random_wannabe Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Noen som vet hva åpningsmelodien til Åpen Post var? Når Bård og Harald blir jaget rundt omkring av forskjellige folk. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jimmy Eat World - Futures Hmm, nei det var ikke den... Blæh, jeg som tuller. "Pain" heter sangen. Er ihvertfall den eneste utenomlisensierte sangen som er med i den episoden. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 den heter pain ja Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 "Pain" heter sangen. That's more like it! Takker! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Var ihvertfall riktig album. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) sang nummer 1:denne sangen var populær i cirka 1995. det eneste jeg husker fra sangen er teksten "i am feeling, i got to know. i realy got to know" (mener ganske sikkert at teksten gikk slik). såvidt jeg husker ble denne sangen fremført av en som het Charles Chaw, men jeg finner ikke noe om han på nettet. mener også å huske at sangen het "i am feeling", men finner ikke teksten til denne noen steder heller... i videoen sitter en svart mann (med digre negerlepper) mens en person sitter på andre siden av bordet hele videoen er i svart/hvitt). noen som husker denne? Må nok melde pass på denne...hvis du ikke har litt mer "riktig" info... har nok desverer ikke det. slik er det vel når en begynner å bli gammel og grå.... Har funnet navnet på sangen Den heter Charles Shaw - I'm feeling takker og bukker edit: deilig å høre denne klassikeren igjn Endret 26. februar 2005 av ilpostino Lenke til kommentar
johnj Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Noen som vet hva åpningsmelodien til Åpen Post var?Når Bård og Harald blir jaget rundt omkring av forskjellige folk. TROR det var en instrumentalversjon av Tungtvanns "Bransjehora". Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Nå er det min tur til å lure på noe. Jeg har ALDRI hørt sangen før, og liker den heller ikke, men ei veninne lurte på om jeg kunne prøve å finne ut. Det er tatt ut lyd fra et videoklipp, der TV sto på i bakgrunnen, med musikk, derfor litt laber kvalitet på opptaket. *LØST* Pitbull feat. Lil John - Culo. Endret 27. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Nå er det min tur til å lure på noe. Jeg har ALDRI hørt sangen før, og liker den heller ikke, men ei veninne lurte på om jeg kunne prøve å finne ut. Det er tatt ut lyd fra et videoklipp, der TV sto på i bakgrunnen, med musikk, derfor litt laber kvalitet på opptaket. http://www.home.no/fredrikrb/hvilken_laat.mp3 Er en Jungle Brothers låt...men jeg husker ikke navnet på den. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 noen som vet hva åpningsthemen fra UC:UNDERCOVER som går på tv2 heter? finner det ikke ut noen steder. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Nå er det min tur til å lure på noe. Jeg har ALDRI hørt sangen før, og liker den heller ikke, men ei veninne lurte på om jeg kunne prøve å finne ut. Det er tatt ut lyd fra et videoklipp, der TV sto på i bakgrunnen, med musikk, derfor litt laber kvalitet på opptaket. http://www.home.no/fredrikrb/hvilken_laat.mp3 Er en Jungle Brothers låt...men jeg husker ikke navnet på den. Takk, skal kikke litt i *host* platebutikken. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) det er ein sang eg har leita etter lenge! den er fra filmen The Tuxedo med Jackie Chan, det er der jennifer Love Hewitt oppdager att han ikkje er han ho tror han er, sangen spilles på festen til skurken akkurat når ho kommer ut av toalettet med klærne hannes? selve sangen er ein techno sang! takker for svar Endret 26. februar 2005 av MuD Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 det er ein sang eg har leita etter lenge! den er fra filmen The Tuxedo med Jackie Chan, det er der jennifer Love Hewitt oppdager att han ikkje er han ho tror han er, sangen spilles på festen til skurken akkurat når ho kommer ut av toalettet med klærne hannes? selve sangen er ein techno sang!takker for svar Husker den! Hmm, Cosmic Gate - Exploration of Space. Mener det var den, lenge siden jeg så filmen... Lenke til kommentar
MuD Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) det er ein sang eg har leita etter lenge! den er fra filmen The Tuxedo med Jackie Chan, det er der jennifer Love Hewitt oppdager att han ikkje er han ho tror han er, sangen spilles på festen til skurken akkurat når ho kommer ut av toalettet med klærne hannes? selve sangen er ein techno sang!takker for svar Husker den! Hmm, Cosmic Gate - Exploration of Space. Mener det var den, lenge siden jeg så filmen... Fant det ut nå... det var den du sa Fragmaster Jay.. takker så mye har leita så lenge etter den Endret 26. februar 2005 av MuD Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Den sangen i den Leca-reklamen, hva heter den? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Den sangen i den Leca-reklamen, hva heter den? "Chain Gang", originalt med Sam Cooke. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Noen som vet hva åpningsmelodien til Åpen Post var?Når Bård og Harald blir jaget rundt omkring av forskjellige folk. TROR det var en instrumentalversjon av Tungtvanns "Bransjehora". ok, skal sjekk og takk Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Nå er det min tur til å lure på noe. Jeg har ALDRI hørt sangen før, og liker den heller ikke, men ei veninne lurte på om jeg kunne prøve å finne ut. Det er tatt ut lyd fra et videoklipp, der TV sto på i bakgrunnen, med musikk, derfor litt laber kvalitet på opptaket. http://www.home.no/fredrikrb/hvilken_laat.mp3 Er en Jungle Brothers låt...men jeg husker ikke navnet på den. Takk, skal kikke litt i *host* platebutikken. Har nok ikke funnet den ennå. Ingen andre som vet hva den kan hete? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hva heter den sangen som spilles i filmen "Man on Fire" når han handler våpen? Den er ikke på soundtracket... Ingen som vet? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Noen som vet hva åpningsmelodien til Åpen Post var?Når Bård og Harald blir jaget rundt omkring av forskjellige folk. TROR det var en instrumentalversjon av Tungtvanns "Bransjehora". Det stemmer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå