uro Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Noen som vet hva sangen jeg legger med heter? Tok den opp fra filmen "Vegas Baby" i går. Sorry for dårlig opptak men mic'en er litt på dårlig humør, men dere hører jo sangen da. Clawfinger - "Biggest & The Best" 6722252[/snapback] Takker så mye Edit, var ikke riktig sang desverre. Noen som vet hva sangen virkelig heter? Legger den ved igjen jeg så der slipper og finne den gamle posten. film_sang_opptak.wav Endret 22. august 2006 av uro Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Er på jakt etter en sang som jeg husker var bra, men ikke husker noe særlig om, unntatt musikkvideoen, hvor det er et par menn som "hacker" seg inn på strømnettet i en by eller noe, og får lysene i en / to høyblokker til å blinke og "bevege" seg i et fancy mønster. Noen som vet hvilken sang jeg tenker på? Mulig elektronisk musikk av noe slag Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Er på jakt etter en sang som jeg husker var bra, men ikke husker noe særlig om, unntatt musikkvideoen, hvor det er et par menn som "hacker" seg inn på strømnettet i en by eller noe, og får lysene i en / to høyblokker til å blinke og "bevege" seg i et fancy mønster. Noen som vet hvilken sang jeg tenker på? Mulig elektronisk musikk av noe slag 6724709[/snapback] Here u go Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hva heter denne sangen? 6723492[/snapback] Bloodhound gang-magna cum nada Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Tjohei! Lurer på om noen vet hva sangen som spilles mellom 3 og 4min i denne filmen heter? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Noen som vet hva låta som Pitbull lagde når det ble kjent at Fidel Castro har blitt dødsyk? Er ikke så gammel, men finner ikke igjen tittelen fra kingsize.no. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hva heter denne sangen? 6723492[/snapback] Bloodhound gang-magna cum nada 6725664[/snapback] takker! Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Så nettopp Pirates of the Caribbean - Dead Man's Chest. Hva heter stykket som blir spilt under rulleteksten (til slutt)? Dritfett! edit: nå fant jeg nettopp ut at akkurat dette stykket ikke kom med på soundtracket. Er det mulig... Men, er det noen som sitter på musikken likevel? Og vil dele den? (er vel ikke ulovlig å spørre etter noe som ikke kan kjøpes..?) Jeg ville blitt glad! Endret 22. august 2006 av jlarsen83 Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) jlarsen: Kan det være du mener? Mixel: Pitbull - Ya Se Acabo Last ned gratis her! Endret 23. august 2006 av vegkaar Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Det var orkestermusikk, sikkert mange av de samme temaene som gikk igjen i filmen generelt, men det var arrangert så det trøkka skikkelig. Vanvittig kult, jeg satt i salen til folka ved siden av meg blei utålmodige..hehe.. Tror ikke det var den første du linka til, og definitivt ikke den siste. Men takk for innsatsen! Kanskje noen har *host* funnet *kremt* filmen på den store verdsveven og klart å skille ut lydsporet under rulleteksten? Hvis det lar seg gjøre, da.. Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 den andre jeg linka til var svar på det Mixel spurte etter;p Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Allright. Denne har irritert meg lenge, og jeg orker ikke sykle gjennom 400 sider med diskusjon. På mange gamle spill, samt noen nye og bl.a. et lite klipp på Corpse Bride filmen er det en "game-over-sang", og jeg lurer på om dette er tatt ifra et eller annet klassisk orkesterverk (jeg har en del klassiske album, men ikke kommet over det), og hvis så, hva heter verket? En kamerat av meg trodde at det måtte være noe "Shakespeare-greier". Jeg legger ved en mp3-fil av denne musikken. Dette er tatt ifra Monkey Island 3, og ligger forøvrig gratis ute på verdsveven. Den jeg er ute etter er "brass-delen" av låten. Ikke bry dere om reggaen eller det andre fyllstoffet. 28___End_Credits__Hey__I_m_not_Dead_.mp3 Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hva heter musikken i denne vdeoen : http://videos.streetfire.net/hottestvideos...81900f9e7df.htm Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hva heter musikken i denne vdeoen : http://videos.streetfire.net/hottestvideos...81900f9e7df.htm 6728608[/snapback] Enya - Only Time Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Elo! Lurer på hva sangen i begynnelsen av king kong heter, når de filmer hvordan New York ser ut. Skikkelig happy-sang. Husker to setninger av teksen: "On top of the world" og "I'm rolling, rolling along" Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 BRENDA LEE - "I'm Sitting On Top Of The World? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Er en låt jeg lurer fælt på... Låten "In My Arms" av Mylo (som forøvrig har mye bra!) har et riff fra en åttitallslåt; hva heter åttitallslåta og hvilken artist? Selve riffet går over lang tid låta igjennom, og spesielt når det synges nettopp "in my arms" igjen og igjen... Har selvsagt googlet litt, men ikke funnet svar på dette... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Er en låt jeg lurer fælt på... Låten "In My Arms" av Mylo (som forøvrig har mye bra!) har et riff fra en åttitallslåt; hva heter åttitallslåta og hvilken artist?Selve riffet går over lang tid låta igjennom, og spesielt når det synges nettopp "in my arms" igjen og igjen... Har selvsagt googlet litt, men ikke funnet svar på dette... 6729172[/snapback] Kim Carnes - "Bette Davis Eyes"? Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Vet noen hva sangen i klippet heter? Og for de som har hørt "Musical Medley" som følger med SE w810i, lurer jeg på hva de to første sangene heter! Den ene går slik: "The break of day, so far away", høres ut som Linkin Park eller noe lignende. Den andre ligner på Gorillaz, men jeg veit ikke hva den heter. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå