Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
pass_this_on.mp3

Hvilken sang har denne melodien opprinnelig?!? Mener det er en kjent sang som de fleste har hørt.

Dette utdraget er tatt fra sangen pass this on av The Knife.

I need some serious help :hmm:

6645666[/snapback]

Ser det er tolv nedlastninger på den,men tydeligvis ingen som vet foreløpig. Vær så snill å sjekk om du vet hva det er. :)

Endret av SpecialK
Lenke til kommentar
pass_this_on.mp3

Hvilken sang har denne melodien opprinnelig?!? Mener det er en kjent sang som de fleste har hørt.

Dette utdraget er tatt fra sangen pass this on av The Knife.

I need some serious help :hmm:

6645666[/snapback]

Ser det er tolv nedlastninger på den,men tydeligvis ingen som vet foreløpig. Vær så snill å sjekk om du vet hva det er. :)

6647731[/snapback]

Sikkert feil, men med en gang så hørtes det ut som en dårlig rip-off av en av "Oxygene" delene til Jean Michel Jarre.

Lenke til kommentar

Verdt å sjekke ut uansett:)

Edit: nå har jeg hørt litt på en del oxygen-sanger, og jeg må påpeke at selv om det klippet jeg har,er datalyd(i mine ører hvertfall),så er ikke originalen det. Originalen er en gammel sang med instrumenter deretter.

Endret av SpecialK
Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med hva denne sangen heter, eller i det minste hvem som har spilt den?

Vennligst ignorer pip og jetmotorstøy, ble tatt fra en video fra et spill.

6649803[/snapback]

hvilket spill er musikken hentet fra?

kan bli mye enklere vist vi får vite det

Lenke til kommentar
Sangen spilles i Ferris Bueller's Day Off når han synger den andre sangen i det store opptoget i byen. Hva heter den? Er det ikke en sang som er ganske så lik denne også? :)

6649887[/snapback]

Du har gjort dårlige forhåndsundersøkelser før du spør her. Du finne liste over låtene på imdb soundtrack listing. ;) Ref. første innlegg i denne tråden.

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med hva denne sangen heter, eller i det minste hvem som har spilt den?

Vennligst ignorer pip og jetmotorstøy, ble tatt fra en video fra et spill.

6649803[/snapback]

hvilket spill er musikken hentet fra?

kan bli mye enklere vist vi får vite det

6650168[/snapback]

Burde vel nevnt det, men det var en stuntvideo fra Desert Combat. Musikken var lagt på i etterkant, men jeg kom på hvem som laget den, og sendte ham en melding.

Lenke til kommentar
Går en reklame om nyeste "Absolutt Music" cd nå for tiden. Midt inni reklamen kommer det en sang hvor en dame synger: "World _ Go On" eller no, sangen fortsetter med en slags plystre melodi.

navn?

6651851[/snapback]

Bob Sinclar - [Western Dream #04] World Hold On

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...