeg husker fra teksten er "keep the <sett inn noe her> by my side", som er et slags refreng eller noe. Kan høres ut som Akon, men kan godt hende jeg tar feil. Obie Trice feat. Akon - Snitch. Endret 2. september 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Lurer på hva den sangen til de lillos: Er sånn: At det som engang var?? Hva heter den sangen? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Lurer på hva den sangen til de lillos: Er sånn: At det som engang var?? Hva heter den sangen? 6791006[/snapback] Kan være "Glemte minner" Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Ja, det var det det var! Takk:) Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) ja det var en sang som jeg hørte mye på som liten, jeg tror det er delillos; han synger om noe om at han sitter i et fly ser ned på damene elns kan også si at på coveret så er det et bilde av en dart-blink EDIT: utrolig nok så fant jeg sangen; Delillos - Fullstendig Oppslukt Av Frykt Endret 2. september 2006 av Dofty Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Skammer meg nesten over at jeg ikke vet svaret, men det har seg sånn at jeg er på jakt etter en Nirvana-sang. Refrenget består stort sett av: Yeeeeeeeaah, Yeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaah osv. Anyone? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Skammer meg nesten over at jeg ikke vet svaret, men det har seg sånn at jeg er på jakt etter en Nirvana-sang. Refrenget består stort sett av:Yeeeeeeeaah, Yeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaah osv. Anyone? 6791194[/snapback] She loves you yeaaaah yeaaaaah yeaaah? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Er slett ikke noe å skamme seg over, men låta heter Lithium. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Skammer meg nesten over at jeg ikke vet svaret, men det har seg sånn at jeg er på jakt etter en Nirvana-sang. Refrenget består stort sett av:Yeeeeeeeaah, Yeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaah osv. Anyone? 6791194[/snapback] She loves you yeaaaah yeaaaaah yeaaah? 6791212[/snapback] Eller Nirvana - Lithium? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Fikk ikke med meg at det var en Nirvana sang jeg. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hørte på et LAN en mer voksen version av brannman sam-themesangen. Artisten kan da være? Lenke til kommentar
missiongul Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Har enda ikke funnet ut hva denne sangen heter... Artist: Kraftwerk. Tror den var før "Autobahn" og etter "Vitamin" på konserten i Grieghallen. EDIT: Fant det ut. Computerliebe (Computerlove) kraftwerk_ukjent.mp3 Endret 23. september 2006 av missiongul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå