Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er så vidt jeg husker en reggae låt. Stemmen er iallefall Jamaikansk aktig.

 

En bit av teksten er:

"I've been sent in to outer space, to find a different race"

 

Noen som vet? Google vet ikke.. Og heller ikke jeg.. :p

6597434[/snapback]

Max Romeo & the Upsetters - "Chase the Devil". Forøvrig samplet av The Prodigy i "Out of Space", da mange sikkert kjenner denne strofen bedre herfra. :)

6598053[/snapback]

 

Sangen går også på GTA: San Andreas sin K-JAH radiokanal. Sammen med masse anna feeeeet reggae.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Er vel den sangen som Tv2 bruker i reklamen for Greys Anatomy.

 

Noe klassisk/opera greier.. Jeg vil også vite hvilken sang det er :o

6599936[/snapback]

"They" av walisiske Jem.

 

Og ja, det er i aller høyeste grad "noe klassiske greier". Låta er basert på Prelude and Fugue No.12 in F Minor BWV 881 - Praeludium fra bok II av "(Das) Wohltemperierte Klavier" komponert av Bach. :love:

Lenke til kommentar
Noen som vet hva den første sangen i den nye Kanal 24-reklamen heter?

6495846[/snapback]

 

Prøver igjen. Det eneste jeg vet om sangen/teksten/artisten er at teksten inneholder "Teach the world to sing" :p

Noen som vet?

6531209[/snapback]

 

Prøver igjen.

Det er ikke den dårlige sangen med The New Seekers (I'd like to teach the world to sing fra 1971), men altså en mann som synger, og jeg tror den er langt nyere. Kan være en coverlåt av den opprinnelige sangen, men aner faktisk ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

1. 123 dance with me. Dance with me and you be allright. Jeg mener å huske at tittelen var : Dont you want me . Er ikke sikker. Dette er ikke den gammle sangen som er laget av human league. Tror den er forholdsvis ny (pop).

 

2. If you show me real love im gonna ... Tror tittelen kan være noe slikt sånn ca.: even on the ground when the cats are on the ground (pop, ikke veldig gammel)

 

3. Alt jeg husker er dette: Jessie -- Jim eller Jimmy. Dette er hva radiodamen sa etter sangen var ferdig. Kanskje ikke så lett denne. Uansett så er det ikke en veldig gammel sang (pop)

 

Håper det er noen som vet noen av disse. På forhånd ,takk! :)

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
4. I'm free, free falling (ganske ny, pop) Denne har gått en del på radioen.

6602898[/snapback]

Tom Petty - Free Falling kanskje.

6602992[/snapback]

 

Stemmer det :)

 

Noen som vet hva de andre er?

 

Noen som vet hvor johnj er? :roll:

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor johnj er?  :roll:

6603152[/snapback]

Been away, but now I'm back. :)

 

123 dance with me. Dance with me and you be allright. Jeg mener å huske at tittelen var : Dont you want me . Er ikke sikker. Dette er ikke den gammle sangen som er laget av human league. Tror den er forholdsvis ny (pop).
The Pipettes - "Pull Shapes"?

 

If you show me real love im gonna ...      Tror tittelen kan være noe slikt sånn ca.:  even on the ground when the cats are on the ground (pop, ikke veldig gammel)
Paris Hilton - "Stars Are Blind"?

 

Alt jeg husker er dette: Jessie -- Jim eller Jimmy. Dette er hva radiodamen sa etter sangen var ferdig. Kanskje ikke så lett denne. Uansett så er det ikke en veldig gammel sang (pop)

6602898[/snapback]

Joshua Kadison - "Jessie", Jim Noir - "Eanie Meany" eller Daniel Powter - "Jimmy Gets High"?

 

Men hva heter den ekte versjonen av Michael Jacson?

6603156[/snapback]

Originalen er Michael Jackson + Paul McCartney - "Say Say Say". Endret av johnj
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Stemmer alt dette, johnj saves t day again :cool:

 

Fant forresten ut den med Paris Hilton i dag når jeg trente. Lastet den ned i går så hørte jeg på den i dag så hørte jeg akkurat den setningen, but thanx anyway :)

Lenke til kommentar
Stemmer alt dette, johnj saves t day again :cool:

 

Fant forresten ut den med Paris Hilton i dag når jeg trente. Lastet den ned i går så hørte jeg på den i dag så hørte jeg akkurat den setningen, but thanx anyway :)

6603414[/snapback]

 

*Grøss* Laste ned Paris Hilton?

Huff.. Jeg er en av dem som skifter kanal når de spiller henne på radioen :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...