Jernlov Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hørte i dag "Svenske Faen" av Jan Teigen, da det slo meg. Den melodien har jeg jo hørt før en plass og det var ikke i "Svenske Faen". Så vet noen om en sang der de bruker den samme melodien bare de synger på engelsk; eller kun navnet på melodien? 6776263[/snapback] Happy Together, av flere artister. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Takker så mye. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hørte i dag "Svenske Faen" av Jan Teigen, da det slo meg. Den melodien har jeg jo hørt før en plass og det var ikke i "Svenske Faen". Så vet noen om en sang der de bruker den samme melodien bare de synger på engelsk; eller kun navnet på melodien? 6776263[/snapback] Happy Together, av flere artister. 6776271[/snapback] Av Bonner og Gordon, for å være nøyaktig, originalen var med Turtles: Link Geir Lenke til kommentar
IseliLja** Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hva heter den sangen i reklamen for klesbutikken Viveke (eller no sånnt?)? "Oh, this love... I've never felt so good" Noe sånnt Lenke til kommentar
Matias Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Noen som kan fortelle meg hvilken sang som brukes i den bilbelte-reklamen? Har gått gjennom haugevis med klassiske stykker uten å finne den. 6756359[/snapback] Bumper denne litt. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hørte i dag "Svenske Faen" av Jan Teigen, da det slo meg. Den melodien har jeg jo hørt før en plass og det var ikke i "Svenske Faen". Så vet noen om en sang der de bruker den samme melodien bare de synger på engelsk; eller kun navnet på melodien? 6776263[/snapback] "So Happy Together"? Husker ikke hvem som lagde den Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hørte i dag "Svenske Faen" av Jan Teigen, da det slo meg. Den melodien har jeg jo hørt før en plass og det var ikke i "Svenske Faen". Så vet noen om en sang der de bruker den samme melodien bare de synger på engelsk; eller kun navnet på melodien? 6776263[/snapback] "So Happy Together"? Husker ikke hvem som lagde den 6777967[/snapback] Ta en titt et par tre poster ovenfor din... Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hørte i dag "Svenske Faen" av Jan Teigen, da det slo meg. Den melodien har jeg jo hørt før en plass og det var ikke i "Svenske Faen". Så vet noen om en sang der de bruker den samme melodien bare de synger på engelsk; eller kun navnet på melodien? 6776263[/snapback] "So Happy Together"? Husker ikke hvem som lagde den 6777967[/snapback] Ta en titt et par tre poster ovenfor din... 6778194[/snapback] Okay, så det ikke Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hva heter den sangen som er rundt 8:00 i den filmen her? Veit det egentlig, men kommer ikke på det... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hva heter den sangen som er rundt 8:00 i den filmen her? Veit det egentlig, men kommer ikke på det... 6778772[/snapback] Hvis det er sangen før den klassiske, så er det vel Gorillaz med noe jeg ikke er helt sikker på.. Hvis det er den klassiske, så vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Klassisk jeg mener... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Klassisk jeg mener... 6778863[/snapback] Greit. Vel, du kan prøve "conquest of paradise" med Vangelis.. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Noen som vet hva sangen på klippet heter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Lurer på hvilken sang som ble spilt 17.00 på NRK MP3 i dag. Hadde sjekket det selv hadde det ikke vært for at accounten min der hadde klikka. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Jeg hørte en sang på radio'n idag, rundt 17 tia, kansje litt før. Det var en som sang et ord på "B" som han gjentok, jeg regner med at det var tittelen på låta, men jeg husker ikke hva det ordet var! Stemmen og stilen hørtes veldig Sondre Lerche ut, men jeg er ikke helt sikker... Help,anyone? På forhånd, takk Endret 31. august 2006 av Tee_C Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Hei! Noen som vet av en sang av dumdum boys (tror jeg) som har denne linja i teksten : "hadde det blitt som det ble" kommer ikke på mer Vær så snill og hjelp meg med denne da... Endret 31. august 2006 av Haddock Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Jeg hørte en sang på radio'n idag, rundt 17 tia, kansje litt før.Det var en som sang et ord på "B" som han gjentok, jeg regner med at det var tittelen på låta, men jeg husker ikke hva det ordet var! Stemmen og stilen hørtes veldig Sondre Lerche ut, men jeg er ikke helt sikker... Help,anyone? På forhånd, takk 6779206[/snapback] Hvilken kanal hører du på? P3 spilte Thomas Dybdahl — B a Part i går, men vet ikke når. Kan det være den? Har ikke hørt den selv enda Dessuten spilte de Sondre Lerche — Phantom Punch Endret 1. september 2006 av vegkaar Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hva heter sangen som spilles i denne videoen? VIDEO Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Martial arts demonstration from Team Ryouko Background song is "Open your eyes". Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Kom hjem fra klassetur nå Takk Cun Men det er jo 10talls band som har en sang med tittelen Open your eyes, noen som kan fortelle meg hvilket band det er? Løst: Guano Apes - Open your eyes Endret 1. september 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå