TheHead Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hva heter sangen med tekstene: "You're to good to be true Can't take mye eyes of you Feels like heaven to tocuh I wanna hold you so much..." 6556651[/snapback] Tror det er "I Love You Baby (Can't Take My Eyes Off You)" med Frankie Valli Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hva heter sangen med tekstene: "You're to good to be true Can't take mye eyes of you Feels like heaven to tocuh I wanna hold you so much..." 6556651[/snapback] Tror det er "I Love You Baby (Can't Take My Eyes Off You)" med Frankie Valli 6556716[/snapback] Eller kan det være Boys town gang - Can't Take My Eyes Off Of You? Lenke til kommentar
_marianne_ Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 beklager, jeg fant den... loituma-levas polka:) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Hva heter sangen med tekstene: "You're to good to be true Can't take mye eyes of you Feels like heaven to tocuh I wanna hold you so much..." 6556651[/snapback] Søketips fra første innlegg i denne tråden: Google "lyrics" og en linje fra teksten. F.eks google lyrics You're to good to be true gir resultater med en gang. Lenke til kommentar
Chihiro Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) I slutten av sangen: "Panic! At the Disco - Lying Is the Most Fun a Girl Can Have Without Taking Her Clothes Off" er det en melodi, lurer på om det er en egen sang eller noe de bare har på slutten der... noen som vet? 6541544[/snapback] ingen som vet? 6548030[/snapback] De technogreiene? Kan godt være det bare er noe de har funni på. Syns det minner litt om "mysterious times" med hakk i plata. Men jeg hører ikke på sånn musikk så jeg vet ikke =/ Sikkert mange som har sett snutten på tv3 i det siste, om champions league, og kampen til vålerenga på onsdag osv.. Sangen i bakgrunn der som bygger seg mer og mer opp, noen som vet hva den heter eller som vet noe om den? 6554862[/snapback] De har brukt "o fortuna" i champions league-reklamer før så vidt jeg husker, men vet ikke om det er den de bruker nå. Endret 25. juli 2006 av Chihiro Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Sangen som går i reklamen på tv3 for Vålerenga i Champions league, med bilder fra straffekoken i fjor. Vif - Mlada boleslav reklamen. Endret 26. juli 2006 av siggetheman Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 denne er nok litt vrien - husker bare bruddstykker av den, - var en sang jeg har fra en av de tidlige absolut music cd'ne (rundt 20) - en smurfestemme som synger "dippa dee pa du ti dåo dåo" - tror den het noe med "cuba", er egentlig sånn sang alle har hørt, men jeg aner ikke hva den heter. Innimellom kommer det diverse stemmer som jeg antar er sitater fra filmer! shit - håper noen finner det ut! Lenke til kommentar
what_no2000 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Spørsmål - kanskje nøtt: Sang fra minst 15-20 år tilbake, fra Pat Sharp/Sky channel/super channel tiden. Det mest karakteristiske med sangen er vel at det er liten gutt som spør forskjellige spørsmål "Why ....? Why do...?" igjennom hele sangen. Muligens i bakgrunnen av hovedteksten. Noen som har tips? Jeg har funnet denne trance låten som jeg mistenker har lånt teksten/samplet fra "min sang", men jeg er altså ute etter 80 talls originalen: Singularity Brainchild II (Radio Edit) by Ayla Brainchild... Why does the sun shine? And why does it rain? Why does it get dark again? Where the storms come from? Why do flowers come out at spring? Why am I so sad? Why do people go to war? And why do people have to die? Brainchild... Did god make you? Did god make me? Who made god? Why does the sun shine? And why does it rain? Why does it get dark again? Where the storms come from? Why do flowers come out at spring? Why am I so sad? Why do people go to war? And why do people have to die? Brainchild... Endret 26. juli 2006 av what_no2000 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) denne er nok litt vrien - husker bare bruddstykker av den, - var en sang jeg har fra en av de tidlige absolut music cd'ne (rundt 20) - en smurfestemme som synger "dippa dee pa du ti dåo dåo" - tror den het noe med "cuba", er egentlig sånn sang alle har hørt, men jeg aner ikke hva den heter. Innimellom kommer det diverse stemmer som jeg antar er sitater fra filmer! shit - håper noen finner det ut! Cuban Boys - Cognoscenti Vs Intelligentsia Endret 26. juli 2006 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
