Sensurert Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hva heter sangen i denne filmen? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hva heter sangen i denne filmen? 6603535[/snapback] En av folka som har kommentert filmen sa Artist is "chamillionaire" and the song is called "Riding Dirty". Googler man på teksten han synger får man opp på første resultat at det er chamillionaire - ridin' konklusjon: Les første post Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 hva heter denne sangen?: http://www.youtube.com/watch?v=Mp7Xem0_isY...ch=Bike%20Drift 6592629[/snapback] Bumpibjørn og fyllefaen, jeg trenger den sangen 6598164[/snapback] fortsatt ingen som kan svare meg på hva denne heter? JEG TRENGER DEN. Takk til den som finner! 6599226[/snapback] jeg må bumpe denne mer, jeg gir 30MILL i NM til den som finner ut hva den heter Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hvem synger denne? Vet at Barbra Streisand har en, men tror ikke det er den. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 hva heter denne sangen, den går meg på nervene, på en god måte altså... WATS_THE_NAIM.WAV Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Okay.. Denne er temmelig vanskelig da.. Den blir spillt i 24 reklamen som går på tv nå. Det blir spillt flere sanger i samme reklame, men den jeg er ute etter blir spillt mens vi ser en gubbe i hvit helsetrøye som støtter hodet til en komode mens han synger/nynner til sangen. Eneste jeg husker noe serlig er at ''it's friday'' blir sunget, mulig en del av refrenget. En må nesten ha sett reklamen for å ha noe peiling på hva jeg snakker om, så jeg blir overasket om noen her inne vet hvilken sang d er:) Beklager at jeg ikke har noe mer nyttig info Endret 3. august 2006 av Prebo Lenke til kommentar
johnj Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Okay.. Denne er temmelig vanskelig da.. Den blir spillt i 24 reklamen som går på tv nå. Det blir spillt flere sanger i samme reklame, men den jeg er ute etter blir spillt mens vi ser en gubbe i hvit helsetrøye som støtter hodet til en komode mens han synger/nynner til sangen. Eneste jeg husker noe serlig er at ''it's friday'' blir sunget, mulig en del av refrenget. En må nesten ha sett reklamen for å ha noe peiling på hva jeg snakker om, så jeg blir overasket om noen her inne vet hvilken sang d er:) Beklager at jeg ikke har noe mer nyttig info 6605821[/snapback] The Cure - "Friday I'm in Love". Lenke til kommentar
hedvigo Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hvem synger denne? Vet at Barbra Streisand har en, men tror ikke det er den. 6603941[/snapback] Joda......tror dette er Barbara Streisand's versjon, låten heter The Way We Were......Tror den ble brukt i en kjærlighetsfilm fra sent 70-tall med henne i hovedrollen...... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Kanal 24 reklamen. Den 3. sangen, der hvor en går inn i dusjen, noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Fikk et problem servert i hånda: siterer mailen Hei, Kan du finne en sang til meg.... Sangen heter Obsesion og jeg vil ha spansk versjon..... Husker ikke desverre hvem som synger. Det er mange versjoner av denne....men det er en spesiell versjon jeg vil ha.....den er rask. Noen som har ideer? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Fikk et problem servert i hånda:siterer mailen Hei, Kan du finne en sang til meg.... Sangen heter Obsesion og jeg vil ha spansk versjon..... Husker ikke desverre hvem som synger. Det er mange versjoner av denne....men det er en spesiell versjon jeg vil ha.....den er rask. Noen som har ideer? 6607535[/snapback] Kan evt dette være svaret? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Kanal 24 reklamen. Den 3. sangen, der hvor en går inn i dusjen, noen som vet hva den heter?6607090[/snapback] Med en klype salt siden det er en stund siden jeg så den sist; The La's - "There She Goes". Du kjenner den kanskje bedre i Sixpence None The Richers coverversjon fra rundt 1999 eller deromkring. Fikk et problem servert i hånda: siterer mailenHei, Kan du finne en sang til meg.... Sangen heter Obsesion og jeg vil ha spansk versjon..... Husker ikke desverre hvem som synger. Det er mange versjoner av denne....men det er en spesiell versjon jeg vil ha.....den er rask. Noen som har ideer? 6607535[/snapback] Shakira - "Objection (Tango)"? EDIT: Den spanskspråklige versjonen heter muligens "Te Aviso, Te Anuncio". Endret 3. august 2006 av johnj Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Er det noen som vet hva sangen som spilles på begynelsen av Fast end the furious - tokyo drift heter? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) ute etter en klassisk sang som ble spilt i dagens "fanatiske idrettsforeldre" på tvnorge, da han gutten sto på skøyter. takk Endret 3. august 2006 av The_Darkness Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Er det noen som vet hva sangen som spilles på begynelsen av Fast end the furious - tokyo drift heter? 6609606[/snapback] mener du den første creditsen? den heter Six Days The Remix hva heter denne sangen?: http://www.youtube.com/watch?v=Mp7Xem0_isY...ch=Bike%20Drift 6592629[/snapback] Bumpibjørn og fyllefaen, jeg trenger den sangen 6598164[/snapback] fortsatt ingen som kan svare meg på hva denne heter? JEG TRENGER DEN. Takk til den som finner! 6599226[/snapback] jeg må bumpe denne mer, jeg gir 30MILL i NM til den som finner ut hva den heter 6603719[/snapback] noen SOm kan denne enda? Endret 4. august 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Kanal 24 reklamen. Den 3. sangen, der hvor en går inn i dusjen, noen som vet hva den heter?6607090[/snapback] Med en klype salt siden det er en stund siden jeg så den sist; The La's - "There She Goes". Du kjenner den kanskje bedre i Sixpence None The Richers coverversjon fra rundt 1999 eller deromkring. Fantastisk! det var den ja...takk skal du ha Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det var den, helt riktig Tusen takk! Lenke til kommentar
thechosen1 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) hva er navnet på den sangen som er i midi format som jeg har lagt med som vedlegg? http://rapidshare.de/files/28171187/poly42.mid.html Endret 4. august 2006 av thechosen1 Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hva heter den sangen i Kanal24-reklamen som låter "you say I don't care about you ... I'm in love"? Takker. Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Sikkert noen som har sett Platoon her? Skal prøve å forklare: Når Charlie Sheen og gutta skal ut på ambush, så begynner en eller annen dude og nynner på en sang... rolig sang.. : "I come from Alabama, with my banjo blablablaa... and I`m going to Louisiana blablablaa" Noen som skjønte det, og vet hvilken sang jeg leter etter? Kanskje litt vanskelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå