Bytex Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Finn en URL som virker først. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 http://liquidcrystal.youaremighty.com/ Sånn. Den har vært oppe før uten at noen klarte å finne ut av det. Har vært på jakt etter den selv. Lenke til kommentar
Anetteae Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Var det noen som så VM-magasinet på TV2 i går og/eller lørdag? Da viste de noen klipp fra Englands kamp mot Portugal, og hadde en sang som bakgrunnsmusikk som jeg MÅ finne ut hva heter. Jeg er temmelig sikker på at det er Pet Shop Boys, men klarer ikke å finne ut hva sangen heter. "I wanna be known" (eller noe lignende) går igjen i sangen, som er nokså rolig. Håper noen her kan hjelpe. På forhånd tusen takk! 6426449[/snapback] Vi er i samme båt. Fant ut at det minner litt om Pet Shop Boys jeg også. Har hørt endel av de nå, men ikke funnet noe enda. 6431108[/snapback] Dersom du ikke har funnet det ut ennå, kan jeg fortelle at det er Pet Shop Boys og at sangen heter "Numb. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 ok er ikke versjonen til jeff buckley jeg skal ha. men nå vet jeg ossen et staves så blir vel endel lettere å finne den hehe thx Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Vet ikke om det i hele tatt er mulig å finne ut av: Sang/melodi som ble spilt i introen til Newton(det tv programmet) på nrk for en del år tilbake. Introen hadde noe med et eple(husker ikke hvordan eller hvorfor). Tror også at det var med en av de aller første episodene, i alle fall med en av de første programlederne. Låten inneholder ikke noe tekst, og høres ut som den kunne blitt spilt på piano/syntheziser ect... ganske lys og munter melodi. Noen som i det hele tatt har peiling? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 hva heter første sangen i denne filmen. vet det står audio på slutten. men finner ikke ut hvilke det er.. http://www.youtube.com/watch?v=wfqXDyTCMGc&search=mine2 takk Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Reklame for hundemat, hvor det blir plystret en melodi. Hva heter sangen? Går på tv i disse dager. Endret 8. juli 2006 av biiig.no Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Den sangen jeg lurer på er svensk. De synger ut " for vi er fyra brudar " eller noe i den duren... veldig lite å gå ut ifra, men noen som veit likevel? Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Sangen heter Hallelujah og er laget av Jeff Buckley, men ble der sikkert framført av "de nye" gitarkameratene. 6456193[/snapback] Rammstein har også en sang som heter Halleluja Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 http://liquidcrystal.youaremighty.com/Sånn. Den har vært oppe før uten at noen klarte å finne ut av det. Har vært på jakt etter den selv. 6457094[/snapback] Bra sang! Men dæven, nå skal det spørres rundt her! Denne må jeg ha! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Noen som vet hva den rolige delen av Scooter - Jigga Jigga heter? Er et kvinnfolk som synger, rolig, minner litt om Enya å sånn musikk. Teksten går slik: Fall like, a distant flame another sunlight, fading autumn, leaves and the rain, if you call, i will be there... Har prøvd å googla etter sangen, og googla etter teksten, samt søkt i denne tråden, men jeg fant ikke noe. :/ Så stor klem til den som forteller meg hvilken sang dette er 6453689[/snapback] Bumpetibump :o Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 hva heter første sangen i denne filmen. vet det står audio på slutten. men finner ikke ut hvilke det er.. http://www.youtube.com/watch?v=wfqXDyTCMGc&search=mine2 takk 6457695[/snapback] 08257. José Gonzáles - [Veneer #04] Heartbeats Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Den sangen jeg lurer på er svensk. De synger ut " for vi er fyra brudar " eller noe i den duren... veldig lite å gå ut ifra, men noen som veit likevel? 6458466[/snapback] Balsam Boys - Här Kommer Sommaren Lenke til kommentar
O.J Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Hva heter den sangen som går på radioen, husker litt av den: "she's a manhater.." 6448560[/snapback] Nelly Furtado - Maneater ? 6448606[/snapback] Stemmer det, takker Endret 9. juli 2006 av O.J Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Tusen takk fredrik Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) lyden.wav hei!.. jeg lurer på hvilken sang dette er riffet til.. (spillt inn selv) sikkert ikke heilt riktig).. det siste "tullet" i sangen er ikke med... (det kan hende jeg har lagd det selv bare at ikke jeg husker det, men tviler sterkt på det).. takk for svar.. Endret 9. juli 2006 av boneraw Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Den sangen jeg lurer på er svensk. De synger ut " for vi er fyra brudar " eller noe i den duren... veldig lite å gå ut ifra, men noen som veit likevel? 6458466[/snapback] Balsam Boys - Här Kommer Sommaren 6458800[/snapback] Takk for svar, men det var desverre feil sang... EDIT: Nå fant jeg ut hvem det var. Det var ikke fyra brudar. Det var hotta brudar. Magnus uggla - hotta brudar Endret 9. juli 2006 av Vegard Melsom Lenke til kommentar
edonis Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Leter etter en remix av en Coldplay sang, hørte den for omtrent et halvår siden på nrk mp3, og synes den var helt nydelig. Jeg lurer på om den KAANSKJE het noe med "Infused reality fix", men er veldig usikker. Finner ingenting om sangen noensted uansett. Hvis noen tror de vet hvilken sang jeg snakker om eller vet om noen veldig fine remixer av noen Coldplay sanger si ifra (det er IKKE Clocks av hverken Clokx eller Illicit White Label Remix, heller ikke Talk Junkie XL remix) takker Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg leter etter en gammel remix sang som jeg fikk på en brent-cd så langt tilbake som i 1997, det var en slik Olsenbanden remix der det var noe om en geitost, det var sånn sammensatt olsenbanden sang, noen som har hørt den/husker den? eller vet hvor den er mulig å få tak i. Lenke til kommentar
irio Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Gikk nettop (rett før medalje utdeling) på tv2 i anledning oppsumering av fortball kampen. Italiensk operasang, tror den er skrevet av domingo plasiano eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå