johnj Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Svar på et par etterlysninger: Topp 20-intro: Timo Maas - To Get Down Kjetil og Kjartan-sketsj: Erick Sermon - I'm Hot -j- Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Noen som vet hva sangen som var på Center reklamen heter? Den går sånn her: "My friend, will you be the friend that I need" osv.. har lett etter den i århundrer nå Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hva heter sangen i begynnelsen og slutten av CSI ? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Hva heter den rockesangen som begynner med en dame som sier "ge-ge-ge-get out there and make it-make it look good"? Vet at den er brukt i en Cs fragmovie. Trenger svar Edit: Fant det ut: Rob Zombie - Living Dead Girl. Knall låt! Endret 6. oktober 2004 av Cheezcake Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ser det er mange som lurer på sanger fra reklamer. Sjekk her, ligger mye her, og hvis du ikke finner noe der, kan Dere sjekke her Lenke til kommentar
demonik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hva heter sangen i begynnelsen og slutten av CSI ? Mener du orginal versjonen av CSI og ikke CSI:Miami, så er det vel The Who med sangen "who are you". Demonik Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 hva heter sangen i begynnelsen og slutten av CSI ? Mener du orginal versjonen av CSI og ikke CSI:Miami, så er det vel The Who med sangen "who are you". Demonik takk, fant det ut uansett. sanger i CSI og diverse info finner dere her Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg fikk høre at det var My Mind med Do you really think I have a chance, men det var det ikke. Låta høres 80-talls electronic ut i stil med Needy Girl låta, som ikke kom ut for lenge siden. Jeg hørte låta jeg lurer på på radio 5 ganger i løpet av noen få dager for noen uker tilbake. En mann synger, og et vrengt overdrevent lys stemme synger refrenget. Noen som vet? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Noen som vet hva en nyere Bjørn Rosenström sang som spilles eller ble spilt litt på radio heter? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) sangen fra den nye samsung E800 reklamen de synger "do you want to move with me" og så kommer noen ploink og noe sånt. morsom sang.. hva heter den? edit: glemte et ord.. Endret 7. oktober 2004 av Musty Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hva heter sangen av Turbonegro hvor i musikkvideoen en som hopper fra 2. etasje innendørs og oppå et bord? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 En musikkvideo med en gruppe som heter Aphex Twin (tror jeg), og en låt som heter On the Beach (tror jeg) gikk på MTV for noen år siden. Noen som vet om jeg er i nærheten? Husker låten var veldig fet, men siden har jeg ikke hørt den. Aphex Twin har aldri hatt noen låt som het On The Beach så vidt jeg vet. Husker du noe av temaet for musikkvideoen? Temaet var fra stranden. Husker ikke hva låten heter, slik at det blir bare gjetting. Men det var mye filming fra stranden. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 On The Beach var en sommerhit for Chris Rea svjv. Aphex Twin har en låt som heter Windowlicker, hvor videoen foregår delvis på stranden. Ellers har få Aphex Twin-videoer gått på MTV svjv, Come To Daddy var vel forbudt i England. Takk for tipset. må ned på platebutikken og se om de har den. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Hva heter sangen av Turbonegro hvor i musikkvideoen en som hopper fra 2. etasje innendørs og oppå et bord? Er ikke det Turboneger - Fuck The World ? Så et spørsmål fra meg: I disse dager går det en reklame på tv2 som nevner videodagene fra 8 - 10 oktober. Sangen i bakgrunnen kan minne om en poly tone på en mobiltelefon, men uansett: Hva heter den sangen? Endret 8. oktober 2004 av CurSe Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Fuck the world var det ja. Jeg trodde jeg hadde funnet 3 låter jeg likte, men da var det bare den og Get it on. Lenke til kommentar
3skim0 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Er det noen som vet hva den sangen på reklamen med en pirattaxi fra voss heter? Det er en reklame for vossafår Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Det er en sang som er på ZTV osv hele tiden nå.... Det eneste jeg husker er at de synger "murder" helt på slutten... Noen som vet hva denne sangen heter? Endret 10. oktober 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Er det noen som vet hva den sangen på reklamen med en pirattaxi fra voss heter? Det er en reklame for vossafår Henger meg på den jeg også "Siri, siri siri siri siri - siri" Har den på hue Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det er en sang som er på ZTV osv hele tiden nå....Det eneste jeg husker er at de synger "murder" helt på slutten... Noen som vet hva denne sangen heter? Kan det være: Papa Roach - Getting away with murder? Leila K - Murderer? Så et spørsmål fra meg: I disse dager går det en reklame på tv2 som nevner videodagene fra 8 - 10 oktober. Sangen i bakgrunnen kan minne om en poly tone på en mobiltelefon, men uansett: Hva heter den sangen? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Noen som vet hva sangen som spilles her når man får mer enn 200poeng heter? Spank the Monkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå