Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hei! Om noen har sett på tv de siste ukene (kem har ikke) så har dere sett reklame fra den Country Jukebox cdèn eller ka den hete!

 

PÅ siste låta dem vise på reklamen så er det en liten sånn fengende låt, noen som vet hva den heter!

 

Husker at den gikk på Nrk2 country for noen år siden, det er liksom 3-4 folk som kler seg ut som gamle bønder, og han ene vokalisten har sånn løskjegg som man ser er løst!

 

De danser og hopperr og synger stort sett gjennom hele sangen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Om noen har sett på tv de siste ukene (kem har ikke) så har dere sett reklame fra den Country Jukebox cdèn eller ka den hete!

 

PÅ siste låta dem vise på reklamen så er det en liten sånn fengende låt, noen som vet hva den heter!

 

Husker at den gikk på Nrk2 country for noen år siden, det er liksom 3-4 folk som kler seg ut som gamle bønder, og han ene vokalisten har sånn løskjegg som man ser er løst!

 

De danser og hopperr og synger stort sett gjennom hele sangen!

6755344[/snapback]

kan det være The soggy bottom boys - I am a man of constant sorrow?
Lenke til kommentar
Er det noen som kunne fortalt meg hvilken sang som spilles i filmen Loser (gikk på TV3 noen uker siden) der de er på en nattklubb? Det er en ganske kjent technosang, tror jeg.. Har hatt sangen på hjernen, og har søkt på internett uten hell. Takker for hjelp :)

6751115[/snapback]

 

 

Hvis jeg tenker på rett film så er vel det "teenage dirtbag" (men den er ikke trance)

Eller tar jeg feil nå?

Endret av Skrote
Lenke til kommentar
Hei! Om noen har sett på tv de siste ukene (kem har ikke) så har dere sett reklame fra den Country Jukebox cdèn eller ka den hete!

 

PÅ siste låta dem vise på reklamen så er det en liten sånn fengende låt, noen som vet hva den heter!

 

Husker at den gikk på Nrk2 country for noen år siden, det er liksom 3-4 folk som kler seg ut som gamle bønder, og han ene vokalisten har sånn løskjegg som man ser er løst!

 

De danser og hopperr og synger stort sett gjennom hele sangen!

6755344[/snapback]

kan det være The soggy bottom boys - I am a man of constant sorrow?

6755392[/snapback]

 

Videoen ruller og går enda på Country Svisj den..har ikke fått med meg hva den heter (fordi jeg strengt tatt ikke sitter og stirrer på skjermen), men det er fra en film med George Clooney. Det er han som er vokalisten i bandet med løsskjegg. Så du kan søke på imdb.com og finne ut hvilke filmer han har gjort i det siste, finne soundtrack osv. Litt detekivarbeid. Du har god sjans til å se den på lørdagsnetter på NRK2.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hei! Om noen har sett på tv de siste ukene (kem har ikke) så har dere sett reklame fra den Country Jukebox cdèn eller ka den hete!

 

PÅ siste låta dem vise på reklamen så er det en liten sånn fengende låt, noen som vet hva den heter!

 

Husker at den gikk på Nrk2 country for noen år siden, det er liksom 3-4 folk som kler seg ut som gamle bønder, og han ene vokalisten har sånn løskjegg som man ser er løst!

 

De danser og hopperr og synger stort sett gjennom hele sangen!

6755344[/snapback]

kan det være The soggy bottom boys - I am a man of constant sorrow?

6755392[/snapback]

 

Videoen ruller og går enda på Country Svisj den..har ikke fått med meg hva den heter (fordi jeg strengt tatt ikke sitter og stirrer på skjermen), men det er fra en film med George Clooney. Det er han som er vokalisten i bandet med løsskjegg. Så du kan søke på imdb.com og finne ut hvilke filmer han har gjort i det siste, finne soundtrack osv. Litt detekivarbeid. Du har god sjans til å se den på lørdagsnetter på NRK2.

6755613[/snapback]

 

 

Jeg tror dette er den sangen du leter etter: http://en.wikipedia.org/wiki/Man_of_Constant_Sorrow :)

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Hei! Om noen har sett filmen ``Christine``, så starter den med at man er i et samlebånd (biler), og der starter en dritt rå låt.

Feit begynnelse på den!

 

De synger båbåbåbåbåbaye, Bad to the boon eller noe i den dureN!

 

Prøvde å søke etter den, men fant ingenting som hadde me sangen å gjøre, så får håpe noen har sett filmen ;I

Lenke til kommentar

Sangen jeg lurer på er med på demoen av Lord of the rings battle for middle earth II til Xbox 360. Helt i begynnelsen av tutorial modusen spiller de sangen jeg skulle visst navnet på. Høres på en måte ut som noe fiolin aktig spilling:) har hørt litt gjennom forskjellige LOTR album men ikke klart å finne den. Noen?

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg kan faktisk ikke ett ord av det de synger i sangen, men jeg vet hvordan musikk videoen er...

 

Musikkvideo:

 

Det er ett rockeband, og ett rapband, datert 80-90 tror jeg.

Først begynner rockebandet med introen, og akkuratt i det vokalisten skal synge, så begynner rapperene å rappe til sangen, bandene er vegg i vegg.

 

Sånn forsetter de med en slags "ufrivillig" duo, og midt inni sangen slår vokalisten for rockebandet hull igjennom veggen.

 

anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...