Wipeout Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg så en musikkvideo for en stund siden, og fikk det helt klart for meg at det var Ludacris som rappet. Eneste jeg husker fra sangen var at det var kul hiphop/rap og det ordet som gikk igjen mye var "Cadillac". Har søkt på ludacris og cadillac men finner ingenting. Noen som vet hvilken jeg tenker på?? EDIT: I tillegg lurer jeg på hvem som har originalen til "Wild rover", den irske sangen fra Nescafé-reklamene? Og så så jeg en reklame for Star Tour, hørtes ut som James Brown. Noen som vet? En annen reklamesang jeg lurer på er Dagbladet, dere vet den med "Jeg synes det er så dumt med krig og fred og religion og sånn" Hva heter sangen? Dagbladet låten tror jeg er Tina Charles "I love to love" Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Stemmer! Tusen takk nok en gang Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Noen som vet hva den sangen de bruker i god kveld norge reklamen? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 er det en gruppe som heter uniting nations eller no?har en sånn en party sang... noen som vet hvem jeg mener? Er svar på dette litt lenger bak i tråded, sangen heter "Out of touch" jepp, stemmer det...takker fordet... Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 heiheihei! noen som vet hva den sangen som blir spilt på den rave clubben på 51st state når de driver å diskuterer de pillene på bakrommet? den sangen går i bakgrunnen hele tiden! takktakk:D Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 fant den! den heter The_Warrior-Warrior(51st_State _Soundtrack) !!!!! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Går en reklame på mtv for tiden som handler om en dame som kjører en gul bil. Hun står i kø og da kommer en fyr opp ved siden av henne på en moped. Husker ikke helt hva den reklamerte for, men hvilken sang er det som spilles i den? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg finner ikke ut hvem dette er: http://s2.yousendit.com/d.aspx?id=3TTNWTZA5RTMG37W392NXTDM31 Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 kjedelig at det ikke går an å nynne sanger over forum... har et par som jeg gjerne skulle gjenkjent Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) kjedelig at det ikke går an å nynne sanger over forum... har et par som jeg gjerne skulle gjenkjent Har du ikke mic, da? Bare å ta opp. Edit: Et tips hvis du lurer på noe er å prøve å komme opp med noe tekst, selv om det skulle være vanskelig. Hva som helst av tekst hjelper mye. Endret 20. februar 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 ingen som fant ut hvilken sang god kveld norge bruker i reklamen? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hva heter den michael jackson sangen; people always told me, be careful what you said, elns Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 @janfredrik: Tror det er Billie Jean... Er det noen som har sett Svisj-Metall reklamen som går på nrk2? Der sendes det 5 korte snutter fra noen metall-videoer. Den siste tror jeg er Rammstein, men aner ikke sangnavnet, noen som vet?? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Mens vi er inne på Rammstein: Hva heter sangen med musikkvideoen der de er feite? Tror de synger "Mir willst nicht" eller noe sånt Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 @janfredrik: Tror det er Billie Jean... Thanx Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg lurer på en sang: Den er fra en gammel film med Chevy Chase som heter "Vacation". http://www.imdb.com/title/tt0085995/ - her er litt mer fakta om filmen. Den sangen jeg lurer på er den som blir spilt i begynnelsen av filmen, men som også blir spilt flere ganger i løpet av filmen. I tillegg så lurer jeg på hva den sangen som blir spilt når de har kommet fram til "Walley's World" og begynner å springe mot inngangen. Håper noen vet =P sykt kule sanger =) Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg lurer på en sang: Den er fra en gammel film med Chevy Chase som heter "Vacation". http://www.imdb.com/title/tt0085995/ - her er litt mer fakta om filmen. Trykker du på soundtrack listing på imdb blir du nok hjulpet på vei mot målet ditt. Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Har en sang jeg har grubla på evindelig lenge, det er Rock fra 90-tallet, mannlig vokal og første verset går noe sånt som dette; Last night i .... this world ..... is giving god head so down on your knees open your mouth join the desease .................................. i kiss your breasths and you'll do the rest har googlet som bare det på teksten, men finner ikke en damn shit! LINK TIL NEDLASTING (litt over 5 MB) Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Jeg lurer på en sang: Den er fra en gammel film med Chevy Chase som heter "Vacation". http://www.imdb.com/title/tt0085995/ - her er litt mer fakta om filmen. Trykker du på soundtrack listing på imdb blir du nok hjulpet på vei mot målet ditt. Takk!! =) Holiday Road heter sangen!! Endret 22. februar 2005 av mihcaoj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå