melli123 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Reklamen om at Me, myself and Irene går på tv3 på fredag eller no, så har de en bakgrunnsmusikk. Noen som har sett den, og vet hvem musikk de bruker? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Vet ikke helt, men man kan se den originale traileren her. Her blir det bare spilt en sang etter ca 1:40 eller noe, så du må nesten si om det er den eller ikke. Husk neste gang å skriv litt om sjanger, tekst du husker osv. Det gjør det lettere for oss Lenke til kommentar
paerv Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Lurer på om noen vet hva sangen i kiwi reklamen "god natt" heter, det er den som viser alle sengene mens en dame synger Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Lurer på om noen vet hva sangen i kiwi reklamen "god natt" heter, det er den som viser alle sengene mens en dame synger Husk at du alltid må lete på Google før du poster. 2 sekunder brukte jeg for å finne reklamefilmen for deg. Nå er vel sjansen vært større for at du får svar. Personlig vet jeg ikke hva sangen heter, men nå som alle kan se filmen så er vel sjansen større skulle jeg tro Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Noen som vet hvilken sang de bruker i; 10a- sisteskole år (majorstuen) på introen? og hvilken sang bruker de på god kveld norge reklamen? -takk Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Noen som vet hvilken sang de bruker i; 10a- sisteskole år (majorstuen) på introen? Dette lurer jeg også på Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Noen som vet hvilken sang de bruker i; 10a- sisteskole år (majorstuen) på introen? Dette lurer jeg også på Tja..dere kan jo poste spørsmålet her!!! Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Hva heter den sangen de bruker på viasat gull reklamen (fahrenheit 9/11,dokumentarer om irak krigen og 11 september) edit: er en trance/dance sang Endret 23. februar 2005 av j0rn Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Husk å skriv hva slags sang det er, jOrn.... Tror du tenker på den dance-trance sangen som er sample av Gladiator, nemlig "Dreamgate - Now we are free"... Eller ikke?? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Mens vi er inne på Rammstein: Hva heter sangen med musikkvideoen der de er feite? Tror de synger "Mir willst nicht" eller noe sånt Keine Lust...fra Reise Reise Lenke til kommentar
paerv Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Lurer på om noen vet hva sangen i kiwi reklamen "god natt" heter, det er den som viser alle sengene mens en dame synger Husk at du alltid må lete på Google før du poster. 2 sekunder brukte jeg for å finne reklamefilmen for deg. Nå er vel sjansen vært større for at du får svar. Personlig vet jeg ikke hva sangen heter, men nå som alle kan se filmen så er vel sjansen større skulle jeg tro Har googla noe ekstremt, kommer ikke så langt med reklamefilmen, som jeg har funnet fra før. Har prøvd å søke på tekst for å finne den på evt. lyric sider, men finner ikke. Men greit nok å legge ut url så andre kan høre den, og kanskje hjelpe. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 http://www.home.no/toffenl/Fet%20%20-%20Track13.mp3 Noen som vet hvem det er? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Noen som vet hva sangen som blir spilt under rulleteksten etter filmen "Chihiro og heksene" heter? Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) På 80-tallet kjøpte jeg ei "tung" plate som jeg syns var veldig bra. Musikalsk, altså. Mistenker at tekstene var litt sære, iallefall basert på det lille jeg husker fra en av sangene... "We're cleansing the world with destruction and war fear for your life when we knock at your door there'l be no salvation just death and starvation and earth shall be hell evermore Hark! the fallen angel sings, glory to satan, my king!" ... Er det noen som vet hvilken gruppe det er??? Endret 25. februar 2005 av daffyd Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) http://www.home.no/toffenl/Fet%20%20-%20Track13.mp3 Noen som vet hvem det er? We're sailing 'cross the river from Liverpool, heave away, Santy Anno'round Cape Horn to 'Frisco bay, way out in Californiay. So heave her up and away we go, heave away, Santy Anno! Heave her up and away we go, way out in Californio. Dette er en gammel sjømannsvise som er "spritet opp" litt Vet ikke hvem som er artisten, men et lite tekstsøk på Google burde gi deg svaret. Husk å post svaret her hvis du finner det ut! Endret 24. februar 2005 av Joakim83 Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 http://www.home.no/toffenl/Fet%20%20-%20Track13.mp3 Noen som vet hvem det er? We're sailing 'cross the river from Liverpool, heave away, Santy Anno'round Cape Horn to 'Frisco bay, way out in Californiay. So heave her up and away we go, heave away, Santy Anno! Heave her up and away we go, way out in Californio. Dette er en gammel sjømannsvise som er "spritet opp" litt Vet ikke hvem som er artisten, men et lite tekstsøk på Google burde gi deg svaret. Husk å post svaret her hvis du finner det ut! etter et lite søk i google kom jeg fram til at sangen heter "Santy Anno" Men en artig klarer jeg ikke å hoste fram.. Foreløpig Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 etter et lite søk i google kom jeg fram til at sangen heter "Santy Anno"Men en artig klarer jeg ikke å hoste fram.. Foreløpig Siden det er en gammel vise er opphavet ukjent. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Dance sang med fransk (?) vokal og "trekkspill-riff". 2-3 år gammel. ?_? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Dance sang med fransk (?) vokal og "trekkspill-riff". 2-3 år gammel. ?_? In-Grid - "Tu Es Foutu" Visste jeg kom til å trenge de tre ungdomsskoleårene med fransk før eller senere... Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 In-Grid - "Tu Es Foutu" Digger beaten i den sangen! *sette på* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå