Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg hører American Pie her, så lurer jeg på hvem sang han noah(i den første filmen, han som er så god i lacrosse) den han synger i dusjen osv..

Noe som dette: how sweet it is to be in love by you...

De synger den vel også i koret..!

(Sorry hvis noen har spurt før, men slitsomt og lese 300 sider med spørsmål ;) )

Lenke til kommentar
Når jeg hører American Pie her, så lurer jeg på hvem sang han noah(i den første filmen, han som er så god i lacrosse) den han synger i dusjen osv..

Noe som dette: how sweet it is to be in love by you...

De synger den vel også i koret..!

(Sorry hvis noen har spurt før, men slitsomt og lese 300 sider med spørsmål ;) )

6487990[/snapback]

Kan det vaere:

Jim Reeves- Is It Really Over

Lenke til kommentar
hei!

jeg lurte på hvilke sang stiffler danser til i american pie 3 i gay baren.

annie lennox - sweet dreams

så resten vet jeg ikke

her er link til video av dansen

http://youtube.com/watch?v=xA_AxEh7AU4&sea...0wedding%20danc

6487954[/snapback]

1. Michael Jackson - Beat it

2. Michael Sembello - Maniac

3. Bangles - Heaven Is A Place On Earth

4. Eurythmics - Sweet Dreams

5. Bananarama - venus

Endret av Søppelsveitt
Lenke til kommentar

Hei og hå......Nå søker jeg etter musikken til "GRIMM OG GRU."......Dere vet den film-musicalen som gikk på tv for mange år siden og som ble sendt på nrk i julas tror jeg? Der ulven lurer seg inn til geitekillingene mens moren er ute og han synger "Mom is home". Husker at det var mye fin musikk ellers til filmen, iblant den da alle dyrene synger sammen like før det store møtet på isen, men det ser ut som at det er veldig vanskelig å få tak på den, spesielt iom at man ikke vet hva de andre stykkene heter........Noen som vet ?? Finnes det å få tak i?

ciao/hedvigo

Lenke til kommentar
hei!

jeg lurte på hvilke sang stiffler danser til i american pie 3 i gay baren.

annie lennox - sweet dreams

så resten vet jeg ikke

her er link til video av dansen

http://youtube.com/watch?v=xA_AxEh7AU4&sea...0wedding%20danc

6487954[/snapback]

1. Michael Jackson - Beat it

2. Michael Sembello - Maniac

3. Bangles - Heaven Is A Place On Earth

4. Eurythmics - Sweet Dreams

5. Bananarama - venus

6488305[/snapback]

Har ikke sett klippet, men det er Belinda Carlisle som har "heaven is a place on earth"

Lenke til kommentar
Hei og hå......Nå søker jeg etter musikken til "GRIMM OG GRU."......Dere vet den film-musicalen som gikk på tv for mange år siden og som ble sendt på nrk i julas tror jeg? Der ulven lurer seg inn til geitekillingene mens moren er ute og han synger "Mom is home". Husker at det var mye fin musikk ellers til filmen, iblant den da alle dyrene synger sammen like før det store møtet på isen, men det ser ut som at det er veldig vanskelig å få tak på den, spesielt iom at man ikke vet hva de andre stykkene heter........Noen som vet ?? Finnes det å få tak i?

ciao/hedvigo

6488871[/snapback]

Ser ut som det er svært vanskelig å finne ja... Her er i hvert fall en link til musikalen på imdb: Ma-ma

Finne musikk fra en rumensk musikal fra 1976... lykke til :D

Du kan jo prøve å skaffe deg selve filmen og ta musikken ut derfra.

Lenke til kommentar

ciao/hedvigo

6488871[/snapback]

Ser ut som det er svært vanskelig å finne ja... Her er i hvert fall en link til musikalen på imdb: Ma-ma

Finne musikk fra en rumensk musikal fra 1976... lykke til :D

Du kan jo prøve å skaffe deg selve filmen og ta musikken ut derfra.

6489044[/snapback]

Takk for linken, visste ikke hva orginaltittelen var så den var til hjelp. Ja, jeg vet det ikke blir så lett å få tak på den.....men jeg gir meg ikke så lett! Den er forresten ikke rumensk, men russisk.

Lenke til kommentar

Takk for linken, visste ikke hva orginaltittelen var så den var til hjelp. Ja, jeg vet det ikke blir så lett å få tak på den.....men jeg gir meg ikke så lett! Den er forresten ikke rumensk, men russisk.

6489575[/snapback]

Country: France / Romania / Soviet Union

Filmed simultaneously in Russian, Rumanian and English

Runtime: Romania:83 min

Ser ut som et samarbeidsprosjekt :p Uansett så fantes ikke russland på den tiden ;)

Lenke til kommentar

Lurer på en sang som jeg hørte på Nrk P1 for en stund siden. Det er en duett med en mann og en dame, og ordet "Summerwind" går igjennom hele låten...

Veldig fin sang, og synes jeg hørte noe om at det var Sinatra ett-eller-annet som sto bak sangen.

Har sjekket ut "Frank Sinatra - Summerwind" - Dette er ikke riktig låt.

Noen som vet hvilken låt jeg tenker på?

Lenke til kommentar

Er en sang jeg har hørt et par ganger, men ikke finner ut av hva heter..

Starten er slik at man tenker Afrika, men så går den over i James Bond-stil.

Teksten er:

I doesen't matter if your wrong or if you're right.

It makes no difference if you're black or if you're white.

osv.

Tror det her er riktig gjengivelse at refrenget:

... dust in the fields

The fighting has begun.

Har googla litt, men finner ikke noe :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...