Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sang nummer 1:

denne sangen var populær i cirka 1995. det eneste jeg husker fra sangen er teksten "i am feeling, i got to know. i realy got to know" (mener ganske sikkert at teksten gikk slik). såvidt jeg husker ble denne sangen fremført av en som het Charles Chaw, men jeg finner ikke noe om han på nettet. mener også å huske at sangen het "i am feeling", men finner ikke teksten til denne noen steder heller... i videoen sitter en svart mann (med digre negerlepper) mens en person sitter på andre siden av bordet hele videoen er i svart/hvitt). noen som husker denne?

Må nok melde pass på denne...hvis du ikke har litt mer "riktig" info... :tease:

har nok desverer ikke det. slik er det vel når en begynner å bli gammel og grå....

Har funnet navnet på sangen :) Den heter Charles Shaw - I'm feeling :)

takker og bukker

edit: deilig å høre denne klassikeren igjn

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Nå er det min tur til å lure på noe.

Jeg har ALDRI hørt sangen før, og liker den heller ikke, men ei veninne lurte på om jeg kunne prøve å finne ut.

Det er tatt ut lyd fra et videoklipp, der TV sto på i bakgrunnen, med musikk, derfor litt laber kvalitet på opptaket.

*LØST*

Pitbull feat. Lil John - Culo.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Jeg har ALDRI hørt sangen før, og liker den heller ikke, men ei veninne lurte på om jeg kunne prøve å finne ut.

Det er tatt ut lyd fra et videoklipp, der TV sto på i bakgrunnen, med musikk, derfor litt laber kvalitet på opptaket.

http://www.home.no/fredrikrb/hvilken_laat.mp3

Er en Jungle Brothers låt...men jeg husker ikke navnet på den.

Lenke til kommentar

Takk, skal kikke litt i *host* platebutikken.

Lenke til kommentar

det er ein sang eg har leita etter lenge! den er fra filmen The Tuxedo med Jackie Chan, det er der jennifer Love Hewitt oppdager att han ikkje er han ho tror han er, sangen spilles på festen til skurken akkurat når ho kommer ut av toalettet med klærne hannes? selve sangen er ein techno sang!

takker for svar

Endret av MuD
Lenke til kommentar
det er ein sang eg har leita etter lenge! den er fra filmen The Tuxedo med Jackie Chan, det er der jennifer Love Hewitt oppdager att han ikkje er han ho tror han er, sangen spilles på festen til skurken akkurat når ho kommer ut av toalettet med klærne hannes? selve sangen er ein techno sang!

takker for svar

Husker den! Hmm, Cosmic Gate - Exploration of Space. Mener det var den, lenge siden jeg så filmen...

Lenke til kommentar

takker for svar

Husker den! Hmm, Cosmic Gate - Exploration of Space. Mener det var den, lenge siden jeg så filmen...

Fant det ut nå... det var den du sa Fragmaster Jay.. takker så mye har leita så lenge etter den :thumbup:

Endret av MuD
Lenke til kommentar

Takk, skal kikke litt i *host* platebutikken.

Har nok ikke funnet den ennå. :(

Ingen andre som vet hva den kan hete? :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...