Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Husker ikke hvor jeg har hørt  den, men det er en mann og ei dame som synger sammen, kanskje noen som har hørt den??Den er sååå bra..... hjeelp.

 

Eneste jeg kan forstå det de sier er - Dama: "Peanat and come gone, peanut and come gone" Mann. "Give me when i come baby". Veldig vanskelig å hør på hva de synger. Og denne teksten repiteres hele tiden, vil jeg tro. I begynnelsen melodi er veldig fin, vet ikke hva slags instrumnt som er brukt der... Vanskelig å definere..

Noen som er så god til å hjelpe meg? :)

6527996[/snapback]

 

manu chao - bongo bong?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker ikke hvor jeg har hørt  den, men det er en mann og ei dame som synger sammen, kanskje noen som har hørt den??Den er sååå bra..... hjeelp.

 

Eneste jeg kan forstå det de sier er - Dama: "Peanat and come gone, peanut and come gone" Mann. "Give me when i come baby". Veldig vanskelig å hør på hva de synger. Og denne teksten repiteres hele tiden, vil jeg tro. I begynnelsen melodi er veldig fin, vet ikke hva slags instrumnt som er brukt der... Vanskelig å definere..

Noen som er så god til å hjelpe meg? :)

6527996[/snapback]

 

manu chao - bongo bong?

6528098[/snapback]

 

Ja!! Tusen takk Thomas_H :) Du e best!

Å jesus! Der fant jeg også den sang jeg var ute etter på leeenge! Manu Chao - Me Gustas Tu :love:

Endret av Leasch
Lenke til kommentar

 

Sikke på det? finner ikke sangen på verken bearshare eller limewire. har du en link til en plass jeg kan laste den ned fra internett?

6525384[/snapback]

 

Er sikker på det ja, se på linken...

 

vise linker til Internett-nedlasting er ikke lov her på forumet, så det får du ikke. Du må nok skaffe deg soundtracket til filmen fra butikken eller noe.

Lenke til kommentar
Har hørt på radio idag ein sang...hehe blir kanskje litt formange spørsmåler. :)

 

"What are you gonna tell uus?"  "She is more then right?" "She is more then right...?"

6528318[/snapback]

Med litt godvilje når det kommer til teksten: Bel Canto - "Shimmering, Warm & Bright". :)

Lenke til kommentar
Har hørt på radio idag ein sang...hehe blir kanskje litt formange spørsmåler. :)

 

"What are you gonna tell uus?"  "She is more then right?" "She is more then right...?"

6528318[/snapback]

Med litt godvilje når det kommer til teksten: Bel Canto - "Shimmering, Warm & Bright". :)

6528665[/snapback]

Det er den! Hvordan kan jeg takke deg? Takk kompis.

Lenke til kommentar
Det er sang som jeg lurer på, har hørt den på radio men finner ikke tittelen. Det er en remix på Sting -Every breath you take. Er en jente som synger noe av refrenge, husker nesten ingen ting av teksten, vet at de synger noe med: friend :S

6521247[/snapback]

Kan det være

Puff Daddy & Faith Evans - I'll Be Missing You

til ære for Notorious B.I.G. som ble myrdet i 1997?

6521412[/snapback]

nei :(

6521526[/snapback]

yes, fant det ut etter en god del googling ^^

sangen heter Just be good to me. Gruppen heter Karmah

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen i denne filmen heter? (NOT SAFE FOR WORK)

6525396[/snapback]

 

 

Hva med å lese kommentarene til filmklippet? Du finner svaret på side 2.

6527750[/snapback]

Ikke noe svar der...

6530190[/snapback]

Kazy - Taste ;)

6530202[/snapback]

 

 

Joda svaret står der det. Det var iallefall der jeg fant det. Men ser at Ferr var så snill å gjøre jobben for deg.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva den første sangen i den nye Kanal 24-reklamen heter?

6495846[/snapback]

 

Prøver igjen. Det eneste jeg vet om sangen/teksten/artisten er at teksten inneholder "Teach the world" :p

Noen som vet?

6531209[/snapback]

 

Egentlig ikke... men kan vel gjette litt for det om:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/I'd_Like_...e_World_to_Sing

 

eller

 

http://www.lyrics007.com/Lea%20Salonga%20L...G%20Lyrics.html

Lenke til kommentar
Noen som vet hva den første sangen i den nye Kanal 24-reklamen heter?

6495846[/snapback]

 

Prøver igjen. Det eneste jeg vet om sangen/teksten/artisten er at teksten inneholder "Teach the world" :p

Noen som vet?

6531209[/snapback]

 

Egentlig ikke... men kan vel gjette litt for det om:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/I'd_Like_...e_World_to_Sing

 

eller

 

http://www.lyrics007.com/Lea%20Salonga%20L...G%20Lyrics.html

6531240[/snapback]

 

Testet begge de mulighetene, men tror det er en langt nyere sang, og den er sunget av en mann. Stemmen ligner litt på D'Lay, men tviler på at det er ham.

Endret av MortenMortenMorten
Lenke til kommentar

Lurer på en sang jeg hørte for litt siden. det jeg vet er at det er rock, rundt 80-90tallet en gang. I refrenget synger de "crazy" 4 ganger. hørest ut som de synger "he`s so crazy crazy crazy crazy days/nice/daze" eller noe sånt. hjelp! :)

 

mvh Terje

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...