Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg så en musikkvideo for en stund siden, og fikk det helt klart for meg at det var Ludacris som rappet. Eneste jeg husker fra sangen var at det var kul hiphop/rap og det ordet som gikk igjen mye var "Cadillac". Har søkt på ludacris og cadillac men finner ingenting. Noen som vet hvilken jeg tenker på??

EDIT: I tillegg lurer jeg på hvem som har originalen til "Wild rover", den irske sangen fra Nescafé-reklamene?

Og så så jeg en reklame for Star Tour, hørtes ut som James Brown. Noen som vet?

En annen reklamesang jeg lurer på er Dagbladet, dere vet den med "Jeg synes det er så dumt med krig og fred og religion og sånn" :p Hva heter sangen?

Dagbladet låten tror jeg er Tina Charles "I love to love"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjedelig at det ikke går an å nynne sanger over forum... har et par som jeg gjerne skulle gjenkjent :p

Har du ikke mic, da? Bare å ta opp. ;)

Edit: Et tips hvis du lurer på noe er å prøve å komme opp med noe tekst, selv om det skulle være vanskelig. Hva som helst av tekst hjelper mye.

Endret av nr.4
Lenke til kommentar

Jeg lurer på en sang: Den er fra en gammel film med Chevy Chase som heter "Vacation". http://www.imdb.com/title/tt0085995/ - her er litt mer fakta om filmen. Den sangen jeg lurer på er den som blir spilt i begynnelsen av filmen, men som også blir spilt flere ganger i løpet av filmen. I tillegg så lurer jeg på hva den sangen som blir spilt når de har kommet fram til "Walley's World" og begynner å springe mot inngangen.

Håper noen vet =P sykt kule sanger =)

Lenke til kommentar

Har en sang jeg har grubla på evindelig lenge, det er Rock fra 90-tallet, mannlig vokal og første verset går noe sånt som dette;

Last night i .... this world ..... is giving god head

so down on your knees open your mouth join the desease

.................................. i kiss your breasths and you'll do the rest

har googlet som bare det på teksten, men finner ikke en damn shit! :shrug:

LINK TIL NEDLASTING (litt over 5 MB)

Håper noen kan hjelpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...