eNt Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Leter etter en amerikansk sang, rundt 70tallet (tror jeg). Husker denne fasen: "What is it good for, absolutely nothing". Det er denne sangen som Jackie Chan synger på i Rush Hour. Og ja, jeg prøvde IMDB sin database uten hell. Takk for hjelpen, på forhånd. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) http://liquidcrystal.youaremighty.com/Sånn. Den har vært oppe før uten at noen klarte å finne ut av det. Har vært på jakt etter den selv. 6457094[/snapback] Bra sang! Men dæven, nå skal det spørres rundt her! Denne må jeg ha! 6458500[/snapback] JAAAA! Jeg fant den! E Nomine - Das Beste aus Gottes Beitrag und Teufels Werk Er en sang på den cden, men man finner banne meg ikke riktig sang! Endret 11. juli 2006 av ZlaleX Lenke til kommentar
bohemen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Leter etter en amerikansk sang, rundt 70tallet (tror jeg).Husker denne fasen: "What is it good for, absolutely nothing". Det er denne sangen som Jackie Chan synger på i Rush Hour. Den heter "War" Mer om den her... Lenke til kommentar
eNt Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Tusen takk for rask respons bohemen Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Så akkurat en reklame for Grey's Anatomy på Tv2, sangen i bakgrunnen er sånn opera-aktig.. Noen som vet hvilken det er?Ah ah ah.. Ah ah ah.. 6439122[/snapback] Surfet nettopp innom premieren, og kom fram til at du trolig søker Jem - "They". Lenke til kommentar
bohemen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Tusen takk for rask respons bohemen 6473938[/snapback] Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Sangen som nettopp ble spilt på Gray's Anatomy som sluttet med "Life is shot", hva heter den? Hørte to svenske sanger på p4 i dag. Vanligvis ville jeg googlet etter teksten, men jeg klarer ikke å skrive svensk for fem øre. Den ene gikk slik: "Åpne din dør, og si at du vil ha meg her" Jeg VET at den har vært oppe før, men den søkefunksjonen på forumet er så ubrukelig at jeg ikke fant den. Den andre gikk slik: "Jeg er en jævel på kjærlighet. Jeg er en jævel på å kysse jenter" Noen? Edit: Den sangen som avslutter første episoden av Gray's Anatomy, hva heter den? Klarer ikke helt å plukke opp teksten fordi hun snakker over den. Endret 11. juli 2006 av Plomma2 Lenke til kommentar
bohemen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Sangen som nettopp ble spilt på Gray's Anatomy som sluttet med "Life is shot", hva heter den? Hørte to svenske sanger på p4 i dag. Vanligvis ville jeg googlet etter teksten, men jeg klarer ikke å skrive svensk for fem øre. Den ene gikk slik: "Åpne din dør, og si at du vil ha meg her" Jeg VET at den har vært oppe før, men den søkefunksjonen på forumet er så ubrukelig at jeg ikke fant den. Den andre gikk slik: "Jeg er en jævel på kjærlighet. Jeg er en jævel på å kysse jenter" Noen? 6474086[/snapback] Tommy Nilsson - Öppna din dörr Orup - En jävel på kärlek EDIT: Alt du/dere trenger å vite om musikken til Grey's Anathomy, finner dere her... Endret 11. juli 2006 av bohemen Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 http://liquidcrystal.youaremighty.com/Sånn. Den har vært oppe før uten at noen klarte å finne ut av det. Har vært på jakt etter den selv. 6457094[/snapback] Bra sang! Men dæven, nå skal det spørres rundt her! Denne må jeg ha! 6458500[/snapback] JAAAA! Jeg fant den! E Nomine - Das Beste aus Gottes Beitrag und Teufels Werk Er en sang på den cden, men man finner banne meg ikke riktig sang! 6473866[/snapback] En mail fikk klart opp alt til slutt. Nok bråk om denne låten. E Nomine - Schwarze Sonne Endelig! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 hmm.. Jeg leter etter en norsk sang, hvor det er en mann som synger ganske rolig/lavt.. DeLillos/Trang Fødsel eller noe sånt.. hørte den på radio i dag, p3 tror jeg..spilles ofte om sommeren.. irriterer meg at jeg ikke kommer på noe som helst av teksten.. har plaget meg i hele dag! om noen finner den jeg tenker på er han god! :!: 6473712[/snapback] Sommer på jorda? Tror det er Delillos isåfall. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 http://liquidcrystal.youaremighty.com/Sånn. Den har vært oppe før uten at noen klarte å finne ut av det. Har vært på jakt etter den selv. 6457094[/snapback] Bra sang! Men dæven, nå skal det spørres rundt her! Denne må jeg ha! 6458500[/snapback] JAAAA! Jeg fant den! E Nomine - Das Beste aus Gottes Beitrag und Teufels Werk Er en sang på den cden, men man finner banne meg ikke riktig sang! 6473866[/snapback] En mail fikk klart opp alt til slutt. Nok bråk om denne låten. E Nomine - Schwarze Sonne Endelig! 6474300[/snapback] Sikker? Jeg "kjøpte" den, og jeg fikk en trancesang. :o Lenke til kommentar
bohemen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 hmm.. Jeg leter etter en norsk sang, hvor det er en mann som synger ganske rolig/lavt.. DeLillos/Trang Fødsel eller noe sånt.. hørte den på radio i dag, p3 tror jeg..spilles ofte om sommeren.. irriterer meg at jeg ikke kommer på noe som helst av teksten.. har plaget meg i hele dag! om noen finner den jeg tenker på er han god! :!: 6473712[/snapback] Sommer på jorda? Tror det er Delillos isåfall. 6474814[/snapback] Postgirobygget har også en sang som heter Sommer på jorda... Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Sikker? Jeg "kjøpte" den, og jeg fikk en trancesang. :o 6474885[/snapback] Det jeg gjorde var at jeg sendte en mail til Jobcenter som sponser denne reklamen. Spurte hvilken sang som ble brukt. Svaret jeg fikk var E Nomine - Schwarze Sonne. På denne siden står det også at det er E Nomine, men ikke hviken sang. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Postgirobygget har også en sang som heter Sommer på jorda... 6474930[/snapback] Jaja, kan godt være postgirobygget. Ikke vet jeg. Btw, den sangen på Liquid Crystal sida elns.. Jeg stakk å kjøpte sangen, og da fikk jeg bare en ramstein sang elns..? Noen som finner den rette sangen ved å søke på det der navnet? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Noen som vet hva denne beaten heter? Sikkert veldig vanskelig å finne ut, men er sykt bra bass i den Fra denne lille videoen: http://videos.streetfire.net/category/Car+...03F48FA945C.htm Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 hmm.. Jeg leter etter en norsk sang, hvor det er en mann som synger ganske rolig/lavt.. DeLillos/Trang Fødsel eller noe sånt.. hørte den på radio i dag, p3 tror jeg..spilles ofte om sommeren.. irriterer meg at jeg ikke kommer på noe som helst av teksten.. har plaget meg i hele dag! om noen finner den jeg tenker på er han god! :!: 6473712[/snapback] Sommer på jorda? Tror det er Delillos isåfall. 6474814[/snapback] Det er Postgirobygget "Sommer på jorda" skrevet av Jan Vincent Johannesen og Arne Hurlen. Når sola henger høyt over Langesund og hjernen er myk og jorda er rund og Wrightegaarden ligger der den alltid lå og pilsen er kald og sorgene små når køen på E18 er gått i stå og alle går og banner og ingen kan forstå at det er sommer på jorda Når terna går i spinn over Langesund og katta er mett og tar seg en blund og jenta di er gyllenbrun og sommerpen og bare har på seg solfaktor en når rekene er salte og jenta di er søt og tørre kontorister har lagt kroppen sin i bløt da er det som på jorda Sommer på jorda smil overalt himmelen er gjennomsiktig havet blått og salt og jentene er søtere enn markjordbær på strå sommer på jorda livet det er nå Når sommernatta kler seg i perlemor og jenta di gir deg himmel på jord og klokka di er full av vann og går i stå og jobben var før og livet er nå når krabbene er fulle og hjernen din er tom og sola varmer sjela di og havet roper kom da er det sommer på jorda Sommer på jorda smil overalt himmelen er gjennomsiktig havet blått og salt og jentene er søtere enn markjordbær på strå sommer på jorda livet det er nå Sommer på jorda smil overalt himmelen er gjennomsiktig havet blått og salt og jentene er søtere enn markjordbær på strå sommer på jorda livet det er nå 1 Vers 2 Vers Refreng 3 Vers Refreng Refreng Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Heisann Har dere sett reklamen for TV2 Zebra (TV kanalen) som går på TV2 for tiden. Jeg skulle gjerne visst hvilken melodi/låt som spilles under denne reklamen. Det er en slags klassisk ting som jeg vet jeg har hørt før fra en film tror jeg, mulig Lord of the Rings men jeg er ikke sikker. Håper noen andre tv-slaver kan hjelpe mvh kristian 6467297[/snapback] Forklar litt om reklamen, fks. hva den handler om? Tv slave her vettu 6467332[/snapback] Det er en reklame for TV2 Zebra, den andre tv kanalen til TV2. De viser litt filmklipp, bl.a LOTR og forteller at de er en bra og nyskapende kanal med mye bra filmer osv. Har egentlig ikke tenkt over så mye hva de viser, bare vet at jeg liker sangen :-) -kristian 6467535[/snapback] Hva heter den nydelige melodien som blir spilt når TV2 har sin reklame-feature for kanalen TV2 ZEBRA?Reklamen ble vist i kveld. Mener og ha hørt den i Lillehammer OL under avslutningen der, men kan ta feil... Er i ivhertfall et veldig pent stykke musikk. Noen som vet hvilken det er? Endret 12. juli 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 En sang som blir spilt under reklamen for hellbillies nye cd. Glaset og figur er nøkkelordene. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg lurer på den sangen som blir spilt under en reklame. Det er den pølsereklamen, der de griller i hagene sine.. Og med han fyren som tar to pølser i henda så kommer det sånn "sprooiing" lyd.. vanskelig å forklare, men finner ikke sangen Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg lurer på den sangen som blir spilt under en reklame. Det er den pølsereklamen, der de griller i hagene sine.. Og med han fyren som tar to pølser i henda så kommer det sånn "sprooiing" lyd.. vanskelig å forklare, men finner ikke sangen 6475713[/snapback] Here you go. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå