Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert vært tatt opp før dette her, men finner det likevel ikke.

"Matti, do you want to party"

hvem har den sangen, og hva heter den?

fra djuice reklamen.

6593458[/snapback]

I bakgrunnen av en rimelig ny Djuice-reklame går det en låt der en liten gut synger noe som "go to the beat, go to the beat, go to the beat, dam-dam-dam" opp igjen og opp igjen. Vet noen hva denne sangen heter og hvem som synger den?

6427226[/snapback]

MARTINE & MIREJAM - GO TO THE BEAT

Kan lastes ned fra:

http://www.mic.musikkonline.no/shop/displa...um.asp?id=26785

:D

6439088[/snapback]

Lenke til kommentar
Heisann!

Jeg sitter her med skikkelig jernteppe. Jeg prøver å huske navnet på ei gruppe. De spiller litt roligere punk enn offspring. En periode var det Offspring og dette andre bandet som var stort. Men jeg husker ingen sanger, eller navn på det andre bandet.

Men vokalisten var skalla, og i en video var det animert med slike "pappfigurer", bla en måne og noen folk.

Kan noen hjelpe?

Edit: Kan det begynne på T?

Ok, pappfigurer var litt dårlig forklart. De var en blå bakgrunn. Vokalisten daler ned fra himmelen med en paraply eller noe, og synger. Det er enkelte slike figurer som sitter på en måne, i en vogn eller noe... Skjønner dere noe som helst av det jeg husker? :p

6591757[/snapback]

Jeg fant forresten ut i natt hvilket band jeg tenkte på. Jeg våknet opp, og bang, så tenkte jeg på band-navnet. Det var Smashing Pumpkins, og det på T var Tonight, tonight.

Lenke til kommentar
Lurer litt på en melodi her.

Har bortimot ingen info, men skal prøve.

Det er en trancemelodi. Flere ganger i løpet av sangen så er det en kviskrende mannsstemme, som sier no sånnt som:

"Aine motion" (Skrevet som uttalt.)

Skal sjekke om eg kan finne mer om den, men håper kanskje noen vet fordi.

6590178[/snapback]

Under er det link til et fantastisk dårlig mobilopptak. Kanskje det kan hjelpe på?

Link

EDIT: I AMR format. Bruk Nokia Multimedia Player eller anna kompetent for å spille av!

Endret av ThOms-N
Lenke til kommentar
Lurer på en sang, eller dama lurer.

Det er sample fra en eller anna Micheal Jackson sang.

Går mye på radio om dagen...

Help?

6597256[/snapback]

Vet ikke om sangen går på radio nå om dagen, men du har jo Alien ant farms versjon av Smooth criminal som heter overaskende nok Alien ant farm - smooth criminal.

Lenke til kommentar
Heisann!

Jeg sitter her med skikkelig jernteppe. Jeg prøver å huske navnet på ei gruppe. (...)

6591757[/snapback]

Jeg fant forresten ut i natt hvilket band jeg tenkte på. Jeg våknet opp, og bang, så tenkte jeg på band-navnet. Det var Smashing Pumpkins, og det på T var Tonight, tonight.

6596153[/snapback]

Arf. Jeg satt en stund i går og prøvde å komme med noen gode forslag til hva det kunne være du tenkte på. Men jeg fant ikke noenting. Alt dette mens jeg satt og hørte på Smashing Pumpkins ...
Lenke til kommentar
Dette er så vidt jeg husker en reggae låt. Stemmen er iallefall Jamaikansk aktig.

En bit av teksten er:

"I've been sent in to outer space, to find a different race"

Noen som vet? Google vet ikke.. Og heller ikke jeg.. :p

6597434[/snapback]

Max Romeo & the Upsetters - "Chase the Devil". Forøvrig samplet av The Prodigy i "Out of Space", da mange sikkert kjenner denne strofen bedre herfra. :)

Lenke til kommentar
Lurer på en sang, eller dama lurer.

Det er sample fra en eller anna Micheal Jackson sang.

Går mye på radio om dagen...

Help?

6597256[/snapback]

Vet ikke om sangen går på radio nå om dagen, men du har jo Alien ant farms versjon av Smooth criminal som heter overaskende nok Alien ant farm - smooth criminal.

6597417[/snapback]

Nei. Er noe technoopplegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...