Matias Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Ja, det themet. Er litt av The Rock soundtracket som brukes i BF? Faen heller, laster den opp og sender link på PM np: The Rock - Motion Picture Soundtrack [00:08/06:26] [128 kbps @ 44 kHz] :music2: Laster ned sangen skate4life sendte. 6761093[/snapback] Det der var en sang fra The Rock ja. Hummel Gets The Rockets heter den. Skjønner ikke helt hva spørsmålet ditt er? Kan ikke huske at den har noe med BF å gjøre. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 *snip* 6761229[/snapback] Ossen sjanger var det? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 *snip* 6761229[/snapback] Ossen sjanger var det? 6761678[/snapback] Det var en dansk mann som sang, kanskje noe allsang i refreng osv. Det var ikke skriking, bare synging.. Veit ikke hva jeg skal putte den i jeg men.. Han sang om en "Pige", noe "en liden Pige" også tror jeg. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Det der var en sang fra The Rock ja. Hummel Gets The Rockets heter den. Skjønner ikke helt hva spørsmålet ditt er? Kan ikke huske at den har noe med BF å gjøre. 6761533[/snapback] Hmm, kanskje jeg blander sangen med en sang fra BF1942 Road to Rome Er litt av den sangen jeg sendte deg som er i BF1942 iallefall Samme melodi Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Så nettopp Bundy, og der var den en bluesartist som spilte en bluessang. En typisk bluessang som er bygget opp med et riff, så litt synging, riff, syning osv. Noen som vet hva sangen het? Evt sagene om det er flere slike. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 *snip* 6761229[/snapback] Ossen sjanger var det? 6761678[/snapback] Det var en dansk mann som sang, kanskje noe allsang i refreng osv. Det var ikke skriking, bare synging.. Veit ikke hva jeg skal putte den i jeg men.. Han sang om en "Pige", noe "en liden Pige" også tror jeg. 6761708[/snapback] Kim Larsens "Lille Pige", kanskje? Link Var det pop, rock, visesang, barnevise, ...? Hva med klassikeren "En lille pige i flade sko"? Link til iTunes Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Så nettopp Bundy, og der var den en bluesartist som spilte en bluessang. En typisk bluessang som er bygget opp med et riff, så litt synging, riff, syning osv. Noen som vet hva sangen het? Evt sagene om det er flere slike. 6762173[/snapback] Flere enn det går an å liste. Hva med Muddy Waters: Mannish Boy, Link til iTunes John Lee Hooker: Boom Boom, Link til iTunes Geir Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 tom waits for alice: skal sjekke da jeg kommer hjem. Har ikke iTunes på pcen i klasserommet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Noen som kan fortelle meg hvilken sang som brukes i den bilbelte-reklamen? Har gått gjennom haugevis med klassiske stykker uten å finne den. 6756359[/snapback] noen som vet? Lenke til kommentar
Itachi Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Hei, =) Jeg lurer på om noen vet hvilken sang som kommer litt i slutten av "so you think you can dance" reklamen (den nyeste) er litt groove, trance, techno aktig og ho dama synger "Baby make your move, move across the line" Eller noe sånt...Har lurt på hvilken sang dette er LENGE...så plutselig kom den på tv og da tenkte jeg at dette er min store sjangse ;D EDIT: Fant den akkurat!! =D haha Endret 29. august 2006 av Itachi Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei, =) Jeg lurer på om noen vet hvilken sang som kommer litt i slutten av "so you think you can dance" reklamen (den nyeste) er litt groove, trance, techno aktig og ho dama synger "Baby make your move, move across the line" Eller noe sånt...Har lurt på hvilken sang dette er LENGE...så plutselig kom den på tv og da tenkte jeg at dette er min store sjangse ;D EDIT: Fant den akkurat!! =D haha 6764799[/snapback] Så skriv hva det var da Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Teksten går noe som dettte: Summertime in the night, summertime at day.. Hvilken sang er det? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Trenger litt hjelp til å finne en sang her: Den ble sendt en del på Svsj for en stund siden og musikkvideoen var en tegnefilm som handlet om et band. De synger et eller annet som "Looks like it all went wrong". Noen som vet? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Teksten går noe som dettte: Summertime in the night, summertime at day..Hvilken sang er det? 6765272[/snapback] Lemon - "summertime" Lenke til kommentar
Tegnestift Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg lurer på sangen i reklamen for nokia n91. Syns jeg har hørt ordene "the beat" eller noe i den duren... Sangen er i hvert fall , jeg trenger bare tittel og artist Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Kim Larsens "Lille Pige", kanskje? Link Var det pop, rock, visesang, barnevise, ...? Hva med klassikeren "En lille pige i flade sko"? Link til iTunes Geir 6763085[/snapback] Det er ingen av de Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Edit: Var til Tegnestift da Er det ikke den som er nevnt i kommentarene under linken din da? Toby - In My Hearth? Endret 29. august 2006 av trn100 Lenke til kommentar
Tegnestift Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Tenk at jeg har lurt så fælt på det og ikke tenkt på å sjekke kommentarene under der Haha Thank you anyways :] Tenkte det var noe moby-greier... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Tenk at jeg har lurt så fælt på det og ikke tenkt på å sjekke kommentarene under der Haha Thank you anyways :] Tenkte det var noe moby-greier... 6765889[/snapback] Hmmm... Moby, ikke Toby var det ja... Nydelig låt forresten Lenke til kommentar
Itachi Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei, =) Jeg lurer på om noen vet hvilken sang som kommer litt i slutten av "so you think you can dance" reklamen (den nyeste) er litt groove, trance, techno aktig og ho dama synger "Baby make your move, move across the line" Eller noe sånt...Har lurt på hvilken sang dette er LENGE...så plutselig kom den på tv og da tenkte jeg at dette er min store sjangse ;D EDIT: Fant den akkurat!! =D haha 6764799[/snapback] Junior jack - Stupiddisco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå