Skogli Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hørte en norsk sang på radio idag, refrenge var something like this:"Er det mulig ass, er det mulig, fy faen" Noen som vet hvem som har den? EDIT: Fant det ut -> Anders Van Dahl & Lars Østli - Er det mulig 6561030[/snapback] Er det Anders Van Dahl fra P4 som det er snakk om her? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hørte en norsk sang på radio idag, refrenge var something like this:"Er det mulig ass, er det mulig, fy faen" Noen som vet hvem som har den? EDIT: Fant det ut -> Anders Van Dahl & Lars Østli - Er det mulig 6561030[/snapback] Er det Anders Van Dahl fra P4 som det er snakk om her? 6621043[/snapback] jepp Lenke til kommentar
MortenMortenMorten Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Noen som vet hva den første sangen i den nye Kanal 24-reklamen heter? 6495846[/snapback] Prøver igjen. Det eneste jeg vet om sangen/teksten/artisten er at teksten inneholder "Teach the world to sing" Noen som vet? 6531209[/snapback] Prøver igjen. Det er ikke den dårlige sangen med The New Seekers (I'd like to teach the world to sing fra 1971), men altså en mann som synger, og jeg tror den er langt nyere. Kan være en coverlåt av den opprinnelige sangen, men aner faktisk ikke. 6602707[/snapback] "Smash Mouth - Walking on the Sun" var det ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Så en film på TV-Norge i går som het "Sanne løgner". Hva heter den sangen som ble spillt da de danset tango? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Så en film på TV-Norge i går som het "Sanne løgner". Hva heter den sangen som ble spillt da de danset tango? 6622106[/snapback] Heisann, gutten min. I dag skal du få lære hvordan et normalt, dødelig menneske kan bruke internett til å finne ting istedet for å prakke det over på andre. Først åpner du Google og søker på: +"sanne løgner" +film Der får du denne siden som treff nummer to. Den forteller oss at filmens orginaltittel er "True Lies." Neste stopp: Imdb Søk på True Lies Så ser du på Soundtrack Så kan du prøve alle sangene der. Men for å få det til å gå litt fort, så kan jeg røpe at det er den nederste. ("Por Una Cabeza" av The Tango Project hvis det ble for vanskelig) Det fant jeg ut ved å åpne Google igjen, for så å søke på +"True Lies" +Tango Treff nummer tre der gir meg denne siden Videre trykker jeg ctrl + f (som er hurtigkombinasjonen for å søke i Fire Fox) og søker etter "True Lies" som tar meg til: Tango from the motion picture "True Lies" (1994) Copyright © 20th Century Fox Home Entertainment Danced by: Arnold Schwarzenegger and Tia Carrere Music: Por Una Cabeza You are now certified to use the internet. Enjoy. Endret 6. august 2006 av Plomma2 Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Så en film på TV-Norge i går som het "Sanne løgner". Hva heter den sangen som ble spillt da de danset tango? 6622106[/snapback] "Por Una Cabeza" kanskje... EDIT: Plomma2 løste den ja;p Endret 6. august 2006 av vegkaar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Så en film på TV-Norge i går som het "Sanne løgner". Hva heter den sangen som ble spillt da de danset tango? 6622106[/snapback] Heisann, gutten min. I dag skal du få lære hvordan et normalt, dødelig menneske kan bruke internett til å finne ting istedet for å prakke det over på andre. 6622718[/snapback] 1. Jeg er ikke gutten din. 2. Trodde denne tråden var til "å prakke det over" på andre, jeg. 3. Takk, for hjelp. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 men det går jo an å prøve selv først da Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 men det går jo an å prøve selv først da 6623387[/snapback] Bingo. Det står til og med i første post. Men nok OT. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Argh, hva heter den "musikken" i kill bill når Uma ser en av deadly viper assasination squad? Den er så tøff Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Argh, hva heter den "musikken" i kill bill når Uma ser en av deadly viper assasination squad? Den er så tøff 6623757[/snapback] Begynner å bli en stund siden jeg så den filmen så husker ikke hvilken sang du mener, men her er soundtracket i det minste. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg fant det ut faktisk Sangen jeg mente Ironside, og spilles av Quincy Jones Lenke til kommentar
Minus Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 hva er navnet på den sangen som er i midi format som jeg har lagt med som vedlegg? http://rapidshare.de/files/28171187/poly42.mid.html 6614078[/snapback] Robert Miles med "Children" mener jeg det er Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Heihå! var på kino forleden dag å så Superman returns da jeg kom over en sang som jeg gjerne kunne tenke meg å høre på nytt. Sangen blir spilt av når Lois Lane og ungen hennes går ombord båten til lex luthor, noe opera elns! Anyone? Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Noen som vet hva DENNE heter? Vet ikke tekst eller noe så måtte spille inn starten. 6620982[/snapback] Hørtes ut som melodien til Bellini - Samba De Janeiro...?? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Noen som vet hva DENNE heter? Vet ikke tekst eller noe så måtte spille inn starten. 6620982[/snapback] samba de janeiro. Husker ikke bandnavnet da EDIT, litt for sein der gitt Endret 6. august 2006 av Hawkon__ Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Noen som vet hva "Dodgeball theme" heter? Den som blandt annet blir brukt på menyen til til dvden... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Var i England sist uke, og hørte en barnesang hvor de la på mer og mer strofer og sang kjappere hele tiden. Husker at den slutter med noa a.la "Just passing by". Noen minnebiter: Sewing stitches on the arms on the nose on the cheek bla, bla. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Noen som vet hva "Dodgeball theme" heter?Den som blandt annet blir brukt på menyen til til dvden... 6626047[/snapback] Soundtrack Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Var i England sist uke, og hørte en barnesang hvor de la på mer og mer strofer og sang kjappere hele tiden. Husker at den slutter med noa a.la "Just passing by". Noen minnebiter: Sewing stitches on the arms on the nose on the cheek bla, bla. 6627485[/snapback] A'ight. Jeg fant det ut selv. Den het Court of King Herodicus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå