Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Hørte i dag "Svenske Faen" av Jan Teigen, da det slo meg. Den melodien har jeg jo hørt før en plass og det var ikke i "Svenske Faen". Så vet noen om en sang der de bruker den samme melodien bare de synger på engelsk; eller kun navnet på melodien?

6776263[/snapback]

Happy Together, av flere artister.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørte i dag "Svenske Faen" av Jan Teigen, da det slo meg. Den melodien har jeg jo hørt før en plass og det var ikke i "Svenske Faen". Så vet noen om en sang der de bruker den samme melodien bare de synger på engelsk; eller kun navnet på melodien?

6776263[/snapback]

Happy Together, av flere artister.

6776271[/snapback]

Av Bonner og Gordon, for å være nøyaktig, originalen var med Turtles: Link

Geir :)

Lenke til kommentar

6776263[/snapback]

"So Happy Together"? Husker ikke hvem som lagde den :(

Lenke til kommentar

6776263[/snapback]

6777967[/snapback]

Ta en titt et par tre poster ovenfor din...

Lenke til kommentar

6776263[/snapback]

6777967[/snapback]

Ta en titt et par tre poster ovenfor din...

6778194[/snapback]

Okay, så det ikke ;)

Lenke til kommentar
Hva heter den sangen som er rundt 8:00 i den filmen her? Veit det egentlig, men kommer ikke på det...

6778772[/snapback]

Hvis det er sangen før den klassiske, så er det vel Gorillaz med noe jeg ikke er helt sikker på..

Hvis det er den klassiske, så vet jeg ikke. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Lurer på hvilken sang som ble spilt 17.00 på NRK MP3 i dag. Hadde sjekket det selv hadde det ikke vært for at accounten min der hadde klikka.

Lenke til kommentar

Jeg hørte en sang på radio'n idag, rundt 17 tia, kansje litt før.

Det var en som sang et ord på "B" som han gjentok, jeg regner med at det var tittelen på låta, men jeg husker ikke hva det ordet var! Stemmen og stilen hørtes veldig Sondre Lerche ut, men jeg er ikke helt sikker...

Help,anyone? :)

På forhånd, takk

Endret av Tee_C
Lenke til kommentar
Jeg hørte en sang på radio'n idag, rundt 17 tia, kansje litt før.

Det var en som sang et ord på "B" som han gjentok, jeg regner med at det var tittelen på låta, men jeg husker ikke hva det ordet var! Stemmen og stilen hørtes veldig Sondre Lerche ut, men jeg er ikke helt sikker...

Help,anyone? :)

På forhånd, takk

6779206[/snapback]

Hvilken kanal hører du på? :hmm:

P3 spilte Thomas Dybdahl — B a Part i går, men vet ikke når.

Kan det være den?

Har ikke hørt den selv enda :)

Dessuten spilte de Sondre Lerche — Phantom Punch

Endret av vegkaar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...