gasolina Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 http://media.putfile.com/ukjent-81 hva heter den sangen der? irriterer meg at jeg ikke klarer å koble helt... 6643213[/snapback] Er ikke det Halvtan Sivertsen? Husker ikke hva sangen heter 6643382[/snapback] Kjærlighetsvisa med Halvdan Sivertsen er vel det der.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Intromelodien til Brat Camp på TVN. Noen som vet hva denne heter? 6630321[/snapback] Bump 6636178[/snapback] Bring Up My Page Ingen som vet? Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Prebo: Cat Stevens - Where Do The Children Play Endret 9. august 2006 av vegkaar Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Prebo: Cat Stevens - Where Do The Children Play 6643683[/snapback] Nup.. Ligner ikke.. Musikken er av nyere sort. Snakker om den melodien som blir spillt mens presentasjonen av ungdommene pågår i starten.. Ingen som synger der som jeg har lagt merke til.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Noen som har filmen "The Girl Next Door" og kan se 01:34:35 ut i filmen, hva heter den sangen? Det er når de har sex i limousinen. Er en kjent kjærlighetssang. Piano på starten, en som synger: This is love in Italy (elns) 6638994[/snapback] Hvis du hadde sett litt lenger oppe i tråden, så hadde du faktisk fått svar på dette.. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Har en film som det er en sang på som jeg gjerne skulle visst navnet på. Er ikke så flink til å forklare. I refrenget sier dama som synger: There is my DJ, please, everybody hear the music ( tror jeg, er litt utydelig) og når refrenget har spilt 2 ganger kommer spilles melodien på noe som høres ut som et munnspill/trekkspill. Har irritert meg over den lenge nå og hadde vært fint om noen visste hva sangen het Edit: La til lydsnutt sang.wav Endret 9. august 2006 av madgringo Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hva heter melodien som spilte i begynnelse av filmen 51st state? Er en rap sang, ei kjærring som synger? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Lurer på denne sangen: Tror ikke teksten er helt slik men noe slik. Hva vet inte du, hva vet inte jag.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Har en film som det er en sang på som jeg gjerne skulle visst navnet på. Er ikke så flink til å forklare. I refrenget sier dama som synger: There is my DJ, please, everybody hear the music ( tror jeg, er litt utydelig) og når refrenget har spilt 2 ganger kommer spilles melodien på noe som høres ut som et munnspill/trekkspill. Har irritert meg over den lenge nå og hadde vært fint om noen visste hva sangen het Edit: La til lydsnutt 6644729[/snapback] Hard in tango - this is my dj Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Lurer på denne sangen:Tror ikke teksten er helt slik men noe slik. Hva vet inte du, hva vet inte jag.... 6645038[/snapback] Lisa Ekdahl - Vem Vet? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Lurer på denne sangen:Tror ikke teksten er helt slik men noe slik. Hva vet inte du, hva vet inte jag.... 6645038[/snapback] Lisa Ekdahl "Vem vet" Edit: For treig igjen Endret 9. august 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Har en film som det er en sang på som jeg gjerne skulle visst navnet på. Er ikke så flink til å forklare. I refrenget sier dama som synger: There is my DJ, please, everybody hear the music ( tror jeg, er litt utydelig) og når refrenget har spilt 2 ganger kommer spilles melodien på noe som høres ut som et munnspill/trekkspill. Har irritert meg over den lenge nå og hadde vært fint om noen visste hva sangen het Edit: La til lydsnutt 6644729[/snapback] Hard in tango - this is my dj 6645044[/snapback] Tusen tusen takk Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 I dag hørte jeg en sang som jeg ikke har hørt på en stund. Fikk ikke med meg hva den het, men syntes å kunne huske at det var noe sånn som "pure divotion"?! Er noe techno/trance greier. Noen som vet hvem som spiller den? 6638840[/snapback] Kan det være Pure Devotion av Freeloader? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hva heter melodien som spilte i begynnelse av filmen 51st state? Er en rap sang, ei kjærring som synger? 6645034[/snapback] http://www.imdb.com/title/tt0227984/soundtrack Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 pass_this_on.mp3 Hvilken sang har denne melodien opprinnelig?!? Mener det er en kjent sang som de fleste har hørt. Dette utdraget er tatt fra sangen pass this on av The Knife. I need some serious help Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hva heter sangen som blir brukt HER Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 jeg har ikke gidda å lest alle 400 sidene i denne tråden, men har det vært nevnt den sangen i djuice-reklamen med matti? "matti, do you want to party". noen som veit hva den heter? er sånn tyggegummitechno. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 jeg har ikke gidda å lest alle 400 sidene i denne tråden, men har det vært nevnt den sangen i djuice-reklamen med matti? "matti, do you want to party". noen som veit hva den heter? er sånn tyggegummitechno. 6645798[/snapback] Søkefunksjonen, serru, det er saker. Ikke bare slipper du å lese gjennom 400 forumsider, hadde du søkt på for eksempel djuice ville du snart funnet ut at du søker Martine & Mirejam - "Go To The Beat". Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hva heter sangen som blir brukt HER 6645766[/snapback] Dmx - "Bring Your Whole Crew" Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hei, trenger hjelp til å finne ut hva sangen her heter, den blir brukt i episode 7 av serien Kyle XY. sang.mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå