johnj Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Noen som kan fortelle meg hvilken sang som brukes i den bilbelte-reklamen?Har gått gjennom haugevis med klassiske stykker uten å finne den. 6756359[/snapback] noen som vet? 6764417[/snapback] Setter en femmer på at musikken gjerne kan være komponert spesielt for formålet og ikke finnes i en lengre versjon. Siden jeg føler meg snill i dag; vær så god. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hva heter den dær sangen som er tine reklamen? der de synger turn around, tourn around. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hva heter den dær sangen som er tine reklamen? der de synger turn around, tourn around. 6783444[/snapback] Bonnie Tyler "Total eclipse of the heart" Lenke til kommentar
johnj Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hva heter den dær sangen som er tine reklamen? der de synger turn around, tourn around. 6783444[/snapback] Vi prøver med fet skrift og store bokstaver, så ser vi om det hjelper: BONNIE TYLER - TOTAL ECLIPSE OF THE HEART. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Rart noen sa i SO at den het Bonnie Tyler - Turn Around. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Også var det SO da, digital søppelplass. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Sangen jeg lurer på har jeg ikke noe mer hjelp en dette. " Nana-nanana-nanananana. She's got the look ". Dette er noe de synger opptil flere ganger i sangen. Noen som er helt rå og klarer å finne denne for meg? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Roxette - She's Got The Look Lenke til kommentar
chris Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Noen som vet noe om låten på introen på Band of Brothers, hva den heter, hvem som har den osv? Den er så deilig, jeg føler liksom på ensomhetdn når jeg hører den på introen. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Det var den! Så sinnsykt bra Jernlov. God helg'a! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Noen som vet noe om låten på introen på Band of Brothers, hva den heter, hvem som har den osv?Den er så deilig, jeg føler liksom på ensomhetdn når jeg hører den på introen. Takker på forhånd. 6783722[/snapback] Det er nok Michael Kamen som er komponisten. Ser ut som låta heter "Main Theme". Sjekk her: http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&t...10:ep09keztsq70 Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Noen som vet noe om låten på introen på Band of Brothers, hva den heter, hvem som har den osv?Den er så deilig, jeg føler liksom på ensomhetdn når jeg hører den på introen. Takker på forhånd. 6783722[/snapback] Låta heter Main Theme og er laget av Michael Kamen, fins på soundtracket. Edit: For sen. Endret 1. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
chris Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ok takker gutta, smud! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ok, hva heter låta som spilles i bakgrunnen til reklamen til "Planeten Vår", på nrk1? Lenke til kommentar
chris Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Hva heter den Ramones låta som var med i Tony Hawk igjen? Låta likner veldig på "California sun"? Fant det ut selv, selvfølgelig var det, "Blitzkreig Bop" Endret 1. september 2006 av chris Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Hva heter den Ramones låta som var med i Tony Hawk igjen? Låta likner veldig på "California sun"? 6784835[/snapback] Blitzkrieg Blop. -- Kan være Vassengutane. På starten er det en traktor som starter, refrenget: "Æ har kjøpt mæ en ny traktooor" Er kanskje ikke de allikevel, hørt gjennom 12 Vassengutane sanger. Forventer ikke å få svar på hvilken sang det her er, tror ikke det er så mange som hører på slikt her? Endret 1. september 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Lurer på en litt gammel sang. Det er en dame/jente som synger, i regnet. Noe av teksten: Run(ning) through my hair ...Har googlet litt, men finner bare feil artist. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Kan være Vassengutane. På starten er det en traktor som starter, refrenget: "Æ har kjøpt mæ en ny traktooor" 6784920[/snapback] Too Far Gone - Zetor. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Hallo , Jeg så netopp filmen "the hills have eyes" og hørte en sang som jeg ikke finner helt ut hva heter.... Den er ganske på starten . Den er liksomm i bakgrunn mens to stykker snakker (Bobby og Doug) i campingvogna. har prøvd www.imdb.com. mulig sangen heter: Daisy av Wires on Fire. Men finner ikke noen sanger av dem. Hjelp noen ? Sangen heter : wires on fire - Learn To Drown Men får ikke lasta den ned.. noen som kan hjelpe ?.. er jeg nøtt til å kjøpe CDn ? Endret 1. september 2006 av Xarus Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hallo , Jeg så netopp filmen "the hills have eyes" og hørte en sang som jeg ikke finner helt ut hva heter.... Den er ganske på starten . Den er liksomm i bakgrunn mens to stykker snakker (Bobby og Doug) i campingvogna. Hjelp noen ? 6786375[/snapback] Soundtrack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå