oddis89 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 lurer på et norsk metal band. hadde en sang i en reklame på tv2... på nettsiden er det første man leser barnerock eller barne metal elns. de heter noe med "thunder" tror jeg... eller så er det sangen jeg leter etter som heter noe med thunder. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 lurer på et norsk metal band. hadde en sang i en reklame på tv2... på nettsiden er det første man leser barnerock eller barne metal elns. de heter noe med "thunder" tror jeg... eller så er det sangen jeg leter etter som heter noe med thunder. 6475790[/snapback] Thunderlords - "fire in the sky" ? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 jepp thx kan hende jeg har spurt før men 193 sider er litt mye å lete gjenom. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 En sang som blir spilt under reklamen for hellbillies nye cd. Glaset og figur er nøkkelordene. 6475690[/snapback] Jau. Det er Hellbillies - "Råka tå ei pil" Hadde skikkelig dilla på den for en stund siden. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Djuice Control - hva heter sangen i reklamen? Høres ut som Surferosa, i grunn. "Talktome, talktome, talk to me now". Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Noen som aner hva den sangen heter? De synger "Ejoy captein jack, ejoy captein jack. bring me to the way we would track" elns, husker ikke helt 6472886[/snapback] Captain Jack - Captain Jack 6472903[/snapback] Takk, hadde litt problemer med å finne den. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Djuice Control - hva heter sangen i reklamen? Høres ut som Surferosa, i grunn. "Talktome, talktome, talk to me now". 6476940[/snapback] «Go To The Beat» med Martine & Mirejam. Lenke til kommentar
_marianne_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 noen som husker sangen på den reklamen for murhus som gikk for en liten stund siden? Det går masse gamle mennekser med kjettinger rundt beina og synger oh,hah.... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 noen som husker sangen på den reklamen for murhus som gikk for en liten stund siden? Det går masse gamle mennekser med kjettinger rundt beina og synger oh,hah.... 6479492[/snapback] Som nevnt en rekke ganger i denne tråden: Sam Cooke og "Chain gang" Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg lurer på den sangen som blir spilt under en reklame. Det er den pølsereklamen, der de griller i hagene sine.. Og med han fyren som tar to pølser i henda så kommer det sånn "sprooiing" lyd.. vanskelig å forklare, men finner ikke sangen 6475713[/snapback] Rappers Delight? av Sugarhill gang. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Noen som aner hva den sangen heter? De synger "Ejoy captein jack, ejoy captein jack. bring me to the way we would track" elns, husker ikke helt 6472886[/snapback] Captain Jack - Captain Jack 6472903[/snapback] Takk, hadde litt problemer med å finne den. 6476997[/snapback] ahaha, jeg har den på en gammel absolute music cd Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Heisann Har dere sett reklamen for TV2 Zebra (TV kanalen) som går på TV2 for tiden. Jeg skulle gjerne visst hvilken melodi/låt som spilles under denne reklamen. Det er en slags klassisk ting som jeg vet jeg har hørt før fra en film tror jeg, mulig Lord of the Rings men jeg er ikke sikker. Håper noen andre tv-slaver kan hjelpe mvh kristian 6467297[/snapback] Forklar litt om reklamen, fks. hva den handler om? Tv slave her vettu 6467332[/snapback] Det er en reklame for TV2 Zebra, den andre tv kanalen til TV2. De viser litt filmklipp, bl.a LOTR og forteller at de er en bra og nyskapende kanal med mye bra filmer osv. Har egentlig ikke tenkt over så mye hva de viser, bare vet at jeg liker sangen :-) -kristian 6467535[/snapback] Hva heter den nydelige melodien som blir spilt når TV2 har sin reklame-feature for kanalen TV2 ZEBRA?Reklamen ble vist i kveld. Mener og ha hørt den i Lillehammer OL under avslutningen der, men kan ta feil... Er i ivhertfall et veldig pent stykke musikk. Noen som vet hvilken det er? 6475415[/snapback] BUMP! To som vil vite hva dette nydelige stykket heter. Noen må da vite det! Hjelp! Lenke til kommentar
hedvigo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 "Grey's Anatomy" på TV 2? Hvilken låt er det som spilles med reklamen for denne ubercoole tv-serien som startet i går? Har hørt den så mange ganger og ikke har jeg noen aning om artistens navn, men jeg vet hun er en ung jente, britisk tror jeg? og hennes musikkvideo er grymt bra!! Har sjekket soundtracket til serien og ikke funnet den der, så den er alltså ikke direkte kobblet til serien. Noen som vet hva jeg prater om, så please hør av deg. Tusen takk på forhånd! ciao/hedvigo Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 "Grey's Anatomy" på TV 2? Hvilken låt er det som spilles med reklamen for denne ubercoole tv-serien som startet i går? Har hørt den så mange ganger og ikke har jeg noen aning om artistens navn, men jeg vet hun er en ung jente, britisk tror jeg? og hennes musikkvideo er grymt bra!! Har sjekket soundtracket til serien og ikke funnet den der, så den er alltså ikke direkte kobblet til serien. Noen som vet hva jeg prater om, så please hør av deg. Tusen takk på forhånd! ciao/hedvigo 6480750[/snapback] Så akkurat en reklame for Grey's Anatomy på Tv2, sangen i bakgrunnen er sånn opera-aktig.. Noen som vet hvilken det er?Ah ah ah.. Ah ah ah.. 6439122[/snapback] Surfet nettopp innom premieren, og kom fram til at du trolig søker Jem - "They". 6473955[/snapback] Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hva heter denne sangen i begynnelsen av denne videon. Er en kjent melodi som jeg vet jeg burde kunne, men kommer ikke på hva eller med hvem. Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Leter etter en amerikansk sang, rundt 70tallet (tror jeg).Husker denne fasen: "What is it good for, absolutely nothing". Det er denne sangen som Jackie Chan synger på i Rush Hour. Og ja, jeg prøvde IMDB sin database uten hell. Takk for hjelpen, på forhånd. 6473850[/snapback] rush hour 2 (eller 1) soundtrack!! sangen heter war!! tror jeg.. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Leter etter en amerikansk sang, rundt 70tallet (tror jeg).Husker denne fasen: "What is it good for, absolutely nothing". Det er denne sangen som Jackie Chan synger på i Rush Hour. Og ja, jeg prøvde IMDB sin database uten hell. Takk for hjelpen, på forhånd. 6473850[/snapback] rush hour 2 (eller 1) soundtrack!! sangen heter war!! tror jeg.. 6481083[/snapback] Edwyn Starr - War <---Pensum Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hva heter denne sangen i begynnelsen av denne videon. Er en kjent melodi som jeg vet jeg burde kunne, men kommer ikke på hva eller med hvem. 6481071[/snapback] Den første sangen er Rob Dougan - Clubbed to Death, tar jeg ikke feil. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hva heter denne sangen i begynnelsen av denne videon. Er en kjent melodi som jeg vet jeg burde kunne, men kommer ikke på hva eller med hvem. 6481071[/snapback] Den første sangen er Rob Dougan - Clubbed to Death, tar jeg ikke feil. 6481482[/snapback] Seff.. Riktig. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Denne er nokk vanskelig.. Da jeg var på fest for ca en dag siden hørte jeg en sang som jeg begynte å spekulere hva het. Og Det eneste jeg husker fra sangen er at de seir" 100 % skill å noe som rimer. sjangeren på sangen er rap. Endret 13. juli 2006 av Xarus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå