Veronica Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Lurer på en sang jeg hørte for litt siden. det jeg vet er at det er rock, rundt 80-90tallet en gang. I refrenget synger de "crazy" 4 ganger. hørest ut som de synger "he`s so crazy crazy crazy crazy days/nice/daze" eller noe sånt. hjelp! mvh Terje 6534323[/snapback] Jeg lurer sannelig på om det er den jeg leter etter også. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Lurer på en sang jeg hørte for litt siden. det jeg vet er at det er rock, rundt 80-90tallet en gang. I refrenget synger de "crazy" 4 ganger. hørest ut som de synger "he`s so crazy crazy crazy crazy days/nice/daze" eller noe sånt. hjelp! mvh Terje 6534323[/snapback] Kiss - Crazy Nights? Endret 21. juli 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Lurer på en sang jeg hørte for litt siden. det jeg vet er at det er rock, rundt 80-90tallet en gang. I refrenget synger de "crazy" 4 ganger. hørest ut som de synger "he`s so crazy crazy crazy crazy days/nice/daze" eller noe sånt. hjelp! mvh Terje 6534323[/snapback] Kiss - Crazy Nights? 6534347[/snapback] Du kom meg i forkjøpet. Det er nok den. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Lurer på en sang jeg hørte for litt siden. det jeg vet er at det er rock, rundt 80-90tallet en gang. I refrenget synger de "crazy" 4 ganger. hørest ut som de synger "he`s so crazy crazy crazy crazy days/nice/daze" eller noe sånt. hjelp! mvh Terje 6534323[/snapback] Ka det være Kiss med "Crazy, crazy nights"? People try to take my soul away, but I dont hear the rap that they all sayThey try to tell us we dont belong, thats alright, were millions strong This is my music, it makes me proud, these are my people and this is my crowd Chorus: These are crazy, crazy, crazy, crazy nights These are crazy, crazy, crazy, crazy nights Sometimes days are so hard to survive, a million ways to bury you alive The sun goes down like a bad bad dream Youre wound up tight, gotta let off steam They say they can break you again and again, if life is a radio, turn up to ten Chorus repeats 2x And they try to tell us that we dont belong But thats alright, were millions strong You are my people, you are my crowd, this is our music, we love it loud Yeah, and nobodys gonna change me, cos thats who I am Chorus repeats out Edit: Litt for sent ute, gitt.... Endret 21. juli 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Trumlek Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 har vert på jakt etter en sang veldig lenge nå det er en summerhit eller no, den er litt gammel, sangen heter one and one trur jeg One love one touch ........ eller no heh sko gjerne vist artist navn eller va sangen egenlig heter noen som har en anelse? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Noen som vet hvilken sang det er i bakgrunnen her? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Noen som vet hvilken sang det er i bakgrunnen her? 6535476[/snapback] Du har selvfølgelig sjekka kommentarene på siden? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg så en reklame for en CD her om dagen, stikkord er at de viste baksiden. Forsiden av coveret kan du se i butikken Noen som vet hva den heter? Takk. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 hva heter sangen som går sånn: "do you wanna be happy for the rest your life dum. do you wanna make a pretty one with your wife"? Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 hva heter sangen som går sånn: "do you wanna be happy for the rest your life dum. do you wanna make a pretty one with your wife"? 6538982[/snapback] Jimmy Soul - If You wanne be happy Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): If you wanna be happyFor the rest of your life, Never make a pretty woman your wife, So from my personal point of view, Get an ugly girl to marry you. A pretty woman makes her husband look small And very often causes his downfall. As soon as he marries her Then she starts to do The things that will break his heart. But if you make an ugly woman your wife, You'll be happy for the rest of your life, An ugly woman cooks her meals on time, She'll always give you peace of mind. Don't let your friends say You have no taste, Go ahead and marry anyway, Though her face is ugly, Her eyes don't match, Take it from me she's a better catch. Say man. Hey baby. Saw your wife the other day. Yeah? Yeah, she's ugly. Yeah, she's ugly but she sure can cook. Yeah?. Okay. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Noen som har en liste over sangene de spiller i Bumfights 3? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Noen som har en liste over sangene de spiller i Bumfights 3? 6539492[/snapback] http://www.bumfights.com/links.html Nederst der, i alle fall en pekepinn. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 hva heter sangen som går sånn: "do you wanna be happy for the rest your life dum. do you wanna make a pretty one with your wife"? 6538982[/snapback] Jimmy Soul - If You wanne be happy Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): If you wanna be happyFor the rest of your life, Never make a pretty woman your wife, So from my personal point of view, Get an ugly girl to marry you. A pretty woman makes her husband look small And very often causes his downfall. As soon as he marries her Then she starts to do The things that will break his heart. But if you make an ugly woman your wife, You'll be happy for the rest of your life, An ugly woman cooks her meals on time, She'll always give you peace of mind. Don't let your friends say You have no taste, Go ahead and marry anyway, Though her face is ugly, Her eyes don't match, Take it from me she's a better catch. Say man. Hey baby. Saw your wife the other day. Yeah? Yeah, she's ugly. Yeah, she's ugly but she sure can cook. Yeah?. Okay. 6539310[/snapback] takker Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Leter etter en sang. Det er den verste rånesangen jeg har hørt, men jeg må ha den. Den starter noe sånt som: "Det står to fine dama, og ser på at eg burna" Også er refrenget noe om Lada eller Skoda eller uansett. Noen? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Leter etter en sang. Det er den verste rånesangen jeg har hørt, men jeg må ha den. Den starter noe sånt som:"Det står to fine dama, og ser på at eg burna" Også er refrenget noe om Lada eller Skoda eller uansett. Noen? 6541124[/snapback] [whisper]"Granada" av og med Vassendgutane.[/whisper] Lenke til kommentar
NooN Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 I slutten av sangen: "Panic! At the Disco - Lying Is the Most Fun a Girl Can Have Without Taking Her Clothes Off" er det en melodi, lurer på om det er en egen sang eller noe de bare har på slutten der... noen som vet? Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 http://www.snabbstart.com/film/liten-man-i-jacka.aspx Har lenge lurt på hva sang nummer tre i dette klippet heter. Jeg har hørt den flere ganger, men ingen av dem jeg har spurt vet hva den heter. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) fått tak i en litt bedre versjon. fortsatt dårlig men. Endret 23. juli 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Kanal 24 reklame, sangen som kommer når du ser ho kjærringa som vasker trappa... hvilken sang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå