Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Ja, det themet. Er litt av The Rock soundtracket som brukes i BF?

Faen heller, laster den opp og sender link på PM :p

np: The Rock - Motion Picture Soundtrack [00:08/06:26] [128 kbps @ 44 kHz] :music2:

Laster ned sangen skate4life sendte.

6761093[/snapback]

Det der var en sang fra The Rock ja. Hummel Gets The Rockets heter den. Skjønner ikke helt hva spørsmålet ditt er? Kan ikke huske at den har noe med BF å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det der var en sang fra The Rock ja. Hummel Gets The Rockets heter den. Skjønner ikke helt hva spørsmålet ditt er? Kan ikke huske at den har noe med BF å gjøre.

6761533[/snapback]

Hmm, kanskje jeg blander sangen med en sang fra BF1942 Road to Rome :hmm:

Er litt av den sangen jeg sendte deg som er i BF1942 iallefall :p Samme melodi :)

Lenke til kommentar
*snip*

6761229[/snapback]

Ossen sjanger var det?

6761678[/snapback]

Det var en dansk mann som sang, kanskje noe allsang i refreng osv.

Det var ikke skriking, bare synging.. Veit ikke hva jeg skal putte den i jeg men..

Han sang om en "Pige", noe "en liden Pige" også tror jeg.

6761708[/snapback]

Kim Larsens "Lille Pige", kanskje? Link

Var det pop, rock, visesang, barnevise, ...?

Hva med klassikeren "En lille pige i flade sko"? Link til iTunes

Geir :)

Lenke til kommentar
Så nettopp Bundy, og der var den en bluesartist som spilte en bluessang. En typisk bluessang som er bygget opp med et riff, så litt synging, riff, syning osv. Noen som vet hva sangen het? Evt sagene om det er flere slike.

6762173[/snapback]

Flere enn det går an å liste. :)

Hva med Muddy Waters: Mannish Boy, Link til iTunes

John Lee Hooker: Boom Boom, Link til iTunes

Geir :)

Lenke til kommentar

Hei, =) Jeg lurer på om noen vet hvilken sang som kommer litt i slutten av "so you think you can dance" reklamen (den nyeste) er litt groove, trance, techno aktig og ho dama synger "Baby make your move, move across the line" Eller noe sånt...Har lurt på hvilken sang dette er LENGE...så plutselig kom den på tv og da tenkte jeg at dette er min store sjangse ;D :dribble:

EDIT: Fant den akkurat!! =D haha

Endret av Itachi
Lenke til kommentar
Hei, =) Jeg lurer på om noen vet hvilken sang som kommer litt i slutten av "so you think you can dance" reklamen (den nyeste) er litt groove, trance, techno aktig og ho dama synger "Baby make your move, move across the line" Eller noe sånt...Har lurt på hvilken sang dette er LENGE...så plutselig kom den på tv og da tenkte jeg at dette er min store sjangse ;D :dribble:

6764799[/snapback]

Så skriv hva det var da

Lenke til kommentar

6764799[/snapback]

Junior jack - Stupiddisco

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...