Chihiro Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 denne er nok litt vrien - husker bare bruddstykker av den, - var en sang jeg har fra en av de tidlige absolut music cd'ne (rundt 20) - en smurfestemme som synger "dippa dee pa du ti dåo dåo" - tror den het noe med "cuba", er egentlig sånn sang alle har hørt, men jeg aner ikke hva den heter. Innimellom kommer det diverse stemmer som jeg antar er sitater fra filmer! shit - håper noen finner det ut! 6558696[/snapback] Den smurfestemma du nevner høres veldig ut som hamsterdance syns jeg. Mulig de har putta den inn i en annen sang, men det vet ikke jeg noe om. http://www.youtube.com/watch?v=76HcLEunsws...hamster%20dance Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Noen som vet om denne sangen har noe navn? http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf 6556671[/snapback] Sangen heter Ievan Polkka, vet ikke hvem som synger den. Her er en live versjon av den :!: Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Det er Loituma som synger den. Endret 26. juli 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
starlight89 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 I slutten av sangen: "Panic! At the Disco - Lying Is the Most Fun a Girl Can Have Without Taking Her Clothes Off" er det en melodi, lurer på om det er en egen sang eller noe de bare har på slutten der... noen som vet? 6541544[/snapback] ingen som vet? 6548030[/snapback] De technogreiene? Kan godt være det bare er noe de har funni på. Syns det minner litt om "mysterious times" med hakk i plata. Men jeg hører ikke på sånn musikk så jeg vet ikke =/ Sikkert mange som har sett snutten på tv3 i det siste, om champions league, og kampen til vålerenga på onsdag osv.. Sangen i bakgrunn der som bygger seg mer og mer opp, noen som vet hva den heter eller som vet noe om den? 6554862[/snapback] De har brukt "o fortuna" i champions league-reklamer før så vidt jeg husker, men vet ikke om det er den de bruker nå. 6557988[/snapback] Denne ble brukt før ja, men var en annen jeg tenkte på.. Bare å se på tv3 i en reklamepause, så ser dere reklamen jeg mener Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Cuban Boys - Cognoscenti Vs Intelligentsia 6558756[/snapback] Wehuu! takk så meget og forresten - hamsterdance var et annet navn på sangen, så takk for det også Endret 26. juli 2006 av Lapette Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hva heter den sangen de bruker på viasat gull reklamen (fahrenheit 9/11,dokumentarer om irak krigen og 11 september)edit: er en trance/dance sang 3731299[/snapback] Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Noen vet hvor jeg kan finne en liste over musikken som ble brukt i lange flate ballær? Den sangen jeg er på jakt etter er den de spiller da gutta er "duskedamer" på stadion! De synger "Rock on the Rodeo" eller no sånn.. Hva heter sangen? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Noen vet hvor jeg kan finne en liste over musikken som ble brukt i lange flate ballær? Den sangen jeg er på jakt etter er den de spiller da gutta er "duskedamer" på stadion! De synger "Rock on the Rodeo" eller no sånn.. Hva heter sangen? 6560925[/snapback] Wig Wams "Daredevil Heat"? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Noen vet hvor jeg kan finne en liste over musikken som ble brukt i lange flate ballær? Den sangen jeg er på jakt etter er den de spiller da gutta er "duskedamer" på stadion! De synger "Rock on the Rodeo" eller no sånn.. Hva heter sangen? 6560925[/snapback] Wig Wams "Daredevil Heat"? 6560929[/snapback] Takk!! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Hørte en norsk sang på radio idag, refrenge var something like this: "Er det mulig ass, er det mulig, fy faen" Noen som vet hvem som har den? EDIT: Fant det ut -> Anders Van Dahl & Lars Østli - Er det mulig Endret 26. juli 2006 av Camron Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Leter etter tre sangen jeg hørte på radioen på jobb i dag. Den ene startet noe sånt som "Do not think that it is easy for me to come to this place" (Mann som synger) Den andre var svensk og gikk noe sånt som: "Sommeren er her. Som-som-sommeren er her" (Mann som synger) Den tredje gikk noe sånt som: "Do you love her, like you love me" (dame som synger" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå