Hypernicus Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Hvilken sang er dette? http://www.armorgames.com/games/streamline_popup.html Streamline by Newton. Nå kan jeg se det. Endret 14. august 2006 av Hypernicus Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Bet24 Poker Turnering, som går på ZTV og Sport1. Hva heter sangen som kommer helt til slutt, ved rulleteksten? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hvilken sang er dette? http://www.armorgames.com/games/streamline_popup.html 6667976[/snapback] jesus i odalen for en bass, halvparten av tingene jeg hadde på skrivebordet hoppet av Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 så Miami Vice på kino i går, og lurte på om noen kunne si hvilke Audioslave-låter som ble spilt i filmen, eller linke til stedet på IMDB så jeg kan finne det selv? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 så Miami Vice på kino i går, og lurte på om noen kunne si hvilke Audioslave-låter som ble spilt i filmen, eller linke til stedet på IMDB så jeg kan finne det selv? 6669251[/snapback] IMDb har - merksnodig nok - ikke fått dette soundtracket på plass ennå. Uansett ville du ikke funnet noen av Audioslave-låtene på dette da disse ikke er med på det offisielle soundtracket. De to låtene som figurerer i filmen heter imidlertid "Shape of Things to Come" og "Wide Awake", og er begge hentet fra Audioslaves kommende album "Revelations" som her til lands slippes 4. september. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 no er det nåke eg lurer svært på.. hva heter den sangen som timon og pumba synger i slutten av løvenes konge 1.. den der jupp jupp.. dritkult om noen vet det Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 På slutten av 80-tallet gikk det en romantisk-drama serie på NRK fra Australia, som hadde et blokkfløyte tema. Hva het sangen/serien? Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hva heter denne sangen? http://www.youtube.com/watch?v=Y4g0Z-lQ1_U Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Er en sang som går mye på radio nå, virker som en remix av every breath i take/il be missing you med P.Diddy og Faith Evans.. Er en mann som synger og ei jente, i refrenget blir friends nevnt.. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 så Miami Vice på kino i går, og lurte på om noen kunne si hvilke Audioslave-låter som ble spilt i filmen, eller linke til stedet på IMDB så jeg kan finne det selv? 6669251[/snapback] IMDb har - merksnodig nok - ikke fått dette soundtracket på plass ennå. Uansett ville du ikke funnet noen av Audioslave-låtene på dette da disse ikke er med på det offisielle soundtracket. De to låtene som figurerer i filmen heter imidlertid "Shape of Things to Come" og "Wide Awake", og er begge hentet fra Audioslaves kommende album "Revelations" som her til lands slippes 4. september. 6669409[/snapback] takk da har jeg noe å se fram til. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 no er det nåke eg lurer svært på.. hva heter den sangen som timon og pumba synger i slutten av løvenes konge 1.. den der jupp jupp.. dritkult om noen vet det 6669498[/snapback] Sangen går under navnet "Aloha" flere steder. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hva heter denne sangen? http://www.youtube.com/watch?v=Y4g0Z-lQ1_U 6669755[/snapback] Enya - "Only Time" Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hva heter sangen i begynnelsen av http://www.break.com/index/the_russian_jumper.html ? Lenke til kommentar
07hedhauma Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Så på Beck-hevnens pris i dag! Også hørte jeg noe av den finaste filmmusikken jeg har hørt! Den var i scenene når de finner han døde politimannen, og helt på slutten når den ungen kom til moren sin! Noen som vet artist eller tittel på denne komposisjonen, så si ifra Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hva heter sangen i begynnelsen av http://www.break.com/index/the_russian_jumper.html ? 6669984[/snapback] Rob Dougan - Clubbed to death Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Den første hadde et refreng som gikk "In your eyes, in your eyes" Slutten på sangen er "In your eyes I feel.. safe"Lite å gå på, jeg vet. Fikk relativt mange treff på google, men ingen av dem har vært riktig enda. 6665812[/snapback] A-HA! Sangen heter "In your eyes" (Surprise!) av The Attics. Lørdagskvelden kommer tilbake til meg nå :/ Endret 14. august 2006 av Plomma2 Lenke til kommentar
Shen Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 På slutten av 80-tallet gikk det en romantisk-drama serie på NRK fra Australia, som hadde et blokkfløyte tema. Hva het sangen/serien? 6669599[/snapback] Er det den jeg tror det er het serien "Mot alla vindar/Against the Wind", temaet heter Six Ribbons og blir split/sunget av Jon English Lenke til kommentar
AnsgarMartin Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hei, hva heter den sangen som spilles på P3 der det nevnes fotball? Låta er ganske 60-tallsinnspirert. Noen sa ini mini, men finner det ikke igjen i noen spillelister. Begynner sånn: If you don't give my fotball back... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Noen sa ini mini, men finner det ikke igjen i noen spillelister.6671687[/snapback] På engelsk, da, vøttu. Jim Noir - "Eanie Meany". Lenke til kommentar
Knugzter Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Noen som vet hva sangen i den nye dressmann reklamen heter? teksten går noe sånt: " but you dont feel, what i feel" .. ca.. er en slags electronic, tekno sak.. låt. en dame som synger , eller en med lys stemme iallefall. Endret 14. august 2006 av Tor Erling Holmås Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå