Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hva heter denne sangen i begynnelsen av denne videon. Er en kjent melodi som jeg vet jeg burde kunne, men kommer ikke på hva eller med hvem.

 

6481071[/snapback]

Den første sangen er Rob Dougan - Clubbed to Death, tar jeg ikke feil.

6481482[/snapback]

 

Seff.. Riktig.

 

Takk skal du ha.

6481623[/snapback]

 

For å være pirkette, mener jeg det er clubbed to death (kurayamino mix), da den er litt forskjellig fra div andre versjoner av melodien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne er nokk vanskelig..  :(  Da jeg var på fest for ca en dag siden hørte jeg en sang som jeg begynte å spekulere hva het. Og Det eneste jeg husker fra sangen er at de seir" 100 % skill å noe som rimer. sjangeren på sangen er rap.

6481813[/snapback]

 

 

Fort Minor - "Remember The Name" ?

6482279[/snapback]

 

 

JAAAAA! tusen takk :tease:

Lenke til kommentar
Irriterer meg grenseløst over en sang jeg hørte igår på "MessTV" Var i forbindelse med at man skal stemme frem 2 nye programledere. Sikkert mange som vet hva jeg mener.Var et innslag med litt om de nye programlederne og hvorfor man skulle stemme på dem osv..

 

Uansett sangen er en Tranceaktig sang med damevocal..Husker desverre ikke noe av refrenget eller noe.Er engelsk språkelig.Noen som har en fjerneste anelse om hva jeg skal fram til her?

 

Har også hørt sangen før i forbinnelse med et MessTV innslag. Da mener jeg det var et innslag om hvilke premier de hadde..

 

Please help me  :cry:

6470406[/snapback]

 

:innocent:

Lenke til kommentar
Jeg leter etter en sang av Wig Wam, faktisk ( :blush: ).

 

Den ble spillt på Topp20 konserten som gikk på TV.

I starten av refrenget høres det ut som om han synger "Back on the rodeo". Ja, jeg er sikkert helt på jordet, men er det noen som vet hvilken sang jeg mener?

6485258[/snapback]

Wigwam - Daredevil heat :)

Lenke til kommentar
Jeg leter etter en sang av Wig Wam, faktisk ( :blush: ).

 

Den ble spillt på Topp20 konserten som gikk på TV.

I starten av refrenget høres det ut som om han synger "Back on the rodeo". Ja, jeg er sikkert helt på jordet, men er det noen som vet hvilken sang jeg mener?

6485258[/snapback]

Wigwam - Daredevil heat :)

6485342[/snapback]

Åhh, tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Noe med rolling stone i sangen?

 

Temptations Lyrics/Papa Was A Rolling Stone

Den der er ikke Rolling Stones da...

 

Hvis det ikke er den, så kan du ta deg en tur til:

http://www.keno.org/Songlistnlyrics.htm

 

enjoy! :p

6486122[/snapback]

 

Tusen takk for den siden, er nesten sikker på jeg fant den nå. "Like A Rolling Stone" ;)

 

Eller kansje ikke... Hmm :hmm:

 

Joda, det var den. :) Men den Bob Dylan versjonen var ikke så kul, har hørt bedre versjoner? Noen som vet om noen bedre?

 

Siste edit: Sangen jeg var ute etter var "Like a rolling stone" fremførst av The Rolling Stones. ;)

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar

Jeg har hørt sangen i filmen: The Deer Hunter. Er ingen som synger (tror jeg). Det er rolig guitar spill.

 

 

 

 

 

Også hørte jeg nylig en annen sang på radioen der en man sang:

 

Pay me, Pay me, Pay me my money ....?

 

sier han: pay me my money now?

 

eller: pay me my money down?

Lenke til kommentar
Jeg har hørt sangen i filmen: The Deer Hunter. Er ingen som synger (tror jeg). Det er rolig guitar spill.

 

 

 

 

 

Også hørte jeg nylig en annen sang på radioen der en man sang:

 

Pay me, Pay me, Pay me my money ....?

 

sier han: pay me my money now?

 

eller: pay me my money down?

6486868[/snapback]

 

 

Sangen ifra "The Deer Hunter" heter "Cavatina"

Lenke til kommentar
Heisann

 

Har dere sett reklamen for TV2 Zebra (TV kanalen) som går på TV2 for tiden. Jeg skulle gjerne visst hvilken melodi/låt som spilles under denne reklamen.

 

Det er en slags klassisk ting som jeg vet jeg har hørt før fra en film tror jeg, mulig Lord of the Rings men jeg er ikke sikker.

 

Håper noen andre tv-slaver kan hjelpe  :yes:

 

mvh

kristian

6467297[/snapback]

 

Forklar litt om reklamen, fks. hva den handler om? Tv slave her vettu :)

6467332[/snapback]

 

Det er en reklame for TV2 Zebra, den andre tv kanalen til TV2. De viser litt filmklipp, bl.a LOTR og forteller at de er en bra og nyskapende kanal med mye bra filmer osv. Har egentlig ikke tenkt over så mye hva de viser, bare vet at jeg liker sangen :-)

 

-kristian

6467535[/snapback]

 

Hva heter den nydelige melodien som blir spilt når TV2 har sin reklame-feature for kanalen TV2 ZEBRA?

Reklamen ble vist i kveld. Mener og ha hørt den i Lillehammer OL under avslutningen der, men kan ta feil...

 

Er i ivhertfall et veldig pent stykke musikk.

 

 

Noen som vet hvilken det er?

6475415[/snapback]

 

BUMP II

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...